مطلب آزاد
مطلب آزاد

بهترين مواد بندكشي كاشي و سراميك چيست

 

استفاده از چسب هايي كه ضد اسيد باشند در محيط هاي صنعتي و ساختماني براي بندكشي سراميك و كاشي ها بسيار مهم است اگر معاملات ها و چسب ها را براي درز ها استفاده كنيم كه ضد اسيد نباشند باعث خسارات زيادي مي شود و بعد از چند ماه اسيد هاي ماهيچه صنعتي به زير كاشي ها نفوذ مي كند و باعث لق شدن به شكستن كاشي شده و در بعضي مواقع هم باعث مي شود بوي بد در محيط پخش شود در كارخانجات صنايع غذايي و تصفيه خانه ها و جاهايي كه به سلامت مردم سروكار دارد بايد از چسب هاي ضد اسيد در بندكشي سراميك و كاشي استفاده كرد چون اين چسبها صد درصد ضد آب بوده و محافظت مي كند از اينكه بخار اسيد هاي محيط سراميك ها و بتن ها را خورده و آب در بين آنها نفوذ كند ما در شركت خود با داشتن متخصصين خبره شما را در اين زمينه راهنمايي مي‌كنيم ما مفتخريم كه در اين شركت گروه‌هايي با تجربه  وحرفه اي داريم كه آماده ارائه خدمات براي نصب كاشي هاي ضد اسيد به شما مشتريان عزيز مي باشند.

براي مشاوره در مورد نصب كاشي و سراميك هاي ضد اسيد ملات ها و چسب هاي ضد اسيد با شركت ما تماس بگيريد.

شركت ما با توليد محصولات با كيفيت و مرغوب شيميايي در زمين چسب ها سراميك و كاشي هاي ضد اسيد حرف اول را مي‌زنند اين شركت محصولات خود را به صورت عمده و جزئي به شما ارائه مي كند و آماده عقد قرارداد با شركتها و كارخانجات صنعتي مي باشد اين شركت محصولات خود را به كشورهاي خارجي صادر كرده و سهم عمده اي در معرفي محصولات خود در خارج از كشور دارد.

ما در شركت خود براي بندكشي هم چسب و هم پودر ضد اسيد داريم پايداري و مقاومت بالا اين چسب‌ها در برابر گرما و حرارت آنها را از بقيه چسبا متمايز كرده و امتيازات ويژه به آنها داده است پودر ضد اسيد را كافيست با مقداري آب مخلوط كرده و براي بندكشي كاشي ها و سراميك ها استفاده كنيد براي استفاده از چسب كاشي ضد اسيد بايد ابتدا سطح زير كار را از چربي و گرد و خاك تميز كرده مطمئن شويد حتي ذره اي رطوبت وجود ندارد و سپس چسب ها را به زير سراميك ها كشيده و آنها را به ترتيب و مرتب كنار هم بچسبانيد توجه كنيد كه چند ساعت روي سراميكها فشار وارد نشود تا خوب چسبها خشك شود . بهترين دماي محيط براي  چسباندن اين محصولات دماي بين ۲۵ تا ۴۵ درجه سانتيگراد است اين محصول براي دماهاي خيلي پايين درست نشده است .چسبها و سراميك ضد اسيد در شركت ما استاندارد بوده در بسته بندي اوليه خود يك سال ضمانت دارد البته بايد به دور از يخبندان و تابش مستقيم نور خورشيد باشد مادر در شركت  خود اين چسبهاي ضد اسيد را در بسته هاي 2 كيلويي و ۵ كيلويي به رنگ سفيد و خاكستري در خدمت شما عزيزان قرار ميدهيم.

مادر شركت خود به صورت اينترنتي فعاليت داريم و اين شركت آمادگي اين را دارد كه به صورت آنلاين محصولات خود را براي فروش به شما ارائه دهد براي خريد محصولات شركت ما با مشاورين ما تماس گرفته و از راهنمايي هاي آنها به صورت رايگان بهره مند شويد.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۳۱:۴۴ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی