مطلب آزاد
مطلب آزاد

از پلاسما براي درمان چه مشكلاتي استفاده مي شود؟

 

پلاسما در اصفهان به چه طريقي انجام مي شود؟ ضرورت انجام پلاسما چيست؟ منظور از پلاسما جت چه مي باشد؟ هزينه پلاسما  چقدر است؟ از پلاسما براي درمان چه مشكلاتي استفاده مي شود؟ چرا اكثر افراد از پلاسما تراپي براي افتادگي صورت و فرم دهي بيني و ساير مشكلات صورت استفاده مي كنند؟

براي كسب اطلاعات كامل در رابطه با پلاسما با ما همراه باشيد.

پلاسما تراپي چيست؟

پلاسما يك روش غير تهاجمي مي باشد كه اكثراً براي زيباسازي و جوانسازي صورت استفاده مي‌شود.

 و اكثراً كساني كه دچار افتادگي پلك يا پوست هستند به راحتي مي توانند با استفاده از پلاسما جذابي و زيبايي صورت خود را چندين برابر كنند.

در حالت كلي براي پلاسما تراپي از بي حسي استفاده مي شود و يك روش غير تهاجمي است كه باعث شده است تا نيازي به انجام استفاده از تيغ و يا ليزر جهت برش نباشد.

امروزه با توجه به اينكه درمان افتادگي و شلي پوست و پلك، طرفداران بسيار زيادي دارد و هميشه افراد خواهان اين هستند تا با استفاده از روش هاي سريع و بدون درد زيبايي صورت خود را چندين برابر نمايند به همين دليل پلاسما تراپي يا بلفاروپلاستي كه يك روش غير جراحي است توجه اكثر افراد را به خود جذب كرده است.

 كه خوشبختانه امروز وجود كلينيك هاي زيبايي در اصفهان كه با استفاده از متد هاي جديد اقدام به زيبايي و جوانسازي صورت مي‌كنند بسيار زياد است و مي توان گفت بهترين پزشكان زيبايي در اين شهر مشغول به فعاليت هستند.

دليل استفاده از پلاسما چيست؟

استفاده از پلاسما باعث آزاد شدن الكترون ها مي شود و تاثير فوق العاده عالي بر روي پوست دارد.

 و به گونه اي باعث مي شود تا خيلي راحت بتوان اكثر مشكلات پوستي افراد مخصوصا در بخش صورت را برطرف كرد.

در واقع استفاده از پلاسما باعث مي‌شود تا لايه هاي زيرين پوست به صورت اتوماتيك جمع شوند و اين مورد نيز باعث ميگردد تا ديگر نيازي به انجام برش با استفاده از تيغ يا ليزر نباشد.

 كه در حالت كلي براي هر جلسه پلاسما پلاسما حدود ۲۰ تا ۳۰ دقيقه زمان نياز است كه با زدن كرم بي حسي انجام مي‌شود .

و بيماران به راحتي بعد از هر جلسه مي‌توانند نتيجه را مشاهده كنند، كه در حالت كلي شرايط بيمار در واقع ميزان افتادگي و نوع پوست مهم‌ترين گزينه‌هايي هستند كه مشخص كننده تعداد جلسه درماني مي باشد.

چه افرادي بهتر است از روش پلاسما استفاده كنند؟

تمام كساني كه از روش‌هاي تهاجمي و انجام عمل هاي جراحي ترس دارند به راحتي مي توانند با پلاسما بسياري از مشكلات پوستي خود را برطرف كنند.

كساني كه دچار افتادگي يك طرفه در صورتشان هستند و انجام عمل جراحي مي‌تواند باعث عدم تقارن گردد. همچنين كساني كه بيماري هاي خونريزي دارند و داروهايي مانند وارفارين مصرف مي نمايند.

همچنين كساني كه مشاغل كاري بسيار زيادي دارند و نمي‌توانند دوره نقاهت را سپري نمايند

و خواستار استفاده از روشهاي سريع و تأثيرگذار هستند تا بتوانند به فعاليت روزانه خود ادامه دهند.

افرادي كه قبلا جراحي هاي ناموفق داشته اند و مي خواهند چشمانشان حالت متقارن پيدا كنند، مي توانند از پلاسما استفاده نمايند.

افرادي كه انحراف و افتادگي بسيار كمي در صورت يا پلك هايشان وجود دارد، و قصد ترميم دارند.

در حالت كلي انجام پلاسما تراپي هيچگونه عوارضي براي بيماران ندارد و تمام كساني كه تاكنون پلاسما تراپي را انجام داده اند از نتيجه نهايت رضايت را داشته‌اند.

 كه بعد از انجام پلاسما تورم و قرمزي پلك يكي از عادي ترين مواردي است كه رخ مي‌دهد كه تا چند روز بعد از انجام عمل برطرف ميگردد.

منظور از پلاسما جت بيني چيست؟

پيشرفت تكنولوژي و وجود متدهاي بسيار گسترده و متنوع باعث شده است تا تمام كساني كه مي‌خواهند زيباسازي و رفع مشكلات صورت و يا ترميم و مشكلات بيني را انجام دهند به راحتي ميتوانند از روش پلاسما استفاده نمايند.

 در واقع استفاده از پلاسما براي زيباسازي بيني يكي از متدهاي است كه امروزه اكثرا استفاده مي‌شود.

 و به گونه‌اي پلكسر بيني نيز بيان مي گردد كه تاثير العاده بالايي در زيبايي افراد دارد و تمام كساني كه از ظاهر بيني خود راضي نيستند و از انجام عمل جراحي ترس دارند به راحتي مي‌توانند مشكلاتي كه در بيني‌شان وجود دارد را با استفاده از پلكسر پلاسما برطرف نمايند.

 حتي كساني كه داراي بيني گوشتي هستند مي توانند با استفاده از روش پلاسما اقدام به كوچك كردن بيني نمايند.

 كه خوشبختانه در حال حاضر در شهر اصفهان كوچك كردن بيني توسط پزشكان حرفه‌اي با روش پلاسما به بهترين شكل ممكن انجام مي‌شود و هزينه بسيار مناسبي دارد.

روند كار بدين صورت است كه تمام بيني هاي گوشتي و غضروفي به مرور زمان و با تقويت نمودن بافت و كوچك مي‌شود كه ميزان تورم ايجاد شده بعد از انجام عمل در بيني هاي گوشتي بيشتر است.

 لازم به ذكر است كه جزو مقرون به صرفه ترين روش ها است كه نياز به دوره نگاهت طولاني ندارد و مي تواند يك جايگزين عالي براي عمل هاي جراحي باشد.

 

پلاسما جت چيست؟

پلاسماجت يا همان پلكسر يكي از موثرترين  روشها است كه براي جوانسازي صورت استفاده مي گردد

و همچنين امكان رفع تمامي چين و چروك و افتادگي صورت با استفاده از پلاسماجت امكان پذير است.

 در واقع پلاسما جت باعث تحريك كلاژن سازي و زياد شدن استحكام پوست مي گردد.

 و با مدنظر قرار دادن اين موضوع كه افزايش سن يكي از مهم‌ترين مواردي است كه باعث ايجاد چين و چروك و پيري در افراد مي شود

 در اين حالت تمام كساني كه مي‌خواهند زيبايي و جواني پوست صورت خود را حفظ نمايند به راحتي با انجام پلكسر اين امكان برايشان به وجود مي آيد تا از پيري زودرس جلوگيري نمايند.

 در واقع سوزن هايي كه در دستگاه پلاسما استفاده مي شود بسيار نازك هستند و در نتيجه شما بدون هيچ گونه درد و سوزش مي توانيد ليفت صورت را به بهترين شكل ممكن انجام دهيد كه در واقع براي اصلاح فرم بيني گوشتي نيز از اين متد استفاده مي گردد.

مراحل انجام پلاسماي بيني چگونه است؟

بعد از معاينه بيمار توسط پزشك بي حسي موضعي انجام مي گردد و با استفاده از سوزن هايي كه در دستگاه پلاسما وجود دارد اقدام به جمع كردن پوست مي شود.

سپس حجم بيني هاي گوشتي كاهش يافته و امكان كوچكتر كردن بيني امكان پذير مي‌شود.

 در واقع سوزن هايي كه در دستگاه وجود دارد باعث انقباض و سفت شدن فيبرهاي پوستي مي گردد.

 همچنين گرماي منقل شده توسط دستگاه به محل ، بحث كلاژن سازي را فعال مي‌كند و اين مورد باعث از بين رفتن گوشت هاي زير پوست ميگردد.

 كه در حالت كلي حداقل سه جلسه براي پلاسما جت بيني نياز است و مدت زماني كه براي بهبود نياز است حدود ۱۰ روز مي باشد.

 و از جمله مراقبت هايي كه بعد از انجام پلكسر بيني بايد رعايت شود اين است كه نبايد در معرض نور خورشيد قرار بگيريد.

 حداقل دو هفته بايد به اين مورد توجه نماييد در صورتي كه مجبور به بيرون رفتن از منزل هستيد حتماً بايد از كرم‌هاي ضدآفتاب و كلاه استفاده كنيد.

 لازم به ذكر است كه استفاده از لوازم آرايشي ۲۴ ساعت بعد از انجام پلاسما ممنوع مي باشد.

 همچنين بايد از دوش آب گرم و يا سونا اجتناب كنيد.

 تمام مواردي كه بايد به صورت كامل رعايت گردد توسط پزشكان به بيماران توصيه مي گردد و شما در صورت رعايت كردن نكات بيان شده توسط پزشكتان مي توانيد نتايج عالي را كسب كنيد.

 

بهترين مركز پلاسما

اصفهان يكي از شهرهايي است كه پيشرفته فوق العاده عالي در زمينه ارائه خدمات زيبايي و پزشكي كرده است و در حال حاضر بهترين پزشكان و بهترين تجهيزات و دستگاهها در كلينيك هاي زيبايي در شهر اصفهان مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

 و به گونه‌اي مي‌توان گفت به مهمترين قطب زيبايي كشور تبديل شده است كه امروز اكثر كساني كه خواهانه جوانسازي پوست خود هستند و يا خواهان كوچك كردن بيمه با استفاده از متدهاي مختلف مانند پلاسما هستند،مراجعه به پزشكان موجود در شهر اصفهان را ترجيح مي‌دهند.

 اگر شما هم جزو كساني هستيد كه از روش‌هاي تهاجمي و انجام عمل هاي جراحي ترس داريد و ميخواهيد چين و چروك پوست خود را برطرف نماييد و يا شلي افتادگي پوست و از بين ببريد يا اقدام به كوچك كردن بيني خود كنيد.

 در اين حالت استفاده كردن از پلاسماجت مي تواند يك انتخاب فوق العاده عالي باشد كه اگر توسط پزشكان حرفه‌اي انجام شود در اين حالت مي تواند بهترين نتيجه را براي بيمار ايجاد نمايد.

 

خوشبختانه هزينه پلاسما تراپي در اصفهان بسيار مناسب است و تمام كساني كه تاكنون در بحث پلاسما تراپي را براي جوانسازي و رفع مشكلات صورت و پوست خود انجام داده اند نهايت رضايت را داشته اند.

 و بيماران نبايد نگراني در رابطه با هزينه داشته باشيد چون معمولاً تمام كلينيك ها و مراكز زيبايي جلب رضايت مشتري را در اولويت كار خود قرار داده اند، به همين دليل هزينه خدمات ارائه شده به حدي مناسب مي باشد كه امكان پرداخت آن براي تمام بيماران به راحتي امكان پذير است.

 

اگر شما هم قصد جوانسازي پوست خود را داريد و مي خواهيد در سريعترين زمان ممكن با حداقل هزينه بهترين نتيجه را كسب كنيد، در اين حالت انجام عمل پلاسما تراپي در كلينيك هاي زيبايي اصفهان را توصيه مي كنيم.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۰۸:۳۸ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی