مطلب آزاد
مطلب آزاد

تهيه يوپي اس اورجينال

 

تمام مراكز شهرستانهاي اطراف اصفهان از تعمير يو پي اس ups در اصفهان كمك مي‌گيرند.

بهترين و پيشرفته ترين مركز با امكاناتي به روز و مدرن و متخصصان و كارشناسان حرفه‌اي در اصفهان وجود دارند كه تمام تلاش خود را انجام مي دهند تا بهترين خدمات را به مشتري ارائه دهند .

مجموعه ما از به روز ترين تجهيزات فني براي تعمير انواع ups استفاده مي كند و در اين زمينه كليه خدمات لازم مثل  سرويس و نگهداري و تعمير انواع مختلف يو اس پي از جمله يو اس پي اس فاراتل يو اس پي apc و يو پي اس كركره برقي با توان هاي مختلف را انجام مي دهد.

 مركز توانمند ما دلايل خرابي يو پي اس هاي مشترك را به صورت كامل بررسي و شناسايي ميكند تمامي ups  ها تا ده هزار ولت آمپر براي اين سرويس پذيرفته خواهند شد.

و اطلاعات جامع و كاملي با جزئيات كامل و همچنين توضيحاتي در مورد قيمت تعمير اگر از نظر اقتصادي ارزش داشته باشد و در اختيار مشتريان قرار مي‌دهند. متخصصان مركز ما اگرمتوجه شوندكه تعمير يو پي اس از نظر اقتصادي به صرفه نباشد توصيه‌ها و قيمت دستگاه جايگزين را به مشتري پيشنهاد مي‌دهند.

  • در مركز تخصصي ما خدماتي مثل تعويض خازن هاي AC
  •  تعويض و رفع مشكل ترانس
  •  رفع مشكلاتي كه از استفاده نادرست باتري به وجود آمده است
  • عدم عملكرد يو پي اس در حالت باتري عدم سوئيچ بين برق  شهر و باتري
  • رفع لحيم سردي
  •  تاخير و قطع لحظه‌اي ولتاژ هنگام سوئيچ از برق شهربه باتري
  • عيب يابي و تعمير مدار sps و غيره انجام مي شود .

كه شما مشتري عزيز و گرامي مي توانيد با مراجعه به اين مركز از خدمات گسترده آن بهره مند شويد.

 اگر امكان داشته باشد تعميركاران مجموعه ما يو پي اس خراب شما را تعمير خواهند كرد در غير اين صورت توصيه هاي خود را براي شما بازگو مي كند.

 

مشكلات رايج در يوپي اس ups

 

از جمله مشكلات رايج در يو پي اس ups كه مي‌توان در ادامه اين مطالب به آنها اشاره كرد عبارتند:

 از دستگاه اصلاً روشن نميشود كه علت اين را بايد در كابل هاي ورودي، فيوز هاي ورودي ،برد اصلي و برد صفحه نمايش بررسي و جستجو كرد.

معمولا دستگاه روشن مي‌شود اما خروجي نمي دهد و دليل آن عملكرد صحيح كابل ها مي باشد كه خروجي آن را بايد تست كرد.

باتريها و اتصالات قسمت اينورتر و فيوزهاي خروجي را بايد بررسي كرد.

باتري يو پي اس ups شارژ نميشود  فيوزهاي ورودي و ارتباطات باتري را چك كنيد ممكن است باتري ها يا قسمت شارژ يو پي اس عيب دار شده باشند.

  در اينجور مواقع دستگاه ارور مي دهد

دستگاه از نظر بار اضافي را بررسي كنيم قسمت ميكرو دستگاه و مدارهاي مربوط به باتري ها ،فن ها و سنسورهاي دستگاه از نظر سلامت بايد چك شوند در بعضي مواقع ممكن است برد نيز معيوب باشد.

مركز تعمير ups در اصفهان تمام تلاش خود را مي‌كند تا مشكلاتي نظير مشكلات بالا را برطرف كند.

اين مجموعه با حضور چند دهه فعاليت در اين زمينه و دهها نيروي متخصص و كاردان توانسته به تعميرگاه حرفه اي و در راس تمام تعميرگاه هاي باتجربه در اصفهان نائل شود.

باتري هاي ups  قابليت تعويض و شارژ شدن را دارند باتري ها قابل استفاده در يو پي اس فقط باتري هاي ثانويه با قابليت شارژ شدن ميباشند اين باتريها با در نظر گرفتن مواردي داراي قسمت و ضريب اطمينان هاي مختلفي مي باشند.

اين موارد را اين طور مي‌توان بيان كرد: محدوديت هاي محيطي شامل رطوبت دما محيط هاي با قابليت انفجار بالا, اثرات محيطي باطري و غيره را دارند.

 راندمان چرخه شارژ و دشارژ را دارند محدوديت‌هاي مربوط به ساختار و مشخصات فيزيكي مثل ابعاد ، وزن، ايجاد گازهاي مربوط به دوره شارژ و دشارژ مطمئن باشيد كه دستگاه‌هايي كه به مركز ما آورده ميشود براي تعميرات ،كارشناسان بعد از برطرف كردن عيب، آن وسيله را در حضور شما تست كرده و سلامت آن را تاييد مي كنند و پس از آن به مشتري تحويل مي دهند .البته در نظر داشته باشيد به محض خروج از اين مركز هيچ مسئوليتي در قبال دستگاه نخواهند داشت.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۴۶:۳۱ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی