مطلب آزاد
مطلب آزاد

در آهن تبليغ هر نوع ورق صنعتي را پيدا كنيد

 

در ابتدا لازم مي دانيم تا براي شما مخاطب عزيز شرح دهيم كه معناي ورق چه مي باشد؟

ورق ها اصولا سطوح صاف و مسطحي مي باشند كه اغلب آن ها از جتس آهن و يا فولاد و يا آلمينيوم استيل و كاغذ مي باشند. لازم به ذكر است كه ورق فلزي از نورد اسلب ساخته و طراحي مي گزدد. حال به سراغ نوع آهني اين محصول مي رويم. نام گذاري ورق آهن وابسته به نوع توليد آن مي باشد كه در موارد زير استاندارد هاي آن را به صورت كامل ذكر كرده ايم :

استاندارد Astm آمريكا

استاندارد گوس روسيه

ورق فلزي يكي ديگر از زير مجموعه هاي اين گونه محصولات مي باشد و يكي از انواع ورق هاي آهني است كه در اصطلاح به آن ورق گرم نيز گفته مي سود اما در بازار به نام ورق سياه مشهور مي باشد. اي گونه محصولات از ورقه هاي آهني نيز كاربرد هاي فراواني دارد. ورق در كرمانشاه  بسيار موحود و با كيفيت مي باشد و شامل تمامي كاربرد ها و ويژگي هاي گفته سده هستند . در شهر زيباي كرمانشاه كه معدن صنعت و هنر ايراني مي باشد پيدا كردن اين گونه اوراق به آساني انكان پذير مي باشد چه بسا كه مي توانيد آن ها را يا بالاترين كيفيت ها و نازلترين قيمت ها در اختيار داشته باشيد.

اگر بخواهيم از توليد اين محصولات سخن به ميان آوريم لازم به ذكر است كه طي فرايند حرارتي ۷۶۰ درجه سانتي گراد اسلب كه همان ورق آهن ضخين مي باشد نرم و شكل پذير است و اسلب ريخته گري شده وارد سيستم خنك كننده مي شود.

 

كاربرد ورق آهني

براي مثال ميخواهيم از كاربردهاي ورق آهني بگوييم كه نواردي در زير ذكر شده است :

ساخت مخزن هاي تحت فشار

ساختمان سازي ها

صنعت هاي راه آهن

لوله و اتصالات استيل

لكله و اتصالات انتقال

مورد استفاده براي لوله و اتصالات نفت و هم چنين گاز

همچنين مورد استفاده در صنايع هاي دريايي

 

كاربرد ورق سرد

در مورد كاربرد اين نوع از ورق بايد بگويم كع در صعنت خوردو كاربرد فراواني دارد و هم جنين در ساخت لوازن خانگي نيز بسيار كاربردي مي باشد.

اين محصول با كيفيت مورد استفاده در دكوراسيون ها و هم جنين صنايعي كه نياز به فرم دهي ورق دارند نيز استفاده مي شود.

اگر بخواهيم نگاهي به معنا و ميزان كيفيت ورق آجدار بپردازيم بايد بگوييم كه ورق آهن به طور معمول مسطح و صاف مي باشد ولي اينو از ورق كه با نظم مشخص و واحدي، برجستگي هندسي روي اين ورق را پوشانه عمومل به اين نوع ورق ها آجدار مي گويند.

اغلب ورق ها به علت سطح صاف امكان ليز هوردن را دارا مي باشند ولي در ورق هاي اجدار به علت خلل و ف ج به آساني ليز نخواهيد خورد و از ورق سياه و روغني مي توان ورقي اجدار ساخته و توليد نمود.

اميد است تا توضيحات داده شده توانسته باشد ميزان اصلاعات و آگاهي شما را در مورد كاربرد كيفيت اوراق كامل كرده باشد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۵۶:۴۷ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی