مطلب آزاد
مطلب آزاد

اتوبار چيست؟

 

باربري يا اتوبار به معناي جابجايي ، حمل و انتقال انواع كالا ، اموال و انسانها از مكاني به مكان ديگر تحت شرايط گوناگون و با جزئيات متفاوت مي باشد.

 

دو واژه‌ي مهم در حمل و نقل يا جابجايي :

۱. راه ها

۲. وسايل نقليه جابجايي

 

فرآيند تغييرات بنيادي و تكامل تدريجي زندگي انسان و دگرگوني هاي اساسي در امر توليد ، توزيع و مصرف و پيشرفت‌هاي فني ؛ منجر به شكل گيري صنعت امروزي حمل و نقل و جابجايي شده است ، كه طي قرن هاي متوالي ايجاد شده است.

اين تكامل به صورت تدريجي شكل گرفته است و در هر دوره ، به پاسخي در زمينه‌ي توسعه روزافزون توليد ، نوآوري و پيشرفت هاي موفقيت آميز در زمينه حمل و نقل منجر شده است.

 

در واقع نقطه عطف صنعت حمل و نقل مربوط به دوران هخامنشي مي باشد. در آن زمان بارهايي با وزن بسيار بالا به سهولت جابجا مي شدند.

در آن دوران يك شركت انگليسي تحت عنوان UKCC وجود داشت كه در آن ده ها كارمند انگليسي و ايراني كه به زبان انگليسي تسلط داشتند مشغول به كار بودند و روزانه نزديك به صد عدد كاميون با رانندگان ايراني مشغول باربري از مبدا به مقصد بودند.

اين جريان منجر به آن شد كه مالكين تجاري پس از جنگ جهاني دوم حرف اول را در حوزه‌ي حمل و نقل زنند و باعث رونق در باربري ايران شوند. 

 

در سال ۱۲۸۵ اولين ساختار تشكيلاتي كشور با شيوه‌اي جديد تحت عنوان " اداره كل طرق و شوارع " در وزارت فوايد عامه شكل گرفت.

در آن دوره سيستم حمل و نقل جهاني دچار تحولي عظيم شد و اين تحولات در طي دهه هاي بعد همچنان ادامه داشت.

 

وزارت راه و ترابري به چهار بخش عمده تقسيم مي شود :

- شركت راه‌ آهن جمهوري اسلامي‌ ايران

- معاونت حمل و نقل جاده‌اي

- سازمان بنادر و كشتيراني

- هواپيمايي جمهوري اسلامي‌ ايران 

 

تا قبل از شروع قرن اخير اكثر راه هاي كشور خاكي بودند .

به تدريج با احداث بزرگراه ها و جاده هاي آسفالتي ، وسايل حمل و نقل نيز توسعه يافتند.

مي توان گفت كه امروزه تقريبا اكثر راه هاي ارتباطي بين شهري داخل كشور ، آسفالت شده هستند.

* بيان اين نكته حائز اهميت است كه ؛ بعدها وظيفه معاونت حمل و نقل جاده‌اي به سازمان حمل و نقل و پايانه‌ هاي كشور محول شد.

 

با گذشت زمان و گسترش تسهيلات حمل و نقل؛ علاوه بر جاده ها ، خطوط راه‌آهن نيز از رشد قابل توجهي بهره‌مند شدند و سبب سهولت در حمل و نقل و جابجايي محموله‌هاي سنگين بين شهرهاي مختلف شدند.

 

در حال حاضر خطوط هوايي همانند ديگر زير بخش‌هاي حمل و نقل ، به سيستم حمل و نقل كشور پيوسته است و اين امر منجر به كاهش مدت زمان سفر و سهولت حمل بار در كشور شده است.

 

شركت باربري چيست؟

شركت باربري از جمله شركت‌ هايي مي باشد كه براي انجام خدمات حمل و نقل به عموم مردم تاسيس مي شود.

 

وظايف شركت باربري:

- اعلام دقيق هزينه به مشتري 

- دادن مشاوره به مشتريان 

- انتخاب بهترين ماشين باربري  

- عقد قرارداد با مشتري

- انجام تعهدات در ارائه خدمات 

- احساس مسئوليت در برابر اموال مشتري

- بكارگيري از رانندگان و نيروهاي حرفه اي 

- ارائه بيمه نامه به مشتري

 

شركت باربري اصفهان براي ارائه بهترين خدمات حمل و نقل به شما مردم عزيز تمام تلاش و كوشش خود را بكار گرفته است. براي ارتباط با ما با شماره زير تماس حاصل فرماييد.

 

 

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۵۶:۲۷ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی