مطلب آزاد
مطلب آزاد

قيمت انواع حمل و نقل بارها

 

بيمه حمل و نقل مانند پديده‌هاي ديگر اجتماعي سير تكاملي خود را در طول زمان سپري كرده و به شكل امروزي درآمده است.

معروف ترين موسسه اي كه در شكل‌گيري اين روند نقش داشته است ، موسسه بيمه‌گران لندن مي باشد.

 

قديمي ترين نوع بيمه بيمه باربري و حمل و نقل دريايي مي باشد.

اين بيمه در اواسط قرون وسطي در بين تاجرين ، مالكان كشتي ، سرمايه‌داران و بانكداران رايج بوده است.

 

بيمه نامه باربري سند كتبي است كه توسط شركت بيمه و به درخواست بيمه‌گذار صادر مي گردد.

طبق اين سند بيمه‌گر متعهد مي‌شود كه در مقابل دريافت حق بيمه از بيمه گذار، اگر در طول مسير حمل كالا از لحظه شروع حمل و نقل تا لحظه رسيدن كالا به مقصد ، خسارتي به كالا در حين حمل و نقل وارد شود بيمه گذار هزينه‌هايي را در ارتباط با اين خطرات متحمل شود و هزينه هاي وارده را پرداخت نمايد.

 

منظور از بيمه گر شركت بيمه است كه مشخصات آن در بيمه نامه نوشته شده و در ازاي دريافت حق بيمه متعهد به جبران خسارت هاي احتمالي درج شده در بيمه نامه مي باشد.

 

به شخص حقيقي يا حقوقي كه بيمه را خريداري نموده و متعهد پرداخت حق بيمه مي شود بيمه گذار گويند.

 

ذي نفع شخصي است كه به درخواست بيمه گذار نام او در بيمه نامه درج گرديده و بخشي از خسارت به او پرداخت ميشود.

 

منظور از حق بيمه مبلغي است كه در بيمه نامه مشخص شده و بيمه گذار موظف است آن را هنگام صدور بيمه نامه به بيمه گر پرداخت كند.

 

به بخشي از هر خسارت كه به عهده بيمه گذار باشد و ميزان آن در بيمه نام مشخص شده باشد فرانشيز گويند.

 

بارنامه اوراق بهادر اي است كه از سمت موسسه بيمه باربري و حمل و نقل صادر مي گردد. در اين بارنامه مشخصات كالا ، نام و آدرس گيرنده و فرستنده كالا ، ميزان كرايه حمل ، مشخصات ، تعداد و وزن كالا درج ميشود. اين بارنامه به منظور قرارداد حمل ، رسيد دريافت كالا و سند مالكيت آن مي باشد.

 

منظور از اصطلاح واقعي ؛ زماني است كه كالا در حادثه اي مانند آتش سوزي كلاً از بين رود.

 

واژه فرضي زماني استفاده مي شود كه هزينه تعمير يا بازسازي كالا از ارزش واقعي آن بيشتر باشد كه در اين صورت بيمه گر ترجيح مي دهد غرامت آن را بپردازد.

 

زماني كه كالاي بيمه شده طي چند مرحله از مبدا به مقصد درج شده در بيمه نامه حمل گردد ، پارتشيپمنت گويند.

 

منظور از ترانشيپمنت حمل و انتقال كالا از يك وسيله نقليه به وسيله نقليه ديگر مي باشد.

در اين و نقل و انتقالات بيشتر حمل و نقل تركيبي رايج است كه در آن از وسايل نقليه‌اي همچون ؛ كشتي ، هواپيما ، قطار ، كاميون ، تريلر و ساير وسايل براي ارسال كالا به مقصد استفاده مي شود.

همچنين انتقال بار به دو شكل مستقيم و غير مستقيم انجام مي شود.

 

ارزش مورد بيمه شامل : مجموعه قيمت خريد كالا  ،هزينه حمل و نقل و عدم النفع مي باشد.

 

مدت اعتبار بيمه نامه بر اساس شرايط متفاوت ميباشد.

حمل و نقل هوايي :  ۳۰ روز بعد از رسيدن هواپيما به فرودگاه كشور مقصد

حمل و نقل زميني : ۶۰ روز پس از ورود كالا به كشور مقصد

 

هزينه ارسال بارهاي ترافيكي به چه صورت است؟

به علت دارا بودن ارزش و قيمت بالاي محموله هاي ترافيكي جهت حمل و نقل اين بارها بايد بيمه نامه بار ترافيكي سنگين و فوق سنگين لحاظ شود.

بيمه نامه كالاهاي ترافيكي بر اساس قيمت ارزش بار تعيين مي‌شود.

هزينه ارسال بار ترافيكي از اصفهان باتوجه به ابعاد دقيق محموله، ميزان دقيق تناژ محموله ترافيكي ، محل بارگيري و محل تخليه بار متفاوت مي باشد. در نتيجه به منظور اطلاع از هزينه ارسال بار ترافيكي از اصفهان با شماره هاي زير در ارتباط باشيد.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۱۶:۱۳ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی