مطلب آزاد
مطلب آزاد

 دكوراسيون   زيبا و شيك

 

طراحي دكوراسيون داخلي به منظور ارائه بهترين طرح از چيدمان براي فضاي داخلي ساختمان ارائه مي گردد. هدف از دكوراسيون داخلي انتخاب مناسب ترين چيدمان و طراحي محيط به گونه اي است كه به بهترين شكل ممكن از فضاي موجود استفاده شود. به همين ترتيب با استفاده از طراحي تخصصي و دكوراسيون مناسب مي توان زيبايي منحصربفردي را در فضاي داخلي به وجود آورد. طراحي دكوراسيون فقط شامل فضاي منازل مسكوني نمي شود و براي دفاتر كاري و هتل ها همين طور فروشگاه ها و ساختمان هايي با كاربري متفاوت مورد توجه قرار مي گيرد.

اگرچه كه در ابتداي امر به نظر مي رسد كار طراحي و دكوراسيون داخلي امري ساده است اما با در نظر گرفتن جوانب مختلف مي توان پيچيدگي هاي مربوط به آن را مشاهده نمود. با رعايت كردن هرچه بيشتر اصول ارائه شده طراحي داخلي در نتيجه بازسازي و يا ارائه طرح اوليه به بهترين شكل ممكن صورت مي گيرد و هزينه هاي مربوط به آن نيز كاهش قابل توجهي خواهند داشت. در نهايت انجام امور با سرعت بالايي انجام شده و فضاي خانه تبديل به محيطي گرم و دلنشين با زيبايي هاي منحصر بفرد مي گردد.

طراحي دكوراسيون داخلي و هدف از انجام آن

طراحي دكوراسيون داخلي در واقع هماهنگ سازي اجزاي داخلي مي باشد كه هدف نهايي آن زيباتر شدن محيط و ايجاد جلوه اي خاص در ذهن بيننده است. يكي از اهداف دكوراسيون داخلي براي منازلي با فضاي كوچك اين است كه از فضاي موجود استفاده بهينه شود و محيطي كاربردي طراحي گردد. به هر ميزان كه طراحي به صورت حرفه اي تر صورت بگيرد مي توان هماهنگي مناسبي را بين رنگ ها و اجزاي به كار برده شده براي چيدمان مطلوب مشاهده كرد.

انتخاب بهترين و متناسب ترين وسايل براي منزل به هنگام بازسازي و يا طراحي اوليه بايد با در نظر گرفتن مساحت موجود باشد. در واقع چيدمان درست و اصولي بازتابي از سليقه افرادي است كه در منزل ساكن هستند. بنابراين طراح داخلي سليقه كارفرما را در نظر گرفته و به گونه اي كه هماهنگي اجزاي داخلي از بين نرود آن را لحاظ مي كند.

براي هر نوع فضايي بهتر است چيدمان و طراحي به گونه اي باشد كه هدف خاصي از آن مشخص شود. به عنوان مثال در يك فروشگاه چيدماني متفاوت از يك بيمارستان در نظر گرفته مي شود. براي بيمارستان طراحي به نحوي است كه احساس آرامش و راحتي براي بيماران تا حد امكان بيشتر شود. با انتخاب درست رنگ ها و محاسبات مناسب بهترين فضايي كه امكان طراحي براي آن وجود دارد پديد خواهد آمد.

اصول طراحي داخلي

سبك هاي مختلفي در طراحي دكوراسيون وجود دارد كه از انواع مدرن تا كلاسيك متفاوت هستند. به طور اصولي در ابتداي كار بايد استايل كلي ساختمان در نظر گرفته شود تا بتوان بهترين طرح را در آن پياده كرد. استفاده از رنگ هاي گرم و سرد و طيف هاي رنگي ملايم در نشان دادن محيط هاي رسمي و يا گرم و صميمي نقش موثري دارند. البته اين نكته حائز اهميت است كه در كار طراحي داخلي و استفاده از رنگ ها نبايد اغراق كرد و حفظ تعادل در اين امر بسيار مهم مي باشد. اگر از رنگ ها به طور اغراق آميزي استفاده شود در نتيجه شلوغي در دكوراسيون داخلي مشاهده مي شود كه خوشايند نيست. هدف استفاده از يك طراحي تخصصي براي دكوراسيون داخلي ساختمان ايجاد نظم و هماهنگي در بالاترين ميزان ممكن است از اين رو بهتر است تركيبات رنگي به كار رفته همخواني مطلوبي با يكديگر داشته باشند.

از موارد مورد توجه ديگر براي طراحي اين است كه بايد براي هر فضاي داخلي شخصيتي مجزا در نظر گرفت و هماهنگ با كاربردي كه آن فضا دارد كار دكوراسيون را انجام داد.

بهتر است در امر طراحي از مد پيروي نشود چون در نهايت ممكن است وسايلي كه امسال مد مي شوند در سال هاي بعد از مد افتاده و زيبايي چشمگيري نداشته باشند. كاربرد چيدماني كه زيبا باشد و از مد پيروي نكند براي ساليان سال داراي جلوه اي مطلوب است.

اگرچه كه استفاده از نقش هاي هندسي در زيباتر كردن محيط نقش دارد اما اگر از اشكال هندسي به ميزان زياد استفاده شود فضا شلوغ مي شود و به هم ريخته ديده مي شود.

هماهنگي و هارموني در استفاده از طرح ها و رنگ ها همين طور وسايل مورد استفاده يكي از اصول مهم در طراحي دكوراسيون در اصفهان است. بدين ترتيب يك طرح مطلوب و كاربردي براي ساختمان هاي قديمي و ساختمان هايي كه نوساز هستند ارائه مي شود .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۳۲:۵۴ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی