مطلب آزاد
مطلب آزاد

طراحي هاي شيك و مد روز

 

طراحي لاكچري براي فضاي داخلي و دكوراسيون مطلوب با سبك هاي مختلفي قابليت اجرا دارد. در اين سبك از دكوراسيون داخلي استفاده از اشياي لوكس مورد نظر است و هماهنگي آن با معماري داخلي به گونه اي است كه بتوان از فضاي موجود براي استفاده از بهترين سبك و لوكس ترين متريال موجود بهره مند شد. براي اين نوع طراحي داخلي همه چيز از فرش و قالي تا لوستر و پرده داراي طراحي خاصي هستند و از كيفيت بالايي برخوردار مي باشند تا بهترين جلوه و نمود ظاهري را به ارمغان آورند.

براي اين كه طراحي لاكچري به بهترين شكل ارائه و اجرا شود بايد به نكات هوشمندانه اي توجه كرد كه ممكن است در ابتدا امري جزئي به نظر برسد اما در طولاني مدت اثر خود را نشان مي دهند. اغلب براي طراحي لاكچري از صنايع دستي خاصي براي دكور فضاي داخلي استفاده مي شود كه نمودي از هنر و فرهنگ است. در طراح هاي لاكچري از رنگ هاي برجسته استفاده بيشتري مي شود. اين رنگ ها طيف گسترده اي داشته و مي توانند فضاي داخلي را غني تر نشان دهند. تركيب مناسب رنگ ها وبكارگيري نوع مناسب و هماهنگ از آنها يكي از المان هاي موثر و مهم در طراحي لاكچري است.

توجه به نكات مهم در طراحي لاكچري

براي طراحي لاكچري بايد به جزئيات دقت كرد و امر نورپردازي فضا نيز در اين ميان بسيار مهم است. نورپردازي حرفه اي مي تواند جلوه وسايل استفاده شده را بهتر و بيشتر نشان دهد. كيفيت متريال مورد نظر براي طراحي لاكچري اهميت فوق العاده اي دارد كه از نظر زيبايي و دوام به آن توجه مي شود. بهتر است طراحي به گونه اي باشد كه چيدماني مرتبط  با همه اجزاي داخلي ساختمان از آن حاصل شود عدم وجود هماهنگي و نظم در چيدمان وسايل و يا كاربرد رنگ ها، نه تنها طرحي زيبا پديد نمي آورد بلكه محيطي شلوغ و كسالت بار را در پي خواهد داشت.

طرح هاي لاكچري قابليت اجرا براي هر محيطي با هر متراژِي را دارند مهم اين است كه طراح در ابتداي امر به صورت حرفه اي به زواياي مختلف توجه كرده و بهترين ايده را ارائه دهد. اغلب از طراحي لاكچري به سبك مدرن براي منازلي استفاه مي شود كه فضاي كمتري دارند و كاربرد وسايل كلاسيك و آنتيك در آنها نمود خوبي نخواهد داشت. هدف از دكوراسيون داخلي ايجاد فضايي دلنشين براي اعضاي خانواده مي باشد در صورت عدم كاربرد درست وسايل و طرح ها سبكي نامتناسب با فضاي موجود ارائه مي شود.

يكي از موارد مهم كه سبب تمايز طراحي لاچري مي شود توجه به همه جوانب و به كار گيري ظرافتي خاص براي تمام بخش هاي موجود است. هارموني درستي كه بين تمام اجزاي داخلي وجود دارد زيبايي خاصي را پديد مي آورد.

ويژگي هاي طراحي لاكچري

يكي از ويژگي هاي بارز طراحي لوكس اين است كه از وسايلي كه داراي درخشندگي و جلوه زيادي هستند استفاده مي شود. متريال براق و فلزي در اين نوع چيدمان زياد به چشم مي خورد. استفاده از بافت خاص براي طراحي وسايل و ايجاد نقاط كانوني خيره كننده از مواردي است كه براي طراحي لاكچري حائز اهميت مي باشد.

توجه به انتخاب طرح هاي مناسب براي ديوارها و كفپوش ها از ديگر نكات مهم در يك طرح لاكچري مي باشد. به هر اندازه فضا بزرگ تر باشد استفاده از رنگ هاي تندتر نيز مجازتر است اما براي فضاي كوچك بايد از رنگ هاي ملايم تري استفاده كرد تا محيط داخلي بزرگ تر نشان داده شود.

استفاده از مبلمان هاي منبت كاري شده و لوازم دكوري كه لوكس هستند و جلوه اي خيره كننده دارند به عنوان يكي ديگر از موارد كابردي در طراحي لاكچري مي باشد. به همين ترتيب براي تزئين ديوارها نيز از آثار هنري خاصي استفاده مي شود كه تابلوها و لوسترهاي شيك و فاخر، نماي زيبايي به فضاي داخلي مي بخشند. در طراحي لاكچري توجه به همه قسمت هاي خانه براي طراحي مهم است و اين موارد شامل سرويس بهداشتي، اتاق خواب ها و آشپزخانه نيز مي گردد. چيدمان درست و هارموني مطلوب بين تمامي قسمت هاي داخلي منزل سبب مي شود كه فضايي رويايي به ايده آل ترين شكل ممكن پديد آيد. طراحي لاكچري در اصفهان نيز با بهره مندي از ايده هاي ناب و كاربردي براي ارائه طرحي لوكس و خاص در محيط داخلي صورت مي گيرد .طراحي هاي شيك و مد روز

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۳۸:۳۲ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی