مطلب آزاد
مطلب آزاد

آسيب هاي وارده به شانه 

 

بسياري از افراد جامعه در ناحيه كمر، كتف و شانه ها دچار عارضه و آسيب ديدگي هستند كه ناشي از نحوه ي غلط خوابيدن، نشستن و يا فعاليت هاي سنگين ورزشي است. كتف و شانه ها از اعضاي انعطاف پذير بدن هستند كه نسبت به ديگر اعضاي بدن، راحت تر دچار عارضه مي شوند. اگر ناحيه كتف در اثر ضربه خوردن دچار دررفتگي يا شكستگي شود با مشورت پزشك متخصص مي توانيد از كتف بندي كه مناسب آسيب ديدگي شما باشد استفاده كنيد. همچنين كتف بند براي درمان كوفتگي در ناحيه بازوها نيز مفيد است. لازم به ذكر است كه خريد كتف بند براي افرادي كه در معرض خطر هاي ناشي از فعاليت هاي ورزشي هستند ضروري مي باشد. امروزه كتف بند ها به گونه اي طراحي شده اند كه استفاده از آن مداخله اي در فعاليت هاي روزمره ندارند.

 

انواع كتف بند

كتف بند يك طرفه

براي حفاظت از استوخوان ترقوه و كتف.

براي حفاظت از دررفتگي يا نيمه دررفتگي.

در صورت نياز به شست و شو آن را با دست و آب سرد بشوريد.

اين مدل كتف بند را مي توانيد زير لباس و آن را فقط يك طرف بدن تنظيم كنيد.

 

كتف بند دو طرفه

همانطور كه از اسمش پيداست در هر دو طرف، از شانه ها محافظت مي كند و با ايجاد و حفظ گرما، درد را كاهش مي دهد. در اين محصول دو آتل در پشت آن تعبيه شده و داراي بند هاي شانه اي مي باشد كه در روند درمان موثر است.

 

مزاياي استفاده از كتف بند

يكي از مزاياي استفاده از كتف بند اين است كه از افتادگي شانه ها و خميدگي كمر جلوگيري كرده و اجازه مي دهد شانه ها و كمر به شكل مناسبي فرم دهي پيدا كنند.

در مواقع روي هم خوابيدن ريه ها، مشكلات تنفسي ايجاد مي شود كه در اين صورت كتف بند كمك ميكند تا فشار بر روي ريه ها كم تر شود البته در اين موارد ضروري است كه به پزشك متخصص مراجعه شود.

در موارد متعددي از جمله كارمندان كه با رايانه سر و كار دارند يا افرادي كه ساعات طولاني را به رانندگي كردن مي گذرانند، بهتر است براي حفظ تعادل كمر و كتف، از كتف بند هاي انعطاف پذيري استفاده كنند.

در خصوص درد هاي ناشي از كوفتگي، كتف بند طبي مي تواند گزينه ي مناسبي براي كاهش درد در بازوها و كتف باشد. اگر آسيب ديدگي در اين موارد خفيف باشد مي توانيد از كتف بندي استفاده كنيد كه انعطاف پذيري بيشتري داشته باشد و محدوديت هاي كمتري براي انجام فعاليت هاي روزمره ايجاد كند.

زماني كه شانه ها بر اثر آسيب هاي وارده ورم كند، استفاده از كتف بند باعث مي شود قسمت هاي آسيب ديده در حالت ثابت قرار بگيرند زيرا كتف بند اين قابليت را دارد كه مانند گچ عمل كند و به روند به بهبودي كمك مي كند. در اين حالت اگر نسبت به استفاده از كتف بند بي توجه باشيد، بي شك منجر به آسيب هاي جدي تري در ناحيه كتف مي شود.

از ديگر مزاياي استفاده از كتف بند اين است كه ناحيه آسيب ديده را گرم نگه مي دارد و زماني كه دماي بدن در اثر استفاده از كتف بند بالا برودف به روند درمان كمك مي كند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۱۷:۲۱ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی