مطلب آزاد
مطلب آزاد

 

 تهيه راحت خمير

 

خميرگير و يا همان دستگاه مخلوط كننده يا ميكسر صنعتي است كه به جهت آمده سازي انواع و اقسام خمير، از خمير نان تا انواع متفاوت خمير موادغذايي مورد استفاده و در دسترس عموم مردم به بازار عرضه گرديده و مورد استفاده قرار ميگيرد. همين دستگاه توانايي و قابليت هاي منحصر به فردي نيز دارد كه موجب شده سرعت انجام كار در انواع بسياري از رستوران ها، كترينگ هاي خانگي ، انواع فست فودها ، ساندويچ فروشي ها، پيتزا فروشي ها، قنادي ها ، نانوايي ها و همچنين شيريني پزي هابه طور شگفت و زيادي افزايش پيدا كند و كار آنها را تسهيل بخشد.خميرگير صنعتي داراي انواع گوناگوني ميباشد كه در ادامه به چند نوع آنان پرداخته ميشود .از جمله خميرگير هشت كيلويي، خميرگير ده كيلويي ، خميرگير دوازده كيلويي، 15 كيلويي،20 كيلويي، 30 كيلويي،چهل كيلويي،شصت كيلويي، صدو بيست كيلويي ودر نهايت صدو هشتاد كيلويي. نكته اي كه در اينجا قابل ذكر است آن است كه اين معيار و اندازه هاي خميرگيري به صورت تعريف شده و استاندارد ذكر شده اند، اين بدان معنا است كه اگر افرادي تمايل به خريد اين اندازه از اين دستگاه را نداشتند ، ميتوانند با يك توليدكننده واقعي همانند گروه هاي مختلف صنعتي كه در اين حوزه و در ساخت و توليد اين نوع دستگاه مشغول اند ،صحبت كرده و دستگاه را در اندازه هاي مورد نظر خود بسازند . خميرگيرها داراي ابعاد متفاوتي هستند كه اين تفاوت منشاء گرفته از ميزان و حجم خميري است كه ميتواند توليد كند است.براي مثال يك خميرگير كوچك هشت كيلويي ابعادي در اندازه ي چهل سانتي متر عرض، 50 سانتي متر طول و 70 سانتي متر ارتفاع را دارا ميباشد.در نتيجه اين مبحث ميتوان به اين موضوع اشاره كرد كه هرچقدر بر حجم و اندازه اين دستگاه صنعتي افزوده شود ،ابعاد و اندازه آن نيز متغير ميباشد.خميرگير داراي كاربرد و قابليت هاي فراوان و منحصر به فردي ميباشد و اين ميكسرهاي صنعتي به شكل ديگ هاي باز و يا بسته نيز توليد ميشوند. ويژگي هاي كاربردي ديگري كه اين نوع خميرگيرها دارند آن است كه ميتوان اين ديگ ها و قطعاتي كه قابل باز يا بسته شدن ميباشد را تعويض كرد. آنها را نيز ميتوان حتي شست و شو داد كه اين خصوصيت به دليل جنس آن است كه ساختاري از نوع استيل دارد . استيل تنها در ساخت ديگ ها و مخزن اين دستگاه استفاده نشده ، بلكه تمامي اجزاي دستگاه اعم از بدنه آن ( هم خارجي و هم داخلي )و نيز حتي ساختار و اسكلت اصلي خود دستگاه به طور كامل از جنس استيل آن هم استيل ضدخش هستند . در كف اين ديگ ورقي چهار ميلي متري ، در قسمت بدنه ي ديگ از نوعي ورق به ضخامت 2 ميلي متر و همچنين در بدنه بيروني آن از ورق هاي 8 دهم ميلي متري استفاده شده است. در اين دسته از دستگاه هاي صنعتي از نوعي موتور كه ساخت كشور اسپانيا است بهره گرفته شده است. كه قدرت آن به ميزان 51440 در يك دقيقه ميباشد.اين دستگاه توانايي آن را دارد كه در زماني حدودا كمتر از يك ساعت ، حجمي متناسب خود خمير مورد نياز كاربر را با كيفيتي عالي آماده كرده و تحويل شما دهد. اين درصورتي است كه قطعه هاي آرد و يا مواد غذايي كه بهم چسبيده باشد در اين دستگاه ديده نميشد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۴۳:۴۳ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی