مطلب آزاد
مطلب آزاد

تنور خوب براي نان پزي

 

يكي از بهترين و مقرون به صرفه ترين تنورها براي استفاده در منازل،تنورهاي گازي ميباشد. تنورگازي از لوازم موردنياز هرخانه اي است كه با آن ميتوانيدانواع نان، كيك،كباب كردن گوشت ،سرخ كردن گوشت ، پختن انواع غذا را انجام دهيد. يكي از نكاتي كه هنگام خريد تنور گازي بايد به آن توجه كنيد، جنس تنور گازي و از همه مهمتر نوع ساخت استاندارد آن ميباشد.

تنورگازي در اكثر شهرهاي ايران براي فروش وجود دارد و كمتر شهري يافت ميشود كه اين كالاي مورد نياز در آن يافت نشود.اما خبر خوب اين است كه شما ميتوانيد از هر كجاي ايران عزيزمان تنور گازي مورد نظرتان را سفارش دهيد و درب منزل تحويل بگيريد و سپس مبلغ آن را پرداخت كنيد.

كاربرد تنور گازي:

براي پخت سريع و آسان انواع غذا ، نان ، شيريني ، كيك ،كباب ، مرغ ، ماهي ، گوشت كارايي بسيار بالايي دارد.

طريقه نصب تنور گازي خانگي:

ابتدا با رعايت نكات ايمني ، دستگاه را به گاز خانگي يا كپسول گاز وصل نماييد و نكته اي كه بايد مدنظر قرار داد اين است كه براي استفاده از كپسول فقط از رگلاتورهاي معمولي استفاده نماييد.

اندازه مناسب تنورها:

اندازه و ابعاد اين تنورها در 4 اندازه ي متفاوت هستند.

1)كوچك(آپارتماني)43×43 ، 2)متوسط45×48 ، 3)بزرگ 50×55 ، 4)خيلي بزرگ 60×65

بنا به فضايي كه شما براي تنور در نظر ميگيريد ميتوانيد اندازه ي تنور خود را انتخاب كنيد مثلا اگر منزل شما آپارتماني باشد نوع كوچك آن مناسب است و براي منازل تا زير بنا 100 متر مدل معمولي آن و براي خانه هاي ويلايي تا 150 متر مدل بزرگ و در صورت نياز به تنور بزرگتر براي فضاي كاملا باز تنور خيلي بزرگ استفاده ميشود.

طريقه ي استفاده از تنورها:

طريقه ي استفاده از اين تنورها آسان است كه هر تنور داراي 2 شعله ميباشد كه يكي در كف تنور و ديگري در زير سقف تنور قرار ميگيرد كه توسط اين دو شعله از بالا و پايين داغ ميشود و شما خمير نان يا هرچيزي را كه قصد پختن آن را داريد ميتوانيد روي صفحه ي چدني تنور بگذاريد تا در عرض چند دقيقه پخته شود.يك شعله پخش كن هم وسط شعله پايين قرار داده ميشود تا حرارت به طور يكنواخت تمام سطح صفحه ي چدن را گرم كند. در پشت همه ي تنورها جاي لوله ي دودكش تعبيه شده تا اگر در فضاي بسته استفاده ميشود. براي خريد تنور خانگي بايد به اين نكته نيز توجه كرد كه جنس ان حتما از جنس معقولي باشد.  لوله دودكش به بيرون هدايت شود. با توجه به استفاده ي تنورها هم با گاز- و هم با گاز كپسولي كار ميكند و درصورت نياز ميتوان آن را تعويض و تبديل نمود.  اين تنورها دوجداره بوده و بين دوجدار فلز -شيشه قرار دارد كه مقداري از انتقال حرارت به جدار بيروني جلوگيري ميكند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۲۴:۳۴ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی