مطلب آزاد
مطلب آزاد

اهميت تنور در كيفيت نان

 

حتما مشاهده كرده ايد كه اين روزها بسياري از رستوران ها البته كبابي ها و حتي هتل ها به خودكفايي رسيده اند و ديگر براي خريد نان به نانوايي نميروند . آن ها با تهيه ي تنور نانوايي صنعتي در آشپزخانه رستوران خود اين -را كاملا برطرف كرده اند. مطمئنا از اختراع اين محصول شگفت زده شده ايد اما از دنياي پيشرفته امروزه ميتوان انتظار هر محصول را داشت.اگر در نظر داريد كه اين محصول را خريداري كرده و در آشپزخانه ي خود به كار گيريد مطمئنا آگاهي از برخي موارد ميتواند در اين راه كمك كننده باشد. با ما همراه باشيد.

ويژگي هاي تنور نانوايي صنعتي:

قبل از اينكه به سراغ خريد تنور نانوايي برويد بايد اين مسئله را مشخص كنيد كه در صدد توليد چه نوع ناني هستيد. زيرا همانطور كه ميدانيد تنور نان هاي لواش ، بربري ، سنگك و ... متفاوت ميباشند. اما به طور كلي يك تنور خوب بايد بتواند ناني با رنگ طبيعي و به دور از هرگونه سوختگي به مشتريان ارائه دهد. پخت نان در تنور نانوايي بايد كاملا يكنواخت صورت گيرد و هيچ حالت خميري در آن مشاهده نشود. يكنواختي سطحي نان ، منظور اين است كه ضخامت آن در تمام طول آن يكسان باشد. نان ارائه شده به مشتريان نبايد حالت بيات داشته باشد.از نظر بو و همچنين مزه نبايد غيرعادي و متفاوت از ساير نانوايي ها باشد.

قيمت تنور نانوايي صنعتي:

مطمئنا وقتي به سراغ خريد تنور نانوايي صنعتي ميرويد با قيمت هاي متفاوتي رو به رو خواهيد شد.از همين رو بايد بدانيد كه داشتن ويژگي هاي متفاوت و البته كارايي و اينكه از كدام نوع نان پخت ميكنيد، تاثير بسيار زيادي در قيمت نهايي محصول شما خواهد داشت.هرچه ويژگي ها و كارايي آن بيشتر باشد هزينه نهايي نيز بيشتر خواهد شد . در بازار امروز كمترين قيمت تنور نانوايي صنعتي از 000/600 تومان شروع ميشود و بر حسب نان مورد نظر و كيفيت درخواستي تا نزديك 000/000/20 تومان هم ميرسد.

تنورهاي سنتي و اتوماتيك نانوايي:

در ساليان پيش كه علم به اندازه ي امروز پيشرفته نبود نانوايي ها از تنورهايي با ويژگي هاي كاملا ساده استفاده ميكردند كه در اين تنورها افراد زيادي بايد زحمت ميكشيدند تا ناني قابل ارائه باشد. البته همين تنورها هم در شهرهاي پرجمعيت به راه بود و در شهرهاي كوچك هر خانواري براي خود تنور گلي و يا سفالي داشت . اما امروز به لطف ترقي علم ديگر خبري از تنورهاي دستي نيست و تنورهايي وارد بازار و نانوايي ها شده كه به صورت نيمه و تمام اتوماتيك نان را آماده ميكنند. پسوند دوار شناخته ميشوند قابليت داشتن چندين شعله را در داخل محفظه خود دارند و براي همين منظور هم اين محفظه ها را عموما از جنس چدن ميسازند كه قابليت نقطه جوش بالايي دارد و در مقابل شعله هاي آتش بسيار مقاوم هستند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۰۶:۳۱ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی