مطلب آزاد
مطلب آزاد

ايجاد انرژي در فضا

 

در فنگ شويي ، فلز مي تواند سازماندهي و هماهنگي بيشتري را در محيط شما ايجاد كند ، همچنين تفكر و تشخيص بسيار زيادي از محيطي كه در آن ساكن هستيم را ايجاد مي كند و باعث به وجود آمدن محيط خشك و سردي مي شود، به همين دليل است كه شما ممكن است جاي خالي يك منبع آبي كوچك مانند آبنما كه صداي آرامش بخشي داشته باشد را حس كنيد. اگر شما نيز متوجه اين خشكي محيط اطرافتان شديد مي توانيد به راحتي با خريد آبنما در اصفهان، به فضاي بي روح خانه يا محل كارتان انرژي تزريق كنيد و از بودن در آنجا لذت ببريد.

آبنماهاي فلزي:درواقع آبنماهاي فلزي مي توانند سازماندهي بيشتري را ارتقا دهند زيرا تمركز فلز در مورد هماهنگي ، تكميل و دقت بيشتر است. فلز را مي توان براي دقت و كارايي بيشتر به خانه شما دعوت كرد تا به شما در تكميل كارها كمك كند.

پمپ شناور و داخلي آب نما هاي ما بي صدا زمزمه مي كند و اين يك چشمه ي آب دلنواز ايده آل براي دفتر ، اتاق خواب يا هر فضايي است كه مي خواهيد ساكت و آرامش بخش باشد. با اين حال ، صداهاي چكه كننده آب نيز بسيار بي صدا هستند ، و اگر به دنبال چشمه اي براي صداهاي آرامش بخش آب هستيد ، اين چشمه ها ي كوچك همان تكه اي از طبيعت در خانه ي شما خواهند بود.

همچنين اين مدل از آبنماها ابعاد آنها استاندارد و از نظر ارتفاع و اندازه جمع و جور هستند ، به اين معني كه به راحتي روي ميزهاي به عنوان روميزي يا طاقچه هاي خانه قرار مي گيرد. پر كردن آن نيز آسان است: شما فقط قسمت بالايي را از پايه بلند كرده ، با آب پر مي كنيد ، سپس مجدداً مونتاژ كرده و به يك خروجي استاندارد وصل كنيد.

آبنماهاي سنگي:  آنجي چو كه يك معمار و متخصص فنگ شويي است مي گويد:آبنماها و چشمه هايي كه با سنگ بومي يا قهوه اي به عنصر زمين متصل و پايه گذاري شده اند، مي توانند زمينه ساز ، حمايت كننده و پرورش دهنده باشند و در مراقبت از خود توانا هستند.از اين رو سنگ طبيعي يكي از بهترين راه ها براي آوردن عنصر فنگ شويي زمين براي پرورش و زمين زدن انرژي هاي منفي به خانه شما است ، به همين دليل است كه يك چشمه يا آبنماي سنگي هميشه يك انتخاب محبوب است. سنگ در پايه براي درخشش بيشتر آب در آبنما مي باشد.  اين مدل از آبنماها صداي شنيدني و آرامش بخشي از جريان آب را به خانه شما مي آورند.

در خريد آبنما بايد به چه چيزهايي توجه كنيد:

1- اندازه:

اگر آبنمايي را انتخاب كنيد كه فضاي زيادي از خانه و ديگر محيط هاي را اشغال كند ، در واقع مي تواند به جاي يك منبع آرامش بخش ، به عنوان يك عامل استرس زا تبديل شود. چراكه فنگ شويي توجه به فضاها است. آنجي چو در اين باره مي گويد: توجه به جزئيات محيط شما ؛نحوه تأثير اين جزئيات بر ما است. بنابراين شما بايد به آنچه در فضا به درستي مناسب است توجه كنيد. اگر يك شيء نمادين را در خانه خود قرار مي دهيد و توجه نمي كنيد كه آيا در فضا قرار مي گيرد يا خير ، اين نشان دهنده انرژي است كه مي خواهيد به خانه و زندگي خود دعوت كنيد.

2- نگهداري آسان:

 

آب داخل آبنماها در صورت عدم نظافت و نگهداري منظم، راكد يا پر از باكتري مي شود. مطمئن شويد كه دستورالعمل هاي موجود در آبنماي خود را براي نظافت مناسب بررسي  كنيد ، اما اكثر آنها را مي توان به راحتي با استفاده از آب مقطر و تميز كردن مرتب آن با كمي سفيد كننده به طور مداوم حفظ كرد. اما قطعاً بايد فواره هايي را در نظر گرفت كه به راحتي جدا مي شوند تا بتوانيد هر قسمت آن را تميز كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۲۵:۱۶ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی