مطلب آزاد
مطلب آزاد

حل پرونده هاي ملكي

 

 

در خصوص رسيدگي به پرونده هاي ملكي وكيل ملكي وظيفه دارد در مورد مسائل مالي و در زمينه ي املاك از حقوق شخصي موكل خود دفاع كند. از آنجايي كه رسيدگي به پرونده هاي از اين قبيل كار آساني نيست و لازم است در خصوص اين نوع پرونده ها يك وكيل مجرب و متخصص وارد عمل شود. قوانين مربوط به مجازات كلاه برداري در زمينه ي املاك شامل مواد و تبصره هاي مختلفي مي باشد. لزا توصيه مي شود براي گرفتن حق و حقوق خود با يك وكيل ملكي در اصفهان كه سوابق درخشاني داشته و در خصوص اين گونه پرونده ها با تجربه باشد مشورت كنيد.

 

فعاليت هاي وكيل ملكي

اختلاف بر سر مالكيت ملك

دعواي تصرف عدواني

دعواي مزاحمت و ممانعت از حق

تقسيم و افراز املاك مشاع

دريافت مجوز پايان كار

دعواي خلع يد

دعواي تخليه يد

دعواي الزام به اخذ تخليه يد

 

دعاوي ملكي

دعاوي ملكي به دو دسته تقسيم مي شوند كه شامل دعاوي كيفري و دعاوي حقوقي مي باشد.

دعاوي كيفري عبارت اند از ايجاد مزاحمت و ممانعت از حق

خيانت در ملك به امانت گذاشته شده

جعل سند ملكي

تصرف عدواني و فروش ملك غير

ناگفته نماند كه وكلا در خصوص مسائل حقوقي مربوط به املاك فعاليت مي كنند. وكيل قادر است در بيشتر مسائل حقوقي كه مربوط به املاك است از طرف موكل خود اختيار تام داشته باشد. در بين مسائل ملكي، تصرف عدواني و ممانعت در حق و ايجاد مزاحمت از پرونده هاي بسيار مهم محسوب مي شوند كه مستلزم استخدام يك وكيل مجرب مي باشد.

 

وكيل براي تصرف عدواني

يكي از پرونده هايي رسيدگي به آن مستلزم داشتن يك وكيل مجرب مي باشد پرونده هاي عدواني محسوب مي شود. وكيل هايي كه در خصوص مسائل عدواني فعاليت مي كنند بايد از قدرت و تسلط بالايي برخوردار باشند زيرا اين گونه پرونده ها علاوه بر پيچيدگي بالايي كه دارند به راحتي مي توانند تحت نظر وكيل با تجربه در اين زمينه حل و فصل شوند.

 

خصوصيات وكيل ملكي با تجربه

به راحتي قادر به حل و فصل پرونده هايي از جمله قلع بنا، تخليه ملك، تقسيم ملك، رفع تصرف عدواني و ... باشد.

تسلط كامل بر تمامي علوم حقوقي كيفري ثبتي و املاك و اراضي داشته باشد.

يك وكيل با تجربه مي داند كه بايد به خوبي به سخنان موكل خود گوش دهد و قادر بر رفع مشكلات موكل در زمينه املاك باشد.

يك وكيل ملكي مجرب بايد توانايي پيش بردن پرونده در ديوان عدالت را داشته باشد و به علاوه با اداره حقوقي قوه قضائيه و اساتيد برجسته ي حقوق نيز مشورت داشته باشد.

يك وكيل خوب قادر است موكل خود را از هر گونه خطر از جانب كلاه برداران كه شخص را تهديد مي كنند دور كند.

يك وكيل خوب بايد تمامي املاك و اراضي را به خوبي بشناسد و تسلاط كامل داشته باشد تا بتواند پرونده هاي حقوقي و كيفري را بپذيرد و قادر باشد در دادگاه از موكل خود به خوبي و با تسلط كامل دفاع كند.

بهتر است براي خريد و فروش ملك از يك وكيل مجرب مشورت بگيريد تا در طي اين اقدامات به مشكل برنخوريد.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۰۹:۴۹ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی