مطلب آزاد
مطلب آزاد

امور كيفري چيست؟

 

در خصوص مسائل قضايي بايد بدانيد كه مسائل قضايي به دو دسته ي دعاوي حقوقي و دعاوي كيفري تقسيم مي شود. تفاوتي كه در اين دو مورد وجود دارد اين است كه مجازاتي در صدور احكام دعاوي حقوقي در بر نخواهد داشت اما در دعاوي كيفري صدور احكام شامل مجازات مي باشد. دعاوي كيفري شامل خيانت در امانت، قتل، دزدي، تسخير مال، ضرب و شتم و ... مي باشد. در مورد مسائل كيفري بايد بدانيد كه تنها در طي يك دوره دادرسي امكان اثبات داريد و اگر نتوانيد در دادگاه آن طور كه بايد از حق خود دفاع كنيد، حكم نهايي صادر مي شود و امكان دفاع از خود در دادگاه منتفي خواهد شد. به همين جهت داشتن يك وكيل كيفري در اصفهان مي تواند كمك شاياني در روند پرونده داشته باشد.

 

وكيل كيفري كيست؟

اگر شما يك دعوي كيفري داشته باشيد يا از شما شكايت كيفري شده باشد نياز به وكيلي آشنا در خصوص پرونده هاي كيفري داريد. يك وكيل حرفه اي با تجربه كسي است كه داراي روحيه قوي براي حضور در دادگاه هاي كيفري را داشته باشد.

 

وظايف وكيل كيفري

وكيل كيفري از همان ابتدا شما را راهنمايي مي كند و به دليل اين كه طرح صحيح دعوي حائز اهميت است وكيل از ابتداي كار در روند طرح دعوي و تنظيم شكوائيه به شما كمك خواهد كرد و شما را در راستاي جمع آوري مدارك مورد نياز راهنمايي خواهد كرد.

مهم ترين وظيفه ي وكيل در اين خصوص، حضور در دادگاه و اثبات كردن دعوي شماست زيرا شما تنها يك بار مجاز به مطرح كردن دعوي خود هستيد حائز اهميت است كه دعوي به درستي طرح شود مدارك معتبري ارائه شود و همچنين دفاع از آن به درستي انجام شود.

مطالعه و ارزيابي پرونده هاي مشابه در راستاي سرعت بخشيدن به روند پيگيري پرونده و ارائه ي آن در زمان تعيين شده به دادگاه مورد نظر. بررسي دقيق مراحل دادرسي پرونده و آگاه نمودن موكل خود در هر كدام از مراحل. جمع آوري و تجزيه و تحليل اطلاعات كافي در راستاي دفاع از موكل. ارائه راهنمايي حقوقي به موكل در راستاي تلاش براي صلح بين طرفين. حضور به موقع و فعال وكيل در جلسات دادگاه. 

اگر دعوايي عليه شما مطرح شده باشد امكان كمك گرفتن از وكيل كيفري وجود دارد زيرا دفاع از خود در دادگاه به پيچيدگي اثبات دعوي مي باشد و به همان اندازه دشوار است.

اگر نمي توانيد به تنهايي از حق خود دفاع كنيد به معناي قبول و اثبات اتهام مي باشد و در دادگاه مجرم شناخته مي شويد. در دادگاه كيفري به اين معني است كه حكم صادر شده براي شما مجازات مي باشد و براي شما سو، سابقه تلقي مي شود. به همين جهت بهترين راه حل داشتن يك وكيل كيفري است تا در دادگاه در كنار شما حضور داشته باشد و پيش بيني صحيحي از گفته ها و مداركي كه احتما دارد در دادگاه عليه شما مطرح شود و راه پاسخگويي و دفاع در برابر آن ها را بداند.

لازم است بدانيد دادگاه براي افرادي كه جرائم سنگيني مرتكب شده اند و توان مالي براي اخذ وكيل ندارند، امكان درخواست وكيل تسخيري براي مجرمان فراهم كرده است.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۲۳:۰۶ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی