مطلب آزاد
مطلب آزاد

خدمات ليفتراك به چه صورت است؟

 

به خدماتي كه به منظور رفع عيوب و نواقص به وجود آمده در ليفتراك ها به كاربران و صاحبان آن ارائه مي شود ، خدمات ليفتراك گويند.

اين خدمات براي تعمير انواع ليفتراك ارائه گرديده و تمامي قسمت ها و قطعات دستگاه را كنترل مي كند.

 

اين خدمات شامل ليفتراك هاي ديزلي و دوگانه سوز مي باشد.

اگر عملكرد و كاركرد صحيح اين دستگاه ها دچار مشكل شد ، به آن به عنوان يك عيب نگاه كرده و سريعا براي استفاده از خدمات تعمير ليفتراك اقدام فرماييد.

مشكلات پيش آمده ممكن است در قسمت هاي :

عملكرد موتور - قطعات داخلي - سيستم هاي هيدروليك و پنوماتيك باشد.

 

اين خدمات شامل چه قسمت هايي مي شود؟

- موتور ليفتراك

- شاخك ها و دكل هاي ليفتراك

- ترمز ها

- اهرم ها

- قطعات حساس

- لنت ترمز ليفتراك

- باطري ليفتراك

بطور كلي اين خدمات شامل تمامي قسمت هاي دستگاه مي باشد.

 

زماني كه موتور دستگاه شروع به توليد سر و صدا كرد و يا آلودگي هاي محيطي از طريق اگزوز خود ايجاد كرد ، به منزله‌ي آن است كه موتور ليفتراك دچار نقص شده و بايد به بررسي و تعمير آن پرداخت.

گاهي اوقات ممكن است دكل و شاخك هاي ليفتراك از حالت تعادل خارج شوند و ايمني بارگيري با اختلال مواجه شود ؛ در اين صورت بايد به بازررسي آن قسمت ها پرداخت و مشكل را برطرف نمود.

بخش لنت ترمز يكي از اصلي ترين قسمت هاي ليفتراك محسوب مي شود چراكه به نوعي با تايرها در تماس هستند.

اگر لنت‌ها به درستي كار نكردند به معناي آن است كه لنت ها به هر دليلي دچار ساييدگي يا استهلاك شديد شده‌اند و در اين مرحله بايد سيستم هاي ترمز و لنت ها تعمير و يا به طور كامل تعويض گردند.

خدمات مربوط به باطري ، يكي از خدماتي است كه براي تعمير ليفتراك ها ارائه مي گردد.

بررسي و شارژ به موقع باطري موجب مي شود كه تا حد زيادي هزينه‌هاي اضافي مربوط به تعميرات ليفتراك هاي برقي را كاهش دهد و باعث افزايش سرعت بارگيري و بهره وري يك صنعت شود.

 

مزايا و معايب ليفتراك هاي ديزلي و برقي :

ليفتراك هاي برقي براي صنايع گسترده و فضاهاي بزرگ و باز قابل استفاده نمي باشند ، چرا كه تامين برق دستگاه مشكل خواهد بود.

ليفتراك هاي ديزلي علاوه بر آلودگي صوتي كه ايجاد مي كنند ، آلودگي محيط زيست هم به همراه دارند.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۰۴:۱۹ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی