مطلب آزاد
مطلب آزاد

جايگزين سيمان 

 

 چسب كاشي چيست ؟ميخواهيم بدانيم چه ويژگي ها و كاربرد هايي دارد ؟چسب كاشي جنسي نسبتاً جديد است كه براي چسباندن كاشي به جاي سيمان از آن استفاده مي شود. همچنين براي بندها بين كاشي نيز مي‌توان از چسب استفاده كرد و كاشي يا سراميك را مي توان به راحتي با اين چسباند. فراوان نسبت به نسبت به مصالح ساختماني مثل سيمان سفيد و گچ و غيره دارد .به علت مواد تشكيل دهنده  بسيار مرغوبي كه در آن به كار رفته آن  بسيار محكم است .و كاشي را خوب مي چسباند.

 اين مصالح ساختماني در كيسه هاي بزرگ و كوچك به صورت آماده در بازار وجود دارد. به خاطر اجزاي تشكيل دهنده خوبي كه دارد در ساختمان سازي كاربرد فراوان داشته و كار با اين نوع چسب بسيار ساده و راحت مي باشد به طوري كه اين جنس از مواد را با آب مخلوط كرده و تمامي درز هاي سراميك و كاشي و حتي سنگ و موزاييك را با آن پر ميكنيم .از تركيباتي كه در چسب كاشي به كار برده شده مي‌توان به مواد شيميايي و معدني مثل ماسه ريز و سيمان و افزودني هاي چسب دار اشاره كرد. در تهيه چسب كاشي سعي شده از موادي كه قدرت چسبندگي بالايي را دارند استفاده شود و هم اينكه اين جنس از مواد سبك بوده تا در هنگام كار با اين نوع از چسب كمترين انرژي و زمان را بگيرد .شركت ما نمايندگيهاي معتبري براي خريد و فروش چسب در تمامي استان ها و شهرستان ها دارد و اين نوع چسب   را با بهترين تركيبات و عالي ترين كيفيت  در خدمت شما عزيزان قرار مي دهد.

چسب كاشي مزيت‌هاي زيادي نسبت و مساله ديگر مثل گچ و سيمان و آهك دارد اولين و بهترين مزيت چسب كاشي قدرت بالا و چسبندگي آن مي‌باشد و اين چسبندگي به دليل مواد آلي است كه در آن وجود دارد . شركت ما چسب كاشي را به صورت خرده فروشي و عمده فروشي در اختيار شما عزيزان قرار مي‌دهد .اين شركت مشاوران با تجربه را استخدام كرده كه اگر شما راهنمايي بخواهيد كمكتان كنند.

و همين كه كارگراني دلسوز دارد تا بسته‌هاي چسب را برايتان در هر نقطه و مكان است كه بخواهيد بفرستند. و دومين مزيت اين چسب ها و مقاومت و استحكام بالاي آن ميباشد چسب كاشي بعد از اينكه كاملاً خشك شده در مقابل فشار و سنگيني و حتي رويدادهايي مثل زلزله بسيار محكم و مقاوم استگ اين چسب ضد آب بوده و با در اثر آب و رطوبت مقاومت بالايي دارد و حتي مي توان گفت كه با اين چسب از نفوذ آب به لايه‌هاي زيرين ساختمان جلوگيري مي‌شود چسب كاشي براي سرويس هاي بهداشتي حمام و آشپزخانه كاربرد فراواني دارد. 

 چون قدرت نفوذ رازير به زمين به صفر مي رساند.

ما در شركت خود با داشتن متخصصان خوب مشاورين رايگان تمامي اين اطلاعات را در اختيار شما قرار مي دهيم چسبها در شركت ما استاندارد است و شما از سلامت آن اطمينان داشته باشيد .در اين شركت تمامي اطلاعات استفاده از چسب ها روي پاكت ها درج شده تا شما به راحتي از اين چسب ها استفاده كنيد .چسب هاي كاشي گرد و خاك نداشته و از نظر اقتصادي بسيار مقرون به صرفه مي باشد .در شركت ما اين چسب ها را به دو صورت پودري و خميري به شما مشتريان عزيز و گرامي ارائه مي دهد چسب پودري را تنها با يك مقدار از آب مخلوط كرده بدون اينكه كثيف كاري شود استفاده كنيد.

 

 

 و نوع ديگر از چسب چسب خميري ميباشد كه احتياجي به مخلوط كردن با آب هم ندارد بسيار مقاوم و محكم است ما در شركت خود مفتخريم كه اين مساله را به اندازه كافي داشته و هر موقع كه شما بخواهيد در اختيارتان قرار مي دهيم با شماره هاي زير تماس گرفته و از مشاورين ما درباره چسب هاي كاشي راهنمايي بگيريد اين شركت ۲۴ ساعته و در تمام طول روز حتي ايام تعطيل يكسره باز و آماده ارائه خدمات مي باشد.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۴۹:۱۹ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی