مطلب آزاد
مطلب آزاد

نصب راحت سراميك

 

چسب سراميك يكي از دستاوردهاي جديد صنعت ساختماني به شمار مي رود كه امروزه بسياري از استادان و سراميك كاران براي چسباندن سراميك از آن استفاده مي كند اين چسب يك مخلوط آماده و ساخته شده است كه در آن مواد شيميايي و انواع چسب هاي قوي به كار رفته شركت ما در زمينه چسب سراميك فعاليت‌هاي زيادي انجام داده و در اين شركت چسب سراميك در بسته هاي بزرگ و كوچك وجود دارد و طرز استفاده از آن روي بسته ها نوشته شده است.

و حتي اگر شما مشتري عزيز خواستيد متخصصان ما شما را راهنمايي مي‌كنند چسب سراميك در شركت ما هم به صورت عمده و هم به صورت تكي فروخته مي‌شود اگر مي‌خواهيد يك چسب اصل داشته باشيد كه سراميك شما را به راحتي چسبانده و مانع از نفوذ آب به زير آن شود با شركت ما در تماس باشيد چسب ها در شركت ما داراي علامت استاندارد بوده و علامت استاندارد نشانه كيفيت كالا در شركت ما مي باشد به توصيه‌هاي آن كه متخصصان ما در اين شركت روي چسب ها درج مي‌كنند دقت كنيد. چسب سراميك به دو صورت گردي و خميري در شركت موجود است و شما هر نوع را كه تهيه كنيد برايتان از نظر اقتصادي مقرون به صرفه مي باشد البته مواردي مثل دماي محيط كه خيلي سرد نباشد را هم بايد بررسي كنيد. نوع پودري اين چسب را بايد با كمي آب مخلوط كرده و درزهاي سراميك و كاشي و سنگ ها را پر كنيد و نوع خميري كه آب هم نياز ندارد بدون هيچ كثيف كاري و گرد و خاك درزهاي سراميك ها را پر مي‌كند . چسب سراميك به صورت پودري قابليت  نصب انواع سراميك ها ، كاشي ها كفپوش ها، سنگ و موزاييك را دارد حتي شما مي توانيد اين چسب را روي گچ چسبانده و از جذب آب نقاط زيرين جلوگيري كنيد انعطاف پذيري چسب خميري سراميك كار را براي شما بسيار راحت و سريع كرده و مي توانيد در طول روز سراميك هاي بيشتري را بچسبانيد اين شركت داراي نمايندگي در اصفهان و تمامي نقاط كشور مي باشد و شما با خريد چسب به سراميك از اين شركت از تخفيف ويژه هرقدر هم ناچيز برخوردار خواهيد شد.

اكثر افراد ماهر چسب كاشي را با مقداري چسب بتن مخلوط مي كنند و اين كار باعث مي شود كه استحكام و مقاومت سراميك زيادتر شده و به زير آن نفوذ به هيچ عنوان نفوذ نكند. امروزه به دليل ساختمان سازي زياد و زمان كم اين چسب ها بسيار مقرون به صرفه مي باشد شركت ماچه اسب هاي سراميكي را به صورت آماده در اختيارتان قرار مي دهد و مهندسين و كارشناسان در اين شركت در طول ۲۴ ساعت شبانه روز شما را راهنمايي كرده و آماده پاسخگويي به سوالات شما مي باشند.

شما كافيست فقط با شركت ما تماس گرفته و نوع و تعداد چسب سراميك را به ما اعلام بفرماييد ما با داشتن كارگراني دلسوز و مهربان و متعهد سفارشات شما را درب منزلتان تحويل مي دهيم و و شما مي توانيد با پول نقد يا با پوز اين شركت كارت بكشيد يكي از مزيت هاي اين شركت كه آن را از بقيه شركتها جدا كرده حمل رايگان محصولات خود به درب منزل و ساختمان شما مي باشد.با شركت ما باشمارههاي زير درتماس باشيد.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۵۴:۱۰ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی