مطلب آزاد
مطلب آزاد

نصب كاشي چيني

 

در ابتدا مي‌خواهيم بدانيم پرسلان چيست و بعد توضيحاتي راجع به چسب پرسلان بدهيم. كاشي پرسلان كه با نام كاشي چيني نيز شناخته مي‌شود. محصولاتي مثل خاك رس و يا گرانيت است كه در فشار و حرارت بسيار بالا پخته شده و به سراميك تبديل مي شود و به دليل زيبايي و امتيازات ويژه اي كه دارد بيشتر در كف و نماي ساختمان ها به كار مي رود .

.استحكام اين سراميك بسيار بالا بوده و در برابر مواد شيميايي و آب مقاوم است و بيشتر در جاهاي حساس مثل بيمارستان ها و آزمايشگاه ها نيز از پرسلان استفاده مي شود.

به نظر شما ما چطور ميتوانيم سراميك پرسلان را از بقيه سراميك ها تشخيص دهيم شركت ما اين كار را براي شما بسيار راحت كرده و متخصصان ما در اين شركت به شما ثابت مي كند كه جذب آب در سراميك پرسلان نسبت به ساير سراميك ها خيلي كمتر بوده و حدود پنج دهم درصد است.

به علاوه بر اين راه تشخيص ديگر سراميك پرسلان در تركيباتي است كه در آن به كار رفته در سراميك پرسلان خاك رس سفيد كه تحت فشار زياد بوده به كار مي‌رود امروزه با پيشرفت علم و تكنولوژي معمولاً در كارهاي ساختماني به جاي مصالحي مثل گچ و آهك و سيمان از چسب استفاده مي كنند براي چسباندن انواع سراميك هاي معمولي و سنگ ها و موزائيك ها و مخصوصاً پرسلان از چسب استفاده ميشود.

چسب پرسلان چه وضعيت هايي نسبت به گچ سيمان و يا آهك دارد در شركت ما مشاوران ، رايگان براي شما توضيح مي‌دهند كه چسب پرسلان چه  مزيتهايي دارد مزيت مهم اين چسب قدرت چسبندگي بالاي آن است .مقاوم در برابر رطوبت كه در طول ساليان زياد حتي يك قطره از آب هم به داخل زمين نفوذ نكند زمان كمتري را صرف كار كردن براي سراميك مي گذاريم وقتي كف سالن ها از چسب پرسلان باشد براي سيستم گرمايشي و سرمايشي خيالي راحت و آسوده داريم

شركت ما اين امكان را دارد كه چسب پرسلان استاندارد تهيه كند و در اختيار شما مشتريان عزيز و گرامي قرار دهد و در بسته هاي بزرگ و كوچك و ارسال رايگان درب ساختمانهاي شما. در اين شركت ما مشاوره هاي رايگان  داريم كه براي شما توضيح مي دهد كه هر پاكت ۲۰ كيلويي از چسب پرسلان را با ۵ الي ۶ ليتر آب به آرامي مخلوط كرده و حدود ۱۰ دقيقه استراحت دهيد و بعد شيارهاي زير سراميكها ايجاد كرده  و چسبها با كاردك مخصوص داخل شيارها ماليده وبعد ان را بچسبانيد. چون كاشيهاي پرسلان جذب آب پاييني دارند وقتي زير آنها چسب چسبانده شود ديگر آبي به زير سراميكها نفوذ نمي‌كند به خاطر اين مزيت خيلي خوب ،ين نوع سراميك ها كاربرد زيادي براي حمام و سرويس هاي بهداشتي دارند.

چسب پرسلان امكان چسباندن كاشي ها و سراميك ها روي هر سطحي را فراهم مي كند و اين بدان معناست كه اگر شما بخواهيد يك قسمت از سراميكهاي منزل خود را عوض كنيد كاري بسيار راحت است بدون اين كه گرد و خاك و كثيف كاري داشته باشيد.

در صورتي كه تمايل به سفارش و يا خريد چسب پرسلان و محصولات شيميايي ديگر را از شركت ما داريد با شماره هاي زير تماس بگيريد.

 

نصب كاشي چيني

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۵۸:۳۹ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی