مطلب آزاد
مطلب آزاد

جلوگيري از نفوذ رطوبت در ساختمان

 

عايق رطوبتي محصول بادوام است كه نماي ساختمانها را چه از جنس سنگ يا آجر باشد در برابر تغييرات جوي و شوره زدن محافظت مي كنند .علاوه بر اين محافظ سطح سنگ يا آجر شما مي‌باشد براي عايق كردن ساختمان از محصول پرايمر پايه آب استفاده مي گردد.

اين جنس چسبندگي بسيار بالا و سازگاري مناسبي براي ساختمان دارد حفاظت از ساختمان ها در برابر رطوبت در تمام دوران تاريخ دغدغه ذهني انسان ها بوده زيرا آدمي مجبور است كه محل زندگي و ساختمان خود را با عايق و پوشش محافظت كند. در قديم بام هاي خود را با كاهگل آب بندي مي كردند بدين ترتيب كه آب را با خاك و كاهش مخلوط كرده اين مخلوط را يك لايه روي پشت بام هاي خود مي كردند مقداري نمك هم درون آن مي ريختند كه از رويش گياه جلوگيري كند و هر ساله  اين عايق را به همين منوال روي بام خود مي‌كشيدند.

البته هنوز هم در بعضي از روستاهاي ايران اين روش رايج است مادر شركت خود مرغوب ترين و استاندارد ترين عايق رطوبتي را عرضه كرده و شما مشتريان گرامي مي توانيد اين عايق رطوبتي با بهترين قيمت تهيه كنيد.

نفوذ رطوبت در بخش هاي مختلف ساختمان باعث خسارات غير قابل جبران مي‌شود كه مي بايست از آن جلوگيري كرد .ما در شركت خود تمامي تلاش خود را انجام داده ايم كه يك تيم متخصص و با تجربه داشته باشيم تا بتوانيم شما را راهنمايي كرده و يك عايق رطوبتي خيلي خوبي در اختيار شما قرار دهيم. بعضي از استاد كارها در ساختمانها عايق رطوبتي كمرنگي روي ساختمان روي سنگ و آجر مي كشند يا در بين ملاتها از عايق استفاده مي كنند.

در جاده سازي ها در بيشتر موارد از عايق غير استفاده كرده و در بعضي موارد قير سطح خاك را ايزوله مي كند تا از نفوذ آب و يخ زدن و تخريب جاده ها جلوگيري كند.

ما در شركت خود سربلند از اين آزمايش در آمده و عايق رطوبتي با كيفيت را به شما مشتريان عزيز و گرامي ارائه مي دهيم عمر ساختمان ها و بناهاي خود را با عايق رطوبتي ما صد برابر كرده و نگران تخريب منازل خود نباشيد.

امروزه با پيشرفت علم و تكنولوژي هاي جديدي توليد و ساخته شده به شركت ما هم در اين محصولات جديد قدمت ديرينه داشته و اين محصول را با قيمتي مناسب در اختيار شما قرار مي دهد ما مفتخريم كه شركت مان انواع قير ها را به شما عرضه داشته مشاوران ما شما را راهنمايي مي‌كنند كه چه نوع قيري براي ساختمان و بام شما بهتر است.

كيفيت را در شركت ما تجربه كنيد با مشاورين ما تماس گرفته آنها شما را از خدمات ارزنده اين شركت بهره مند مي كند.

عايق هايي به نام نانو جهت عايق كاري سازه هاي نوساز كه هنوز آيه كاري نشده اند يا از عايق كاري سنتي در گذشته استفاده كرده‌اند و به مرور زمان دچار پارگي و پوسيدگي و ترك خوردگي شده اند مي توان استفاده نمود عايق نانو در سطوح مختلف و اثبات و غيره كاربرد دارد همچنين از عايق نانو براي آب بندي ساختمان و آشپزخانه آب بندي نماي ساختمان استفاده ميكنيم عايق نانو بسته به شرايط سطوح

متغيراست. براي به دست آوردن اطلاعات در اين زمينه به سايت شركت مراجعه كنيد.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۳۷:۳۵ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی