مطلب آزاد
مطلب آزاد

فناوري نانو در ساختمان سازي

 

در اين قسمت سعي داريم شما را با مفهوم نانو و پوشش نانو نما آشنا كنيم تا شما بتوانيد خريد آسان و راحت داشته باشيد و بهترين جنس را انتخاب كنيد.

فناوري نانو يك فناوري منحصر به فرد است و كاربردهاي زيادي نيز دارد يكي از محصولات نانو پوشش هاي نانو نما هستند سطوح زيادي مانند آجر و كاشي سنگ سنگ مرمر و غيره كه در صنايع ساختماني از اين فناوري مي‌توانيد استفاده كنيد.

اين نوع محصول از محصولات نانو ضد آب هستند و ويژگي‌هاي خودتميزشوندگي و خود تعمير كنندگي نيز دارند.

همچنين از ورود غيرمجاز اشعه فرابنفش جلوگيري مي‌كند پوشش نانو از ورود باكتري‌ها به سطحي جلوگيري مي‌كند و همچنين سبب صرفه جويي انرژي مي‌شود. هدر رفت انرژي مسئله مهمي در ساختمانها است چرا كه اگر هدر رفت انرژي نباشد نياز نيست وسايل گرمايشي و يا حتي سرمايشي درجه بالايي باشند تا ساختمان هواي مطلوبي داشته باشد. پس براي صرفه جويي در مصرف انرژي شما مي توانيد از پوشش نانو نما استفاده كرده و مصرف انرژي خود را به حداقل برسانيد.

از پوشش نانو براي جلوگيري از خروج انرژي و در نتيجه صرفه جويي استفاده مي شود پوشش صدا به نام او از رخنه باكتري‌ها به صد جلوگيري كرده و همانطور كه گفته شد باعث صرفه‌جويي انرژي نيز مي‌شود.

استفاده از آجر در واقع همان آجر نما كردن منازل از قديم بين ما ايراني ها رواج داشته است اما هنگام باران آجرها شوره ميزند و يا لايه لايه مي شود رنگ و زيبايي اوليه خود را از دست ميدهد اما با پوشش نانو سالم و زيبا همچنين تميز مانند روز اول هستند.

همچنين اين پوشش ها مقاومت نما را زياد مي كند و باعث حفظ ثبات رنگ مي شود آن را از شركت ما تهيه كنيد چرا كه ما با بهره گيري از علم روز دنيا و جديدترين و به روزترين دستگاه هاي موجود بهترين و استانداردترين پوشش نانو را به شما تحويل مي‌دهيم توليد انواع نانو هاي محكم ضد اب  مقرون به صرفه همچنين با كارايي بالا در شركت ما مي‌افتاد شما عزيزان مي توانيد در هر ساعت شبانه روز با مراجعه به سايت ما و يا حتي تماس با شماره تلفن هاي ما از قيمت ها باخبر شده و حتي متناسب با نياز كه داريد محصولي خوب و مقرون به صرفه تهيه كنيد شركت ما از بهترين مواد بهره مي‌گيرد و براي توليد و طراحي محصولات از بهترين و به روز ترين ابزار آلات استفاده مي‌كند تا رضايت شما را جلب كند.

لازم به ذكر است كه شركت ما بخشي از بازار جهاني را نيز در دست دارد صادرات عمده محصولات نانو به كشورهاي ديگر نيز صورت مي گيرد.

براي سهولت كار و آسايش و راحتي شما عزيزان ما خريد و آنلاين را نيز در نظر گرفته ايم تا شما بتوانيد در هر ساعت از شبانه روز و حتي روزهاي تعطيل خريد خود را انجام دهيد و در اسرع وقت محصول خود را دريافت كنيد.

 مهمترين اصل براي ما اين است كه شما خريد آسان و مقرون به صرفه داشته باشيد و همچنين با خيال راحت و خاطره خوش از ما خريد كنيد و خاطره اي به ياد ماندني در ذهن خود داشته باشيد.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۵۴:۰۱ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی