مطلب آزاد
مطلب آزاد

عيب ياب تخصصي خودروها

 

براي اطلاع از مشخصات هر يك از دستگاه هاي دياگ كاترپيلار عيب ياب كاترپيلار ميتوانيد اين مطلب را تا انتها مطالعه كنيد.

در اوايل دهه ۸۰ بود كه صنعت خودروسازي به فكر افتاند كه بايد براي خودروهايي كه در كشور توليد مي‌شود راهي قرار داد تا مكانيك ها و متخصصين بتوانند بدون اينكه كف زمين بنشيند از عيبهاي ماشين ها با خبر شود و فقط قطعاتي را كه نياز به تعمير دارد را جدا و درست كنند براي اينكه اين كار شدني شود كامپيوتر هاي هوشمند وارد ماشين‌ها شدند كه روي خودروها قرار مي گرفتند و از آن طرفي نيز روي نقاط حياتي خودرو مانند خنك كننده هاي گيربكس و قطعات برقي نصب مي شدند در صورتي كه به هر عنوان دچار خطا و يا عيبي شدند كد خطاهاي مربوط به آن نقطه را روي حافظه در داخل كامپيوتر خود قرار مي‌دهند با وجود امكانات رفاهي كه هر روز در خودروها بيشتر و بيشتر مي شود آلودگي هوا نيز بيشتر و بيشتر مي شود.

كليه دستگاه هاي دياگ داراي يكسال گارانتي و ده سال پشتيباني فني مي باشند.

نكته قابل ذكر اين است كه با توجه به وجود نسخه به روزتر دياگ كاترپيلار CAT 3 توليد دياگ كاترپيلار CAT 2 متوقف شده است و توصيه ميكنيم از نسخه CAT3 استفاده نماييد. لطفا جهت دريافت اطلاعات كامل به صفحه دياگ كاترپيلار CAT3 مراجعه نماييد.

نمايش نموداري پارامترها

نمايش اطلاعات عيب يابي پيشرفته شامل هيستوگرام، اطلاعات كلي مصرف سوخت و مسافت طي شده

نمايش عيوبي كه قبلا در سيستم اتفاق افتاده است و در ECM ثبت شده است

انجام كاليبراسيون براي بالا بردن كارايي ECM

تنظيم پارامترهاي EDM و شخصي سازي آنها

شامل بيش از صد نوع عيب يابي انتخابي، اطلاعات و سرويس

قابليت رسم تاريخچه ناوبري خودرو به صورت دو بعدي و سه بعدي قابليت تغيير آپشن هاي SERVICE TOOL

تغييراسم نصب انتخابي برنامه ها

داراي تست هاي مختلف جهت پيدا كردن عيوب اتصالات، سيلندرها و قطعات ديگر مانند تست كمپرس اتوماتيك سيلندرها

قابليت پيكربندي پشتيبان جهت آپلود و دانلود پيكربندي يك كنترل مدول به كنترل مدول هاي ديگر.

پشتيباني از پروتكل ها شامل زبان هاي مختلف جهاني : انگليسي، آلماني، ژاپني، اسپانيايي، فرانسوي، هلندي، لهستاني، پرتغالي، سوئدي، نروژي،تركي، ايتاليايي، چك، روسيه،چيني.

مجموعه ما مفتخر است بهترين خدمات خود در زمينه انواع دستگاه دياگ را براي اين موارد ارائه دهد. دياگ ولوو ، دياگ اسكانيا ،دياگ بنز ،دياگ كاترپيلار ، دياگ ايكو دياگ ترمز  كليه دستگاه هاي دياگ داراي يكسال گارانتي و ده سال پشتيباني فني مي باشند. براي اطلاع از مشخصات هر يك از دستگاه هاي دياگ بعد از مراجعه به صفحه مربوطه در سايت مي توانيد با كليك روي تصوير مشخصات كامل آن را مطالعه كنيد. در صورت بروز هرگونه مشكل يا سوال مي توانيد با تماس با كارشناسان مجموعه در ساعات اداري از مشاوره اصولي اين دوستان بهره مند شويد.

نماينده انحصاري دياگ كاترپيلار در ايران

تنها نماينده فروش و انحصاري و مركز فوق تخصصي تامين كننده و توليد كننده دياگ هاي سنگين و ماشين آلات راهسازي و كشاورزي در ايران و خاورميانه با هدف رضايتمندي مشتريان خدمات خود را در شهرستان ظرف مدت حداكثر 48 ساعت و در تهران 24 ساعته عرضه مي نمايد.

تامين و واردات انواع دستگاههاي دياگ سنگين و سواري ، موتورهاي صنعتي و ديزل ژنراتورها ، موتور سيكلت و ماشين آلات راهسازي و معدني با سابقه درخشان 20 ساله در زمينه تامين و خدمات تجهيزات تعميرگاهي آماده ارائه خدمات كم نظير به مشتريان محترم ميباشد.

تمام دستگاههاي دياگ ارائه شده توسط ما شامل 1 سال گارانتي  و 15 سال خدمات پس از فروش مي باشد.

دياگ ها هاي كاترپيلار دو بخش نرم افزار و سخت افزار تشكيل شده است. نرم افزار آن بر روي كامپيوتر نصب مي گردد و سخت افزار آن ماژول ارتباطي بين كامپيوتر و ecu  با ecm موتور ديزل.

موتورهاي ديزلي كه جديدا توليد مي شوند داراي ecu مي باشند.لذا  داراي دقت ، راندمان ، قدرت ، ضريب اطمينان و حفاظت هاي مكانيكال و الكتريكال  بيشتري مي باشد.

به همين خاطر تعدد سنسورها و ورودي خروجي هاي آنها بيشتر ميباشد. ecu وظيفه كنترل آنها را بر عهدا دارد و از روي مقادير سنسورها متوجه وضعيت موتور ميگردد كه متناسب با آن مقادير خروجي را كنترل ميكند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۰۵:۳۰ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی