مطلب آزاد
مطلب آزاد

تنوع پروفيل ها 

پروفيل Z به عنوان مصالحي شناخته مي شود كه داراي كاربردهاي گوناگون در صنايع مختلف و سازه هاي گوناگون صنعتي مي باشد . از انواع مختلف توليد شده اين پروفيل براي پوشش سقف استفاده مي شود كه مربوط به سالن هاي بزرگ و يا كارگاه ها است . به همين ترتيب مي توان در ايستگاه هاي سوخت رساني و سالن هاي ورزشي موارد استفاده گسترده از پروفيل Z را مشاهده نمود . اين پروفيل داراي انواع مختلفي است . در واقع پروفيل  Z به عنوان يكي از پروفيل هاي ساختماني باز شناخته مي شود . از آنجايي كه مقطع پروفيل زد به گونه اي است كه بسته نمي باشد به فرم هاي نبشي و ناوداني و انواع سپري و فرانسوي تقسيم بندي مي گردد . اين نوع پروفيل اگر به شكل استاندارد توليد شود در طرح هاي متنوع كاربري متفاوتي خواهد داشت . قيمت اين محصول متفاوت بوده و از عوامل تاثيرگذار بر قيمت آن ضخامت ورقي است كه براي ساخت پروفيل استفاده شده است . اين محصول به عنوان مصالحي كه از طريق شكل دهي انواع ورق مي باشد نيز توليد مي گردد . پروفيل Z به شكل هاي مختلفي ساخته مي شود و گاهي از ورق سياه كه ضخامت پايين دارد توليد شده و پوشش دهي آن در كارگاه هاي گالوانيزه گرم صورت مي گيرد . گاهي توليد پروفيل Z متفاوت بوده و به صورت مستقيم از ورق هاي گالوانيزه توليد مي شود . در اين مورد با استفاده از دستگاه قالب براي توليد آن استفاده مي شود .

پروفيل Z و كاربرد آن در صنعت و ساختمان سازي

به طور كلي مي توان گفت پروفيل Z در ساختمان هاي صنعتي داراي كاربرد وسيعي مي باشد . براي اين ساختمان ها بايد سقف به شكلي طراحي شود كه بخش هاي مجزا پس از ساخته شدن و تكميل به صورت پازلي اجرا شوند اتصال اين قسمت ها بايد با استفاده از مصالحي صورت بگيرد كه بتواند باربري بالايي داشته باشد و به عنوان يك واسط براي دو عضو سقف عملكرد مطلوبي را از خود نشان بدهد . پروفيل هاي Z به گونه اي طراحي شده اند كه مي توانند سقف سوله را با ضريب اطمينان بيشتري پس از اتصال ارائه كنند . در واقع براي اين كه امكان تعمير متناسب تر و نگهداري بيشتر بري اين اتصالات وجود داشته باشد پروفيل زد يك گزينه مطلوب تلقي مي شود . براي اين كه پروفيل Z به قاب اصلي متصل شود مي توان بال ها را به يكديگر پيچ كرد البته بايد در نظر داشت كه تنش سيلان جان كم باشد تا نتيجه اي مطلوب تر حاصل شود .

موارد استفاده از پروفيل Z

پروفيل هاي زد براي چارچوب درهاي چوبي و ام دي اف هم مورد استفاده قرار مي گيرد و در قاب پنجره نيز كاربرد دارند . ضخامت مورد استفاده و ارتفاع پروفيل ها و همين طور ضخامت ورقي كه براي توليد آنها در نظر گرفته شده متفاوت مي باشد . براي سازه هاي مختلف كه داراي اسكلت فلزي مي باشند پروفيل هاي جدا بايد به صورت يكپارچه ارائه شوند و به همين ترتيب براي اين كه در سقف هاي شيب دار زيرسازي مناسبي ايجاد شود مي توان از پروفيل زد استفاده كرد . اين محصول با توجه به كيفيت توليدي داراي قيمت متفاوتي مي باشد از اين رو با توجه به بازار رقابتي كه در توليد و عرضه آن وجود دارد مصرف كنندگان بايد دقت لازم را در خريد و نصب آن مبذول دارند . پروفيل Z كه بر اساس تكنولوژي هاي برتر و مواد خام بهتر توليد شده باشد در نهايت محصولي باكيفيت تر داراي استقامت بيشتري براي استفاده و اجرا در ساختمان ها و سوله هاي صنعتي مي باشد . پروفيل Z در اصفهان نيز به شكل محصولات متنوعي ارائه مي شود تا مصرف كنندگان بتوانند با توجه به كاربردي كه از اين محصول صنعتي انتظار دارند آن را تهيه كنند . از ديگر موارد مورد استفاده براي پروفيل زد مي توان به كاربرد آن براي تقويت سازه هاي فلزي اشاره كرد. همين طور براي ريل ها و ساخت جعبه فلزي هم از انواع پروفيل Z استفاده مي شود . كاربرد پروفيل زد گاهي براي ساپوت لوله گذاري و همين طور پايه نيز وجود دارد. براي كاربري مناسب اين پروفيل در سازه مورد نظر بايد طراحي و ضوابط ساختمان بررسي شود تا امكان تنظيم پروفيل Z به بهترين شكل و كار آمدترين صورت ممكن وجود داشته باشد .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۱۱:۵۲ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی