مطلب آزاد
مطلب آزاد

نقش ار اف در جوانسازي پوست

 

آر اف به امواج راديو فركانس گفته مي شود كه به عنوان يكي از روش هاي جوانسازي پوست كارايي دارد. بالا رفتن سن، مشكلات پوستي فراواني به همراه دارد و به تدريج تغييراتي در بافت و رنگ پوست ايجاد مي شود به عنوان مثال چين و چروك ها بافت پوست را تغيير مي دهند لكه هاي قهوه اي در بعضي قسمت هاي صورت، رنگ پوست را عوض مي كند يا رنگ پوست برخي افراد در سنين بالا يك يا دو درجه تيره تر مي شود؛ اخيرا روش هاي جوانسازي پوست با ليزر و دستگاه هاي مشابه به آن به ميزان چشمگيري افزايش يافته. اما در بين اين روش ها بايد روش درماني مناسب تري را برگزيد. كلينيك هاي فراواني در اصفهان و در اين زمينه فعاليت مي كنند اما شما بايد مركزي را در اصفهان انتخاب كنيد كه داراي دستگاه آر اف باشد. امروزه دستگاه آر اف در اصفهان به دليل استقبال فراوان افراد متقاضي، در دسترس اكثر كلينيك ها قرار گرفته است.

 

آر اف چيست؟

همان طور اشاره كرديم آر اف نوعي امواج راديو فركانسي محسوب مي شود و داراي انرژي مشخصي است كه اين انرژي بر اساس طول موج بر ثانيه اندازه گيري مي شود. آر اف بر اساس فركانس انرژي كه دارد در طيف الكترومغناطيس قرار مي گيرد. اين انرژي براي پروسه ي ليفت و سفت كردن پوست استفاده مي شود.

 

نحوه ي عملكرد آر اف

امروزه دستگاه هاي آر اف به صورت تك قطبي و دو قطبي، كنترل فاز، پالسي و فركشنال در كلينيك ها مورد استفاده قرار مي گيرد. عملكرد آر اف بر اساس انرژي الكترومغناطيس آن است كه گرما توليد مي كند و اين گرما بافت پوست را سفت مي كند. يكي از مشخصه هاي آر اف در گرم كردن بافت اين است كه مي تواند با فركانس پايين و ايمني بالا به اعماق بيشتري از پوست نفوذ، به بهبود ساختار پوست كمك كرده و منجر به سفت شدن پوست مي شود. ليزر تنها بر سطح پوست اثر مي گذارد اما آر اف به لايه هاي زيرين پوست نيز نفوذ ميكند بدون اينكه تغيير رنگ يا قرمزي روي پوست ايجاد كند.

 

درمان با آر اف

وقتي گرماي آر اف به زير پوست نفوذ مي كند به دليل انقباض فيبر هاي كلاژن و همچنين توليد كلاژن در زير پوست موجب سفت و ليفت شدن پوست مي شود. آر اف داراي تنظيمات و تجهيزاتي است كه قادر است انرژي منتقل شده به پوست را كنترل كند بدون ايجاد گرماي بيش از حد و سوختگي، مي تواند با توليد كلاژن، سلول هاي زنده را جايگزين سلول هاي مرده كند و موجب جوانسازي پوست شود.

 

عوارض آر اف

معمولا شيوه ي درماني آر اف عوارض كوتاه مدتي دارد و قرمزي، خارش و التهاب ناشي از اين دستگاه خيلي سريع از بين مي رود.

 

فوايد آر اف

آر اف يك روش غير تهاجي براي جوانسازي پوست است و بدون نياز به جراحي به راحتي پوست را ترميم مي كند. دوره ي ريكاوري و نقاهت ندارد. يكي از مزيت هاي دستگاه آر اف اين است كه مي توانيد آن را با ساير شيوه هاي درماني تركيب كنيد.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۴۴:۵۸ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی