مطلب آزاد
مطلب آزاد

 سلوليت هاي چربي  چگونه از بين مي رود؟

 

 

اغلب افراد جامعه و مردم جهان دچار عارضه ي سلوليت هستند. سلوليت يكي از شايع ترين عارضه ي پوستي در بين بانوان محسوب مي شود تا جايي كه هشتاد درصد از بانوان به آن دچار هستند. اين عارضه به خودي خود قابل درمان نيست و با ورزش كردن و رژيم نمي توان آن را درمان كرد زيرا سلوليت يك مشكل ساختاري زير پوستي است و رژيم غذايي چندان تآثيري در بهبودي سلوليت ندارد. از بين بردن سلوليت به وسيله ي دستگاه مخصوصي انجام مي شود و كلينيك هاي بسياري  در اصفهان از اين دستگاه بهره مند هستند. درمان سلوليت در اصفهان بسيار شايع شده و بانوان نيز از آن استقبال مي كنند.

 

سلوليت چيست؟

سلوليت به نوعي يك چربي محسوب مي شود كه اين چربي بين عضلات و فيبرهايي كه عامل اتصال عضلات به پوست هستند قرار مي گيرد و اين چربي ها به بافت پوست فشار وارد كرده، فرورفتگي روي پوست ايجاد مي كند. در واقع سلوليت به تجمع سلول هاي چربي در يه نقطه كه به شكل ناهمواري قابل مشاهده است گفته مي شود. اين عارضه را به ظاهر پوست پرتقال نيز شباهت مي دهند. با افزايش چربي و افزايش سن سلوليت در پوست بيشتر مي شود. سلوليت معمولا در قسمت هاي باسن، ران ها، پشت ساق پا، بازوها و پهلوها ايجاد مي شود.

 

عوامل ايجاد سلوليت

لازم به ذكر است كه عارضه ي سلوليت در افرادي كه اندام لاغري دارند نيز ديده مي شود. براي جلوگيري از افزايش سلوليت در بدن بهتر است غذاهاي كم چرب با فيبر فراوان را جايگزين رژيم غذايي قبلي كنيد.

افزايش سن

تجمع چربي ها در بدن

نداشتن تحرك و فعاليت

نداشتن عادات غذايي مناسب

 

درمان سلوليت

روش هاي بسياري براي درمان سلوليت كاربرد دارد كه تعدادي از آن ها را معرفي مي كنيم. اينكه كدام روش براي فرد مناسب است به عوامل زيادي بستگي دارد. ابتدا پزشك متخصص فرد را معاينه مي كند سپس متناسب با سن، نوع پوست و دليل ايجاد سلوليت يك روش درماني كه براي شما مناسب است را انتخاب مي كند. در ادامه برخي از اين روش ها را به طور خلاصه برسي مي كنيم.

ليزر ان دي ياگ

ليزر اربيوم ياك

تزريق پلاسما

تزريق پلكسر

تزريق ليپوليز

تزريق ليپوتريم

تزريق فيلر

كربوكسي تراپي

مزوتراپي

كويتيشن

ال پي جي

 

از بين بردن سلوليت با كويتيشن

اين دستگاه داراي امواج اولتراسوند با تنظيم فركانس است كه موجب كاهش چربي ها مي شود و سلول هاي چربي را متلاشي مي كند. در واقع اين دستگاه خصوصا براي از بين بردن سلوليت استفاده مي شود.

 

از بين بردن سلوليت با تزريق كربوكسي

اين روش با ايجاد كربن دي اكسيد و تزريق آن سلول هاي چربي را مي سوزاند در واقع كار اصلي كربن دي اكسيد ايجاد فشار و ضربه به قسمت هايي كه سلول چربي قرار دارد مي باشد. همچنين باعث افزايش جريان خون در بدن مي شود كه به روند بهبودي كمك مي كند.

 

از بين بردن سلوليت با تزريق ليپوليز

با تزريق مواد مخصوص به وسيله ي وارد كردن سوزن هاي باريك به بافت چربي زير پوست، چربي ها در اين مواد حل مي شود و سلول هاي چربي از حالت تجمع خارج شده و رها مي شوند.

جلسات درمان سلوليت معمولا به 8 جلسه مي رسد گرچه جلسات درمان به اثر گذاري اين روش ها بستگي دارد.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۱۵:۳۱ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی