مطلب آزاد
مطلب آزاد

ليپوماتيك در لاغري چيست؟

 

در گذشته مردم براي رسيدن به لاغري و تناسب اندام زمان زيادي را صرف ورزش مي كردن تا اندام دلخواه خود برسند و در نهايت بعد از مدت هاي طولاني به نتيجه ي رضايت بخشي مي رسيدند. در اين مقاله قصد نداريم چيزي از ارزش هاي ورزش كردن كم كنيم يا آن را بي ارزش جلوه دهيم زيرا همه ي ما مي دانيم كه ورزش كردن تا چه اندازه براي سلامت جسمي و روحي اهميت دارد اما خوشبختانه امروزه با پيشرفت تكنولوژي در صنعت پزشكي مي توان در كنار ورزش هاي روزانه از روش هاي جديد و از دستگاه هاي جديد براي رسيدن به اندام ايده آل و دلخواه بهره مند شد. در اين مقاله مي خواهيم يكي از روش هاي موثر و سريع در رسيدن به تناسب اندام را به ما معرفي كنيم. ليپوماتيك يكي از همان روش هاي به روز در زمينه هاي درماني و زيبايي اندام محسوب مي شود. دستگاه ليپوماتيك در اصفهان به عنوان يكي از مهم ترين و بهترين دستگاه هاي بهبود تناسب اندام به شمار مي رود كه اغلب كلينيك هاي اصفهان به آن مجهز هستند.

 

ليپوماتيك چيست؟

ليپوماتيك يك روش درماني غير تهاجمي و بدون استفاده از بيهوشي است كه وظيفه ي اصلي ليپوماتيك از بين بردن چربي هاي موضعي كه در لايه هاي زيرين پوست قرار دارد مي باشد و اثر بخشي بسزايي در كاهش وزن ايجاد مي كند. در واقع ليپوماتيك ورژن تغيير يافته ي دستگاه ليپوساكشن است و يكي از ويژگي هاي مثبتي كه دارد، نداشتن عوارض و درد روش هاي درماني قبلي است و امنيت سلامت شما را تضمين مي كند همچنين كارايي بهتري نسبت به ليپوساكشن دارد. ناگفته نماند كه اين روش درماني به هيچ وجه براي از بين بردن توده هاي زياد چربي راه حل مناسبي نيست و نمي توان در يك جلسه با اين روش به لاغري و تناسب اندام دائمي رسيد.

 

عملكرد ليپوماتيك

در مرحله ي اول ابتدا پزشك متخصص شما را معاينه مي كند تا بتواند تشخيص دهد كه دقيقا در چه قسمت هايي بايد از دستگاه استفاده كند. سپس با كانولا كه شبيه به يك لوله است حركات لرزشي در قسمت مورد نظر ايجاد مي كند و اين حركات لرزشي موجب بيرون كشيدن سلول هاي چربي موضعي مي شود. جا دارد گفته شود كه چربي هاي موضعي با ورزش كردن و فعاليت هاي زياد از بين نمي رود و تنها راه از بين رفتن اين نوع چربي ها استفاده از روش هاي درماني غير تهاجمي مي باشد. در ضمن در اين روش چربي هاي اضافي سوزانده نمي شود بلكه همانطور كه قبلا گفتيم چربي هاي اضافه را از زير پوست بيرون ميكشد.

 

نكات مهم درباره ي عمل ليپوماتيك

افرادي كه آسپرين يا داروي هاي ضد انعقاد خون مصرف مي كنند دچار كبودي در قسمت هاي مورد نظر مي شوند كه لازم است از 14 روز قبل از عمل مصرف اين دارو ها را كنار بگذارند.

برخي افراد هنگام اين عمل به ماده ي ليدوكائين حساسيت دارند.

قبل از عمل قسمت هاي مورد نظر بايد ضدعفوني شوند.

در افراد مسن ممكن است كمي خستگي ايجاد كند.

 

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۵۶:۰۴ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی