مطلب آزاد
مطلب آزاد

كرايوليپوليز در زيبايي چيست؟

 

خيلي ما دچار چاقي و اضافه وزن هستيم ولي زمان كافي براي ورزش كردن نداريم يا ورزش آنطور كه بايد تآثيري در تناسب اندام ما ندارد. برخي از شيوه هاي لاغري كه با دستگاه هاي متنوعي انجام مي شود سلوليت هاي چربي را مورد هدف قرار مي دهند. چربي هاي موضعي بسيار منسجم هستند و به صورت توده هاي سلول چربي در لايه هاي زيرين پوست انباشته شده اند. در اين بين روش هاي درماني بسيار زيادي در رابطه با از بين بردن چربي ها وجود دارد كه همه ي اين روش ها به نوبه ي خود متناسب با مشكل فرد مي توانند بيمار را مورد درمان قرار دهند. يكي از اين روش هاي درماني كرايوليپوليزر است كه تا به امروز موثر واقع شده و طرفداران زيادي دارد. اين دستگاه نيز براي لاغري موضعي بسيار موثر است و امروزه كلينيك هاي بسياري مجهز به دستگاه هاي لاغري موضعي هستند. دستگاه كرايوليپويز در اصفهان يكي از موثرترين و با كيفيت ترين دستگاه هاي لاغري موضعي محسوب مي شود و سالانه افراد زيادي را براي لاغر شدن موضعي به خود جذب مي كند. در اين مقاله شما را با عملكرد و مشخصات اين دستگاه بيشتر آشنا مي كنيم.

 

كرايوليپوليز چيست؟

يك روش غير تهاجمي لاغري موضعي جهت ترميم تناسب اندام است. يكي از ويژگي هاي اين دستگاه كه آن را از ديگر دستگاه هاي مشابه خود متمايز مي كند ايجاد سرما همراه با خلا و فشار منفي وكيوم جهت از بين بردن سلوليت چربي انباشته شده در زير پوست مي باشد. اما در يك روش درماني با همين دستگاه، به قسمت هاي مورد نظر گرمايي تا عمق دو سانتي متر به پوست وارد مي كنند اين امر باعث مي شود گليسيريد ها به كريستال تبديل شده و گلبول هاي سفيد چربي ها را به عنوان ماده اي كه بايد از بدن خارج شود محسوب مي كند و آن ها را از بدن خارج مي كند. توجه داشته باشيد كه كار اصلي كرايوليپوليز از بين بردن سلول هاي چربي است نه كم كردن حجم آن ها.

 

عوارض كرايوليپوليز

افرادي كه مشروبات الكي و سيگار مصرف مي كنند نتايج اثر بخشي كه در بدن آن ها رخ داده را از بين مي برند و اين به نتايج بعد از يك دوره ي كوتاه مدت از بين مي رود. اما اگر فرد تحت درمان از دخانيات و مشروبات استفاده نكند اين نتايج در طولاني مدت باقي خواهند ماند.

در برخي موارد به دليل از بين رفتن چربي ها تا عمق دو سانتي متر در زير پوست موجب شل شدن پوست مي شود كه در اين صورت مي توان با استفاده از دستگاه آر اف قمست مورد نظر را ليفت و فرم دهي كرد.

 

فوايد كرايوليپوليز

كرايوليپوليز قادر است كبد هاي چرب را با گريد پايين درمان كند.

كرايوليپوليز روشي بي خطر و بدون درد براي كاهش سايز است.

در يك جلسه مي توان با استفاده از كرايوليپوليز سايز كم كرد.

 

موارد منع استفاده از دستگاه كرايوليپوليز

توصيه مي شود بيماراني كه دچار عارضه هاي قلبي عروقي هستند يا هرگونه وسيله ي الكترونيكي از جمله باتري قلب در بدن دارند از اين دستگاه استفاده نكنند.

افرادي كه عفونت هاي پوستي و عارضه هاي پوستي از جمله اگزما دارند از اين دستگاه استفاده نكنند.

افرادي كه گلبول هاي سفيد كمي دارند نبايد از اين دستگاه استفاده كنن.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۳۵:۰۹ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی