مطلب آزاد
مطلب آزاد

پلاسما در زيبايي چه كاربردهايي دارد؟

 

 

معمولا پوست صورت سريع تر از قسمت هاي ديگر بدن شادابي و طراوت خود را از دست مي دهد و همين امر باعث مي شود اعتماد به نفس خود را از دست بدهيد اما امروزه با پيشرفت تكنولوژي روش هاي بسياري براي درمان فرم صورت وجود دارد. يكي از بهترين روش ها براي اصلاح و ترميم اعضاي صورت كه آن را در اين مقاله معرفي خواهيم كرد، روشي بسيار مفيد و بدون هيچگونه عارضه اي است كه قابليت درمان تضميني پوست صورت را دارد. روش پلاسما بيني در اصفهان يكي از موثر ترين روش هاي فرم دهي به بيني به شمار مي رود كه امروزه بسيار رايج و افراد زيادي را به خود جذب كرده است. در خصوص كارايي پلاسما بايد گفت كه نتها براي فرم دهي بيني بلكه در زمينه ي درمان افتادگي پلك، درمان جاي جوش و بريدگي، رفع چين و چروك نيز موثر مي باشد. فرم دهي به بيني به وسيله ي پلاسما نيازي به نقاهت ندارد و پس از اتمام درمان مي توانيد به كار هاي روزمره ي خود برگرديد. در اين مقاله بيشتر شما را با اين دستگاه معرفي مي كنيم.

پلاسماي بيني چيست؟

پلاسماي بيني يعني كوچك كردن و فرم دهي به بيني هايي كه گوشتي هستند و اين روش درماني توسط دستگاه پلاسما انجام مي شود اصطلاحا به اين روش درماني پلاسما تراپي نيز گفته مي شود. در اين روش درماني با برخورد پلاسما به پوست، بافت چربي به دليل توليد گرماي زياد پلاسما و فشار آن چربي هاي مازاد از بين مي رود و موجب سفت شدن پوست بيني مي شود.

عملكرد پلاسماي بيني

ابتدا بيني بايد كاملا ضد عفوني شود و از بي حسي هاي موضعي براي بي حس كردن قسمت مورد نظر استفاده مي شود. بعد از گذشتن 30 دقيقه پزشك متخصص شروع به درمان مي كند به اين گونه كه با برخورد پلاسما به پوست، بافت چربي به دليل توليد گرماي زياد پلاسما و فشار آن چربي هاي مازاد از بين مي رود و موجب سفت شدن پوست بيني مي شود. اثرگذاري پلاسما به صورت نقطه نقطه مي باشد كه پس از عمل اين نقاط كي خود را نشان مي دهند اين نقاط بر اثر سوختگي لايه هاي چربي به وجود مي آيد.

ماندگاري پلاسما بيني

اين روش درماني براي افرادي كه سن بلوغ و سن رشد را سپري كرده اند به طور دائمي ماندگاري دارد اما اگر فرد در سن رشد باشد با توجه به صلاح ديد پزشك طول درمان پلاسما بيني تا سه سال براي فرد ادامه پيدا مي كند كه بعد از گذشتن از سن رشد با تكرار يك جلسه درمان ماندگاري پلاسما دائمي مي شود. در برخي افراد با اينكه از سن رشدشان گذشته است اما نتيجه ي صددرصد نمي گيرند كه دليل آن از شرايط محيطي و تغييرات ژنتيكي نشآت مي گيرد.

مزاياي درمان پلاسما بيني

هزينه ي پايين اين روش نسبت به جراحي بيني

بدون نياز به سپري كردن دوران نقاهت

درمان بيني هاي از قبل جراحي شده

از بين بردن گوشت اضافه ي بيني

كوچك كردن و فرم دهي به بيني

بدون نياز به برش و بخيه

بدون نياز به بيهوشي

ليفت بيني

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۵۷:۱۵ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی