مطلب آزاد
مطلب آزاد

تنوع در انواع ميكرودرم 

 

 

همه ي ما انسان ها از داشتن پوستي شاداب و سلامت لذت مي بريم ولي با افزايش سن پوست ما طراوت خود را از دست مي دهد و لك ها و چين و چروك ها خودشان را نشان مي دهند. خوشبختانه امروزه با پيشرفت تكنولوژي راه هاي زيادي براي درمان و تقويت پوست وجود دارد. در اين مقاله مي خواهيم شما را با يكي از روش هاي نوين و كم عارضه براي جوانسازي پوست آشنا كنيم. ميكرودرم ابرشن يكي از روش هاي نوين براي درمان عارضه هاي پوستي است. امروزه به دليل استقبال افراد جامعه از جوانسازي پوست ميكرودرم ابرشن در بسياري از شهرها مورد استفاده قرار گرفته است همچنين ميكرودرم ابرشن در اصفهان و در كلينيك هاي زيبايي پوست و مو افراد زيادي را به خود جذب كرده است. در ادامه به برسي كامل تري نسبت به كارايي هاي اين دستگاه مي پردازيم.

 

ميكرودرم ابرشن

ميكرودرم ابرشن يك روش غير تهاجمي براي لايه برداري از پوست كاربرد دارد. اين روش پوست را صاف و يكدست نشان مي دهد. بيشتر مردم دوست دارند پوستشان بدون هيچگونه آسيببي جوانتر به نظر برسد. ميكرودرم ابرشن براي افرادي كه به مشكلات پوستي كه در ادامه نام ميبريم دچار هستند بسيار كارآمد است.

لكه هاي قهوه اي پوست

لكه هاي تيره اي كه بعد از بين رفتن آكنه و جوش باقي مي مانند.

لكه هاي تيره اي كه با بالا رفتن سن بروز پيدا مي كنند.

پوست هاي كدر و پوست هايي كه كك و مك دارند.

 

قبل از درمان اين مشكلات را با پزشك خود درميان بگذاريد

اگر جاي زخم به راحتي از روي صورتتان از بين نمي رود.

اگر داروي ايزوترتينوئين را در شش ماه گذشته مصرف كرده ايد به احتمال زياد بعد از درمان دچار زخم هايي مي شويد كه به راحتي از بين نمي روند لزا در صورت مشورت با پزشك مدتي اقدام به درمان نكنيد تا عوارض داروي گفته شده از بين برود.

اگر بر روي پوست خود عارضه اي مانند خالي كه در حال رشد است يا به دفعات خونريزي مي كند داريد به پزشك مربوطه اطلاع دهيد زيرا ممكن است يك نوع خال سرطاني باشد.

 

ميكرودرم ابرشن چگونه عمل مي كند؟

متخصص مربوطه با استفاده از دستگاه ميكرودرم لايه ي رويي پوست را به آرامي حذف مي كند. افرادي كه تحت درمان اين دستگاه بوده اند مي گويند احساس مي كنيم پوست ما را سمباده مي كشند ولي دردي احساس نمي كنيم. روند درمان با اين دستگاه از 30 تا 40 دقيقه زمان مي برد. زماني كه براي درمان صرف مي شود بستگي به قسمت هاي مورد نظر تحت درمان دارد. در نهايت پس از اتمام درمان به پوست مرطوب كننده مي زنند.

 

مراقبت هاي بعد از درمان

تا يك روز بعد از درمان از مصرف هر گونه دارو خودداري كنيد.

در صورت احتمال تابش آفتاب به پوست لازم است از كرم ضد آفتاب استفاده كنيد زيرا تا مدتي بعد از درمان، پوست به نور خورشيد حساس تر است لزا به مراقبت هاي پوستي در اين شرايط اهميت بدهيد تا درمان شما بي نتيجه نباشد.

ممكن است برخي افراد بعد از درمان پوستشان سرخ شود يا كمي ورم كند اين عارضه ها كاملا موقتي است و مانند اتاب سوختگي بعد از مدت كوتاهي از بين مي روند و جاي نگراني ندارد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۲۳:۲۷ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی