مطلب آزاد
مطلب آزاد

استفاده از چربي در زيبايي

 

روند پيري با كاهش ضخامت پوست و كاهش الاستيسيته پوست بدنبال كاهش كلاژن و هيالورونيك اسيد و الاستين موجود در پوست صورت ميگيرد كم كم بافت زير پو‌ستي كاهش يافته و چروكها در نواحي مختلف صورت پديدار ميشوند

اين چروكها ميتواند در نواحي از جمله روي پلكها، اطراف چشم، گونه و شقيقه ها رخ دهد. تا زماني كه اين چروكها عميق نشده باشند ، مي‌توان در برخي از  نواحي مشكل را تا حدودي با بوتاكس حل كرد ، اما زماني كه چروكها تبديل به چين شده يا به اصطلاح علمي آتروفي چربي هيپودرم اتفاق مي‌افتد، ديگر از بوتاكس كاري برنمي آيد و بايد به تزريق فيلرها رو آورد كه از جمله بهترين پركننده ها، تزريق چربي است؛ چرا كه در اين روش قسمتي از بدن خود فرد برداشته شده و به قسمت ديگري از بدن پيوند زده مي‌شود. در واقع چربي نوعي فيلتر يا حجم دهنده طبيعي است كه كاربرد هاي زيادي در طب و زيبايي دارد.

بغير از برطرف كردن چروكهاي عميق ميتوان از اين روش در ساير بخشهاي ديگر جوانسازي نيز استفاده كرد از جمله: 1-پر كردن مناطق لاغر فرو رفته صورت مثل گونه و زير چشم

2-برجسته سازي گونه ها و چانه

3-برجسته سازي باسن

4-پر كردن اسكار يا جاي زخم فرورفته و سوختگي ها

5-بزرگ كردن سينه ها و باز سازي سينه

6-جوانسازي دست و كاهش ظاهري عروق زير پوست

 

بهترين محل هايي كه ميتوان چربي را برداشت كرد در افراد مختلف متفاوت است و منطقه اي مناسب است كه چربي آن با رژيم غذايي كم نميشود. براي اين منظور نواحي رانها،زير شكم،پهلوها،كنار زانو چربي مقاومتري دارند ولي عموما قسمت خارجي ران و باسن بهترين مناطق هستند.

تزريق چربي در چند جلسه صورت مي گيرد ؟

تزريق چربي ميبايست 4-2 بار تكرار شود تا نتايج كاملا مطلوبي ايجاد شود؛ براي اينكار ميتوان هر بار از چربي تازه كشيده شده استفاده كرد و يا اينكه چربي را فريز كرده و ماه هاي بعدي از همان چربي استفاده نمود.

مزيت هاي روش تزريق چربي:

چون چربي از بدن خود فرد گرفته مي شود فلذا احتمال بروز واكنش آلرژي صفر بوده و شخص تقريبا تحت هيچ شرايطي دچار عارضه پس زدگي نميشود؛ همچنين دوام و ماندگاري اين روش بسيار بالا بوده و امكان جابجايي و حركت در زير پوست ندارد.

 

عوارض تزريق چربي چيست؟

معمولا يك الي دو هفته تورم در ناحيه تزريق شده وجود دارد. گاه ادم، كبودي، نامنظمي و حتي گاهي تجمع كوچكي از چربي اتفاق مي‌افتد كه اكثر اين عوارض بدون اقدام خاصي از بين مي‌رود.

اقدامات لازم بعد از تزريق چربي چيست؟

مصرف آنتي بيوتيك براي چند روز اول پس از عمل توصيه مي شود.همچنين توصيه مي شود از وارد كردن هر گونه فشار از قبيل خوابيدن روي صورت يا دست زدن به محل تزريق به مدت هفت تا ده روز خودداري شود چرا كه ممكن است چربي تكان بخورد.ضمنا لازم است از فعاليت هاي سنگين و ورزش شديد و خم شدن تا چند هفته پرهيز شود.بعلاوه در چند هفته اول تزريق، از قرار گرفتن طولاني مدت در معرض آفتاب و نيز استفاده از سوناي خشك و بخار و حمام طولاني مدت پرهيز شود.

تزريق كدام ژل خطرناك است؟

برخي ژل‌ها عوارض غيرقابل جبراني به همراه دارند. مثلا تزريق ژل پاژ كه يك ژل دائمي است در بسياري از افراد عوارض سوء شديدي ايجاد كرده و آنها را با مشكلات عديده‌اي روبه‌رو كرده است. مثلا عده‌اي از پزشكان مي‌گويند در اين ژل‌ها از مونومرهاي داراي عوارض استفاده شده ‌است. همچنين بعضي از افراد كه اين ماده را تزريق مي‌كنند دچار حساسيت شده و سيستم ايمني‌شان در مقابله با اين ماده به مبارزه مي‌پردازد. در بعضي ديگر نيز اين ماده مي‌تواند ايجاد گرانولوما كند؛ در واقع اين امر زماني اتفاق مي‌افتد كه ژل سفت شده و به‌طور كامل درصورت ايجاد تورم كند.

پس قبل از تزريق مطمئن شويد ژل مورد استفاده شما هيالورونيك اسيد طبيعي است.

12.  موارد ممنوعيت تزريق ژل كدامند؟

  خانمهاي باردار 

خانمهايي كه دوران شير دهي را سپري مي كنند

بعضي از اختلا لات انعقادي

وجود عفونت در محل تزريق

فردي كه مستعد تب خالهاي راجعه مي باشد

افرادي كه داروهاي خاص مصرف مي كنند

11.  آيا تزريق ژل هيالورونيك اسيد با عوارضي همراه مي باشد؟ 

در بعضي افراد ممكن است ، تورم خفيف ، كبودي ، قرمزي مختصر و درد خفيف بعد از تزريق ايجاد شود ، اين موارد بسيار كم مي باشند و معمولا طي 1 تا چند روز از بين مي روند . براي اين كار حتما بايد به پزشكان ماهر و متخصص مراجعه كرد . پيشنهاد ما براي شما تزريق چربي در اصفهان مي باشد . دليل اين انتخاب نيز به دليل پزشكان خبره ي اين شهر مي باشد .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۵۳:۳۸ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی