مطلب آزاد
مطلب آزاد

 افزايش حجم گونه ها

 

با افزايش سن و كاهش حجم بافت هاي پوستي نه تنها چين و چروك هاي بد شكل بر روي پوست ظاهر مي شوند. بلكه باعث افتادگي نواحي مختلف پوست از جمله گونه مي شوند. يكي از پر طرفدارترين روش هاي جوان سازي استفاده از روش تزريق ژل است.

 اين روش تحول عظيمي در صنعت پوست و زيبايي به وجود آورده است و طرفداران بسياري در سرتاسر جهان دارد. سوالات بسياري در اين زمينه وجود دارد كه در ادامه اين مقاله به اين موضوع خواهيم پرداخت.

 

تزريق ژل به گونه تا چه اندازه مفيد است؟

گونه يكي از نواحي مهم پوستي است كه در زيباي افراد نقش مهمي دارد در نتيجه افتادگي و چروك گونه باعث از بين رفتن جذابيت صورت و ايجاد پيري در صورت مي شود. اگر به انازه كافي از پوست خود مراقبت نكرده ايد و يا به هر دليل دچار پيري پوست شده ايد، تزريق ژل به گونه فرصتي دوباره براي احياي حس جواني و اعتماد به نفس در ظاهر شما عزيزان است.

 

تزريق ژل به گونه به صورتي انجام مي شود؟

مسلما ابتدا بايد ناحيه مورد نظر ضدعفوني شود تا از وجود هرگونه آلودگي مطمئن شد علاوه براين بايد ناحيه مورد نظر را با استفاده از مواد بي حسي موضعي، بي حس كرد تا بيمار دچار درد و ناراحتي نشود. نگران نباشيد بسياري از موادي كه براي تزريق ژل استفاده مي شود داراي اين مواد هستند.

تزريق ژل به گونه زمان زيادي را لازم ندارد در زمان تزريق، كمي بيشتر از نياز معمول ژل تزريق مي شود چون در هفته هاي بعد مقداري از اين ژل جذب بدن خواهد شد. بله درست شنيديد از آنجا كه مواد تشكيل دهند اين نوع ژل ها اكثرا از مواد طبيعي موجود در بدن ما هست اين مواد امكان جذب توسط بدن را دارند.

پس از تزريق گونه هاي شما ممكن است كمي ورم داشته باشند كه جاي نگراني نيست و به زودي از بين خواهد رفت. و توجه كنيد كه ميزان ژل تزريقي به گونه و يا نواحي ديگر بستگي به شرايط و نياز بيمار دارد و توسط پزشك تعيين مي شود.

 

تزريق ژل به گونه چه عوارضي دارد؟

خوب ما نبايد توقع داشته باشيم كه تزريق ژل به گونه كاملا بدون عوارض باشد اين روش هم مثل ساير روش هاي پزشك داراي عوارضي مي باشد. اما جاي نگراني نيست چون تزريق ژل به گونه جز روش هاي بسيار مطمئن و ايمن است. كه در سراسر دنيا توسط افراد بسياري انجام مي شود حتي خواننده ها و بازيگران معروف هاليوود هم از طرفداران اين روش هستند.

عوارض خفيفي كه مي توان انتظار داشت شامل موارد زير است:

  • عفونت در محل تزريق
  • قرمزي و التهاب در ناحيه تزريق
  • كبودي و يا ورم
  • احساس بي حسي و يا درد

البته توجه كنيد كه در صورتي كه عمل تزريق ژل توسط كلينيك و پزشك غير حرفه اي و با تجربه كم انجام شود امكان بروز عوارض شديد مثل آسيب به بافت ها و بروز واكنش آلرژيك وجود دارد. به همين علت بايد حتما از مشاوره پزشكان و متخصصان با تجربه استفاده كرد. و فراموش نكنيد مراقبت هاي قبل و بعد تزريق هم نقش مهمي در كاهش اين عوارض دارند.

 

 مراقبت هاي قبل و بعد از تزريق

همان طور كه در قسمت قبل گفتيم مراقبت هاي قبل و بعد از تزريق ژل در جلوگيري از بروز عوارض نقش مهمي دارند. حالا بيايد با اين مراقبت ها بيشتر آشنا شويم.

مراقبت هاي قبل از تزريق ژل:

  • مصرف نوشيدني هاي الكلي و استعمال دخانيات را متوقف كنيد ترجيحا دوهفته قبل از تزريق
  • از آسپرين و داروهاي ضد التهابي استفاده نكنيد چون باعث افزيش خون ريزي مي شوند.
  • حتما و حتما پزشك را از سوابق پزشكي خود مطلع كنيد.

مراقبت‌هاي پس از تزريق:

  • از كمپرس‌هاي سرد براي كاهش التهاب و تورم استفاده كنيد.
  • به مدت هفت روز از ورزش و فعاليت‌هاي سنگين خودداري كنيد
  • توصيه‌هاي قبل از تزريق را نيز همچنان تا هفت روز پس از تزريق رعايت كنيد.
  • صورت را خشك و پاكيزه نگه داريد
  • تا جاي كه مي‌توانيد بر روي صورت نخوابيد و يا بر روي محل تزريق فشار سنگين و طولاني‌مدت قرار ندهيد

در اين مقاله سعي كرديم شما عزيزان را با موضوع تزريق ژل به گونه آشنا كنيم و به سؤالات احتمالي شما پاسخ دهيم. در نهايت توجه كنيد كه حتما به كلينيك‌هاي معتبر مراجعه كنيد و از مشورت پزشكان باتجربه و متخصص استفاده كنيد تا از خسارت مالي و آسيب‌هاي سلامتي جلوگيري كنيد . پيشنهاد ما براي شما ژل گونه در اصفهان مي باشد . علت اين انتخا نيز پزشكان حاذق اين شهر است .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۰۷:۵۵ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی