مطلب آزاد
مطلب آزاد

شناخت بهترين هاي بندرعباس

 

بهترين وكيل چه كسي است و چه ويژگي هايي دارد ؟ به طور كلي مي توان گفت وكيل خوب يا بهترين وكيل فردي است كه دانش علمي و عملي بالايي دارد و با ميزان تخصص كافي مي تواند روند پرونده را با دقت بررسي كند و پرونده هاي موفق زيادي را در دست داشته است . براي اين كه يك وكيل خوب را براي پرونده خود انتخاب كنيد لازم است كه به دقت در مورد پيشينه او و پرونده هايي كه به ثمر رسانده پرس و جو نماييد . در واقع انتخاب بهترين وكيل بايد با روش منطقي و درست باشد تا حقي از فردي ضايع نشود . از آنجايي كه طي انعقاد قرارداد بين وكيل و موكل همه امور پرونده و رسيدگي به آنها به وكيل سپرده مي شود بهتر است امر پيگيري موارد قانوني به فردي كه قابل اعتماد است و داراي پشتكار كافي مي باشد سپرده شود . در واقع يك وكيل خوب بايد وقت كافي داشته باشد تا بتواند هر موردي را كه وجود دارد از ريز و درشت مورد توجه قرار بدهد چون او مي داند كه كوچكترين غفلتي در مورد مسائل ، حتي پيش پا افتاده ترين آنها ممكن است به ضرر موكلش تمام شود و منجر به شكست پرونده شود . پس يك وكيل قابل اعتماد و مسئول نهايت تلاش خود را مي كند كه به صورت همه جانبه موارد پرونده را بررسي كند كه البته موكل او نيز در اين ميان نقش مهمي ايفا مي كند .  در نهايت ضرورت دارد كه موكل، وكيل خود را در جريان همه امور قرار بدهد و حقيقت را در هيچ موردي كتمان نكند . بهترين وكيل به عنوان يك فرد رازدار از افشاي اطلاعات مربوط به موكل خود خودداري مي كند و از اطلاعاتي كه دارد سوء استفاده نخواهد كرد .

ويژگي هاي يك وكيل خوب

برخورداري از ميزان دانش بالا و تخصص در زمينه هاي مختلف حقوقي يك از مهم ترين ويژگي هايي است كه يك وكيل خوب دارا مي باشد . در واقع حسن شهرت يك وكيل از آنجايي به وجود مي آيد كه او با تسلط كافي به مسائل موجود پرداخته و بهترين راهكارها را براي بيان كردن در دادگاه دارد . در واقع داشتن سواد علمي بالا از موارد بسيار مهم و ضروري در مورد يك وكيل متبحر مي باشد. البته ميزان دانش بايد با تجربه توام شود تا بتوان همه امور را با جزئيات مورد توجه قرار داد . در واقع وكيلي كه داراي تبحر كافي است در همه مراحل از جمله ثبت دعاوي و دادخواست ها تا تنظيم لوايح و بررسي همه جانبه پرونده داراي مهارت كافي مي باشد .

خلق و خوي ماهر ايجاب مي كند كه وكلا در قبول وكالت هر چندين كه مبتني بر اصول حقوقي مدارك و عوارض ابزاري موكل را در سوي طرح دعوي يا اين كه دفاع از موكل كافي بدانند نبايد به موكل وعده قطعي و صد در صد براي كسب سود و توفيق در دعوي را بدهند ؛

 چون توفيق يك دعوي به عامل ها زيادي بستگي دارد به عنوان مثال ممكن ميباشد عارضه ها و مدارك جديدي در جريان دادرسي از طرف مقابل ارائه خواهد شد و همينطور ابهام دستور قضاء و كارداران متفاوت ديگري كه مي‌تواند در آخر و عاقبت يك دعوي مؤثر واقع شود و براين اساس نماينده قانوني مي بايست .

 با صداقت بدون نقص و مبتني بر عارضه ها و مدارك مو جود و در شكل وجود پرونده بعد از مطالع? آن و در حيث به دست آوردن همه كارداران مؤثر در مسئله احتمال توفيق و ناكامي در دعوي را صادقانه به موكل خيال علامت كند .

تا در‌صورتي‌كه كه موكل مصلحت بداند به مكان رسيدگي قضايي در دادستاني كه اساساً مالامال هزينه و وقتگير ميباشد در دعوايي كه توفيق در آن مشكوك ميباشد به روشهاي ديگر متوسل گرديده و از روش سازگاري و داوري به حل و فصل دعوي اقدام كند .

بهترين وكيل را مي توان با توجه به تخصصي كه دارد انتخاب كرد . با توجه به اين كه نوع دعاوي مطرح شده به صورت حقوقي و كيفري تقسيم بندي مي شوند لازم است وكيلي را انتخاب كنيد كه در حوزه اي خاص داراي فعاليت بيشتري است و پرونده هاي بيشتري را با موفقيت به اتمام رسانده باشد . در اصل بسياري از وكلاي حرفه اي قبل از انعقاد قرارداد با موكل خود بررسي مي كنند كه آيا داراي تجربه و تبحر كافي در زمينه مطرح شده هستند يا خير ؟ اين مورد مي تواند نشان دهنده اخلاق حرفه اي يك وكيل باشد و ميزان مسئوليت پذيري او را در قبال موكلش نشان مي دهد . در مورد پرونده هاي حساس توجه به اين امر بسيار ضرورت دارد .

انتخاب بهترين وكيل

 بهترين وكيل را با توجه به صداقتي كه در انجام مراحل كار دارد نيز مي توان شناخت . او در هر شرايطي با موكل خود صادق بوده و سعي نمي كند كه مسائل را به صورت اغراق آميز مطرح كند و ميزان وقت و هزينه اي كه موكل صرف مي كند برايش مهم مي باشد . يك وكيل خوب از هوش و ذكاوت بالايي برخوردار است تا بتواند در دادگاه به موقع صحبت كرده و از موكل خود دفاع كند تا اثرگذاري بيشتري بر راي نهايي داشته باشد. او تمام سعي خود را مي كند تا موكلش به حقوق از دست رفته خود برسد و حقي از طرفين ضايع نشود . وكيل ماهر در برقراري عدالت تلاش لازم را مي كند و از قدرت استدلال بالايي در مورد مسائل برخوردار مي باشد . انتخاب بهترين وكيل با توجه به ويژگي هاي حرفه اي و اخلاقي او مورد  توجه مي باشد. بهترين وكيل در بندرعباس فردي است داراي تجربه و آگاهي علمي و تخصصي بالا در زمينه مورد نظر كه مي تواند پرونده را با موفقيت به نتيجه برساند .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۳۸:۴۳ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی