مطلب آزاد
مطلب آزاد

 

نحوه جابه جايي كالا در انبارها

 

پالت پلاستيكي به عنوان وسيله اي معرفي مي شود كه  به وطور كلي براي قرار دادن كالا جهت جابجايي و انبار كردن استفاده مي شود . استفاده از اين وسيله براي انبار كردن مواد غذايي همين طور مواد صنعتي در مكان هاي مختلف كاربرد دارد . در واقع هنگامي كه جابجايي و حمل كالا با ليفتراك هايي از نوع دستي امكان پذير مي باشد كاربرد پالت پلاستيكي بيشتر شده و سبب مي شود كه حمل بار به صورت ساده تر و راحت تر امكان پذير شود . در واقع پالت ها داراي انواع مختلفي مي باشند كه با توجه به جنس مواد اوليه براي ساخت آنها نامگذاري شده اند . انواع چوبي و فلزي و نوع پلاستيكي از اين وسيله مشاهده مي شود كه كاربرد خاصي براي هر كدام از آنها در نظر گرفته مي شود . پالت پلاستيكي به گونه اي طراحي شده است تا براي نگهداري كالاهاي مختلفي كه داراي اندازه هاي مختلف و وزن متفاوت مي باشند كاربرد مطلوبي داشته باشد . كارايي بالاي پالت پلاستيكي سبب شده است كه امروزه به عنوان جايگزين مناسب انواع پالت هاي فلزي و چوبي محسوب شود و در بسياري از كارگاه ها و اماكن توليدي داراي كاربردي وسيع مي باشد . پالت پلاستيكي با توجه به ابعاد مختلف از آن داراي كاربري متنوع و قيمت مخصوص به خود مي باشد .

از اين محصول براي انبارداري و توزيع محصولات جهت نگهداري مناسب تر كالاها استفاده مي شود و به عنوان يك گزينه بهداشتي مورد تاييد قرار گرفته است . در واقع براي اين كه از پالت پلاستيكي استفاده شود مانند پالت چوبي نيازي به گند زدايي در آن مطرح نيست و از آنجايي كه داراي طول عمر بيشتر و دوام بالايي هستند به عنوان يك گزينه انتخابي مقرون به صرفه براي نگهداري كالا جهت حمل و نقل محسوب مي شوند . پالت پلاستيكي داراي قيمت پايين تري نسبت به انواع چوبي مي باشد از اين رو به عنوان يك گزينه عمومي مورد استفاده در صنايع مختلف است .

مزاياي مطلوب پالت پلاستيكي

يكي از مزاياي مهمي كه استفاده از پالت پلاستيكي دارد اين است كه داراي بهداشت مناسب بوده و كيفيت بالايي دارد و به دليل داشتن ابعاد يكسان كاربرد آن بيشتر مي شود . به همين ترتيب از آنجايي كه در اين پالت ميخ يا شكستگي وجود ندارد و جذب آب نيز در آن صورت نمي گيرد داراي كاربردي مناسب مي شود . از آنجايي كه وزن پالت پلاستيكي از سبكي نسبي برخوردار مي باشد به عنوان يك مزيت مهم آن را وسيله اي كاربردي در صنعت كرده است . با داشتن ويژگي هاي مطلوب در اين محصول مي توان پايداري آن را در شرايط آب و هوايي مختلف مشاهده كرد و از اين جهت كه در انبارداري براي قراردادن كالا به صورت منظم استفاده مي شود مي توان براي استفاده مناسب از فضايي كه موجود است آن را به كار برد . امكان رنگ بندي در طراحي هاي مختلف اين نوع پالت وجود دارد همين طور به دليل داشتن قابليت بازيافت و شماره گذاري مي توان بيان كرد كه اين محصول داراي قابليت هاي مناسبي در صنعت مي باشد .

كاربرد پالت پلاستيكي

امروزه در صنايع مختلف در سراسر دنيا از پالت پلاستيكي استفاده مي شود كه داشتن ويژگي هاي مطلوب آن اين قابليت را فراهم كرده كه با صرف هزينه اي كم بتوان استفاده گسترده تر و مفيدتري از آن داشت . داشتن طول عمر مفيد و كيفيت بالاي ساخت در اين محصول سبب مي شود كه براي انبارش يك گزينه انتخابي مناسب تلقي گردد . از آنجايي كه پالت پلاستيكي به گونه اي طراحي شده كه داراي وزن كم باشد براي محيط هايي كه پالت قرار است به صورت دستي جابجا شود يك گزينه مطلوب است . به طور كلي انتخاب پالت از نوع پلاستيكي بايد به شكلي باشد كه بتواند تحمل بار و چيدمان مورد نظر را داشته باشد و تغيير شكل ندهد . اين محصول بايد داراي سازگاري مناسب براي سيستم هاي بسته بندي و همين طور جابجايي بار را داشته باشد . انتخاب ابعاد مناسب پالت براي برآورده كردن انتظارات استفاده از آن مهم است. به دليل آن كه در صورت انتخاب و كاربري مناسب ، پالت دچار شكستگي و تغيير شكل نمي شود يك گزينه انتخابي پركاربرد است . پالت پلاستيكي در انواع يكبار مصرف و چند بار مصرف وجود دارد كه با توجه به كاربري مورد انتظار از آن تهيه مي شود و براي بارگيري در صنايع مختلف مورد استفاده قرار مي گيرد .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۰۳:۰۲ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی