مطلب آزاد
مطلب آزاد

واجب ترين تجهيزات صنعتي انبارداري چيست؟

 

استاكر به عنوان يكي از تجهيزات صنعتي شناخته مي شود كه براي انبارداري مورد استفاده قرار مي گيرد و مانند ليفتراك مي تواند كار حمل و نقل و همين طور جابجايي بار را به شكل مناسبي انجام بدهد . اغلب مورد استفاده از استاكرها در فضاهايي مي باشد كه سرپوشيده هستند و براي مكان هايي كه محدوديت فضا در آنجا وجود دارد داراي كاربردي گسترده تري مي باشند . اگر آلايندگي فضا و محيط مورد نظر باشد استفاده از استاكرها يك گزينه مناسب تلقي مي شود كه بعد از ليفتراك به عنوان يكي از كاربردي ترين دستگاه ها براي حمل و نقل شناخته شده است و كارايي زيادي دارد . يكي از دلايلي كه از استاكرها براي حمل و نقل استفاده مي شود اين است كه داراي ابعاد كوچكتري نسبت به انواع ليفتراك هستند و مي توانند در فضاهايي كه داراي مساحت كمتري هستند مانور زيادي بدهند و به سهولت، كار جابجايي و حمل و نقل بار را انجام بدهند . در مكان هايي كه فاصله بين قفسه ها كم مي باشد براي جابجايي بار نياز به وسيله اي است كه به بهترين نحوكار حمل و نقل را انجام دهد از اين رو طراحي مناسب استاكرها  آنها را به عنوان يك دستگاه كاربردي براي جايجايي اجسام معرفي مي كند . انواع مختلف از استاكرها به صورت دستي و برقي طراحي شده اند كه براي سوخت و براي تامين انرژي از انواع سوخت هاي فسيلي استفاده نمي كنند از اين جهت آلايندگي ندارند و مي توانند از اين رو داراي كاربردي گسترده در صنايع مختلف باشند .

انواع استاكرها

استاكرهاي برقي خود به دو نوع تمام برقي و نيمه برقي نيز تقسيم بندي مي شوند كه هر كدام كارايي خاص خود را دارند. انواع استاكر برقي با استفاده از باتري يا نيروي الكتريكي كار مي كند و در آنجا عدم وجود موتور مكانيكي مشاهده مي شود. در انواع برقي مي توان براي باربري و بالابري انجام عمليات را به صورت برقي مشاهده كرد. اگر محيط مورد استفاده داراي سطحي صاف و مسطح باشد كاربري انواع استاكرهاي برقي مناسب تر مي شود و آنها سرعت عمل بالايي نسبت به انواع نيمه برقي دارند.

استاكرهاي نيمه برقي انواعي هستند كه كار جابجايي و بلند كردن اجسام را به صورت برقي مي توانند انجام دهند و حركت در آنها برقي مي باشد و كار بلند كردن يا ليفت اجسام را به صورت دستي انجام خواهد داد . به همين ترتيب مي توان حركت برعكس جابجايي و حركت را به صورت برقي و دستي مشاهده كرد . در استفاده از اين نوع استاكر شيب محلي كه قرار است در آنجا از اين وسيله استفاده شود مهم است و بايد زير 10 درجه باشد . اين استاكرها داراي قيمت مناسبي مي باشند و با داشتن سرعت بالا داراي كاربردي گسترده در صنايع مختلف شده اند .

استاكرهاي دستي

استاكر دستي همان طور كه مشخص است تمام عمليات مربوط به ليفت و بارگذاري را به صورت كاملا دستي انجام مي دهد و اين كار توسط اپراتور دستگاه صورت مي گيرد . حركت دستگاه و ليفت با استفاده از پدال امكان پذير است كه براي دستگاه به شكل مناسبي تعبيه شده است . اين استاكرهاي دستي به لحاظ اين كه توسط اپراتور كار را به صورت مستقيم انجام مي دهند ممكن است ايمني كمتر و درصد خطاي بالايي به همراه داشته باشند . اين نوع از استاكر را بيش تر افرادي مورد استفاده قرار مي دهند كه حجم كاري آنها خيلي زياد نيست و به صورت مداوم قرار نيست كه كار جابجايي و حمل بار انجام شود .

استاكرها به دليل نوع طراحي كه دارند اغلب براي مكان هايي مورد استفاده قرار مي گيرند كه وزن بار مورد نظر براي جابجايي خيلي زياد مي باشد و اغلب بار كمتر از 2 تن وزن داشته باشد . همين طور ارتفاعي كه براي جابجايي با استاكرها در نظر گرفته مي شود از 1.5 تا 4.5 متر در نظر گرفته شده است .

يكي از اهداف طراحي استاكرها براي بارگيري داخل ماشين هاي باربري مي باشد كه اين وسيله به بهترين شكل ممكن مي تواند انتقال و تخليه بار را به بهترين صورت ممكن انجام بدهد . خريد استاكر بايد با در نظر گرفتن شرايط و مساحت محيز مورد استفاده همين طور وزن بار و ابعاد آن صورت بگيرد . در خريد استاكر بهتر است دقت شود كه نوعي كه متناسب با هدف مورد نظر است تهيه شود تا كارايي بهتر و نتيجه اي مطلوب تر به همراه داشته باشد .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۳۱:۱۴ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی