مطلب آزاد
مطلب آزاد

مقايسه چند پارامتربراي تشخيص بهترين ليزر

 

از بين بردن موهاي زائد به وسيله ليزر يكي از جديد ترين و رايج ترين شيوه ها در دهه هاي اخير است، دستگاه هاي ليزر متفاوتي در بازار وجود دارد كه با كمك فناوري و برندهاي گوناگون انتخاب را براي افراد دشوار مي كند؛ درپايان اين متن شما با بهترين دستگاه ليزر در اصفهان آشنا خواهيد شد.

وقتي صحبت از دستگاه ليزر مي شود شما ميتوانيد با مقايسه چند پارامتر ساده بهترين دستگاه را شناسايي كنيد. مواردي همچون:

سرعت

درد

ماندگاري

طول موج

تناژ پوست

معمولا در بحث دستگاه ليزر بهترين وجود ندارد چراكه هر دستگاه معايب و مزاياي خاص خود را دارد و معمولا با توجه به تناسب آن با فرد انتخاب مي شود؛ اگر به دنبال بهترين اثرگذاري هستيد مي بايست حتما به دو نكته توجه كنيد، نخست اينكه فناوري دستگاه بايد با رنگ پوست شما همخواني داشته باشد و ديگر آنكه بايد قطر تابش، خنك كننده و وقفه هاي تابش ايمني مناسب در دستگاه انتخابي شما باشد. هرچه سازگاري دستگاه با شرايط شما بيشتر باشد قدرت عملكرد دستگاه بيش تر نمايش داده مي شود.

از بهترين دستگاه هاي ليزر در اصفهان در حال حاضر ميتوان به الكساندريت، دايود، ان دياگ و روبي اشاره كرد كه كه ما به طور كل روبي را ازين دسته حذف مي كنيم چراكه فناوري ساخت آن بسيار قديمي بوده و در بسياري موارد سوختگي و درد زيادي براي فرد به همراه مي آورد اما از آنجايي كه جزو اولين دستگاه هاي ليزر بوده وبسيار نام آشناست ما از آن نام برديم ولي ابدا آن را پيشنهاد نمي كنيم.

دستگاه هاي نام برده از برند هاي معروف و نام آشنا هستند كه مستقيما از كشورهاي آمريكا، چين و آلمان وارد مي شود و برند و كشور سازنده دستگاه هم عامل مهمي در كيفيت دستگاه محسوب مي شود.

الكساندريت: نام آشناترين دستگاه ليزر،ساخت آمريكا، طول موج 775 نانومتر، سرعت و ماندگاري بسيار بالا و مناسب براي رنگ پوست روشن تا سبزه كه همه دليلي واضح براي پر طرفدار بودن اين دستگاه است، الكساندريت را تبديل به نام آشناترين و پرطرفدارترين دستگاه كرده است.

دايود: در پله دوم ولي با برابري هاي بسيار نسبت به الكساندريت، اين دستگاه را جزو بهترين ها آورده است؛ از كشور سازنده گرفته تا سرعت و ماندگاري، همه خصوصيات الكساندريت در دايود هست اما عيوبي كه آن را به پله دوم كشانده طول موج ضعيف تر آن نسبت به الكساندريت است كه باعث ايجاد سوختگي و درد در پوست هاي تيره شده و طول مدت زمان جلسات ليزر را نيز بيشتر مي كند.

ان دياگ: ان دياگ دستگاهي است كه مكمل دستگاه هاي ديگر شد و كاستي هاي آن ها را برطرف كرد، شركت سازنده آمريكايي اين دستگاه برآن شد تا دستگاه ليزري تهيه كند كه با كمك طول موجي كه پايين تر از دو دستگاه قبلي است، موثرترين دستگاه براي افرادي با پوست تيره شود.

اگر به دنبال خريد يا استفاده از دستگاه ليزر هستيد و به دنبال بهترين دستگاه ليزر در اصفهان مي گرديد، بهترين راه كمك گرفتن از مشاوران ما و اعتماد و استفاده از تجربه آنان است.

 

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۰۰:۱۷ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی