مطلب آزاد
مطلب آزاد

موارد استفاده فيلر براي چيست؟

با افزايش سن و ايجاد افتادگي و چين وچروك هاي پوستي افراد به دنبال روش هايي براي از بين بردن آن ها مي گردد. تزريق فيلر يكي از اين روش ها است كه با پر كردن حجم از دست رفته به برطرف شدن اين چين و چروك ها كمك مي كند. اگر به دنبال تزريق فيلر در اصفهان هستيد اين مقاله را تا انتها بخوانيد.

تزريق فيلرها علل وكاربرد هاي فراواني دارند كه از جمله آنها مي توان به تزريق براي پر كردن خطوط و چين و چروك هاي صورت از جمله آنها خطوط دور چشم، پيشاني، خطوط لب و اطراف دهان و همچنين ايجاد تغييرات پوستي از جمله حجم دادن به لب ها و گونه ها و بسياري موارد ديگر اشاره كرد.

نوع فيلر، محل تزريق آن، ميزان و اندازه تزريق و حتي كيفيت كار به شدت به پزشكي كه اين كار را براي شما انجام مي دهد بستگي دارد به طوري كه از هر چيز مهم تر در انجام تزريق فيلر انتخاب پزشكي است كه اين كار را براي شما انجام مي دهد، اگر پزشك سابقه، تخصص و توانايي خوبي در تزريق داشته باشد حتي اگر فيلر اثر بخشي كمي داشته باشد باز هم از طبيعي بودن صورت شما نمي كاهد و زيبايي شما را خدشه دار نمي كند. به همين دليل است كه در كلينيك هاي معتبر و با كمك خدمات پزشكان ماهر شما مي توانيد نمونه هاي تزريقات قبلي را مشاهده كرده و از ميزان كيفيت آنها با خبر شويد.

نوع فيلر به اندازه تخصص پزشك مهم است، در حال حاضر انواع مختلفي از فيلر از جمله چربي انساني، هيالورونيك اسيد، كلسيم هيدروكسيل اپاتيك و پلي ال لاكتيك اسيد در بازار وجود دارد و آنها به سه دسته كلي دائمي، نيمه دائمي و موقت تقسيم بندي مي شوند، كه هر كدام از آنها معايب و مزاياي خاص خود را دارد، كه البته با مراجعه به يك كلينيك خوب و دريافت راهنمايي از مشاوران آنها و با كمك آزمايشات تجويزي، پزشك خود پيشنهادات مفيدي در مورد نوع فيلر مناسب به شما خواهد داد.

 پر طرفدار ترين نوع تزريق فيلر، تزريق نوع دائمي آن است كه به سبب عدم نياز به تكرار هزينه كمتري را در بر ميگيرد ولي از آنجا كه نوع موقت و نيمه دائمي در صورت بازگشت به حالت اوليه هيچگونه عوارض و ظاهر بدي به وجود نمي آورند و در صورت عدم رضايت از تزريق اول امكان بهبود آن وجود دارد، پيشنهاد ما در صورت عدم وجود مشكل مالي انتخاب يك فيلر موقت حداقل براي اولين بار است زيرا شما را با يك بار تجربه فيلر آشنا كرده همچنين متوجه ميزان علاقه مندي خود به ادامه يا قطع آن نيز مي كند.

تزريق فيلر روشي سريع در درمان است كه تنها با استفاده از يك بي حسي موضعي انجام مي شود و نتيجه آن به سرعت بعد از انجام تزريق قابل مشاهده است و عوارض آن بسيار نادر بوده و در موارد كمي باعث ايجاد كبودي و التهاب مي شود كه البته زود گذر است و مي شود تنها به كمك يك پزشك با تجربه احتمال بروز اين عوارض  را به صفر رساند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۵۰:۲۵ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی