مطلب آزاد
مطلب آزاد

مزيت استفاده از پروفيل هاي زد

 

انواع پروفيل Z در اصفهان در ساختمان هاي صنعتي فولادي سنگين كه در معرض بارهاي زياد قرار دارند ، به عنوان روكش ، رشته و نماي ساختمان استفاده مي شود و به عنوان ستون باربر ، تير آهن و سقف در سازه هاي فولادي غير صنعتي مانند سازه هاي فولادي سبك ، انبارها و سوله ها استفاده مي شود.

با توجه به پروژه هاي طراحي شده ، مي توان گزينه هاي گوناگون پوشش و مكانيكي را بر روي مواد و مصالح ساختماني اعمال كرد. مشخصات مصالح را مي توان با توجه به بارهاي روي آن ها به عنوان سخت يا نرم ترجيح داد و ضخامت پوشش گالوانيزه با توجه به مقاومت مورد نياز در برابر خوردگي تغيير مي كند يا در صورت لزوم مي توان از رنگ روي ورق نورد گرم استفاده كرد.

پروفيل هاي Z مزيت مواد را تا 40 درصد در مقايسه با سازه هاي توليد شده در مواد فولادي سنگين به دليل قابليت تحمل بسيار بالا، افزايش مي دهند. همچنين ساخت ساختمان هاي فولادي را به دليل ايجاد راحتي در توليد ، تهيه ، حمل و مونتاژ ، قابل اطمينان تر ، سريع تر و مقرون به صرفه مي كنند.

پروفيل Z در سقف ها ، تيرآهن ها يا ستون ها قابل اطمينان تر عمل مي كند چرا قطعات در آن به صورت شكسته نيستند. سيستم هاي ساختماني فولادي در اكثر كشورهاي توسعه يافته ، مناسب ترين سيستم ساخت و ساز به ويژه براي كشورهاي زلزله خيز هستند. علاوه بر اين ،هميشه سيستم آن ها ترجيح داده مي شود چرا كه حمل و نقل آن ها آسان است، قطعات اضافي را از داخل و خارج جدا مي كنند ، سازگار با محيط زيست و قابل بازيافت هستند.

  انواع پروفيل Z

    پروفيل  Zآلومينيوم

    پروفيل Z گالوانيزه

    پروفيل Pvc Z

مشخصات پروفيل Z آلومينيوم بين مواد مختلف مانند تخته گچي و قاب در و پنجره ، سقف و كف ظاهر زيبايي را ايجاد مي كند. در واقع وقتي به ويژگي هاي مشخصات پروفيل آلومينيوم Z نگاه مي كنيم ، مي توان از آن براي پايان دادن به ديوار هاي خشك و در بالا يا پايين ديوارهاي عمودي استفاده كرد. همچنين مي تواند در شكاف هاي در امتداد قاب هاي در و پنجره ها مورد استفاده قرار گيرد.

پروفيل Z گالوانيزه بسياري از مشخصات را با درج هاي تراز آلومينيومي ارائه مي دهد تا روند مونتاژ را ساده كرده و اتصالات و خطوط منحني زاويه دار و تميز ايجاد كند. همچنين اين نوع پروفيل ها ؛ هنگامي كه بدنه اضافي و عايق در داخل ديوارهاي خارجي قرار مي گيرند ، به عنوان بخشي براي پوشش كف نيز استفاده مي شوند. براي نصب لايه هاي عايق اضافي ، مناسب است كه از پروفيل  Zآلومينيومي شكل براي ساخت بدنه داخلي ديوارهاي خارجي استفاده شود.

زمينه هاي كاربردي انواع پروفيل Z در ساخت و ساز موارد زير است.

   ساختمان هاي صنعتي ، شركت ها ، خانه ها ، مغازه ها، راهروها ، سالن ها و انبارها

   ، مناطق توسعه و گسترش و تجديد.

پروفيل هاي Z يك روش تزئين يا آرايش بين درها و پنجره ها يا بين ديوارها و كف ها را ايجاد مي كنند. آن ها با فلنج هاي مخروطي شكل ، سايه اي ايجاد مي كند كه هنگام استفاده از تزئين در پايين درها ، پنجره ها و ديوارها ظاهر مي شود. در واقع فلنج مخروطي اجازه مي دهد تا نوار و تركيب كاملي براي دستيابي به يك سطح تميز ارائه دهد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۱۶:۵۰ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی