مطلب آزاد
مطلب آزاد

كاربرد مخزن هاي IBC

 

خريد عمده مخزن فريم دار IBC از نظر اقتصادي بسيار مقرون به صرفه مي باشد. از مخزن فريم دار IBC به دليل بهداشتي بودن و مقاومت بسيار بالا در برابر خوردگي و ضربه براي نگهداري مواد شيميايي خطرناك و اسيدهاي چرب استفاده فراوان مي شود. مي‌توانيم بگوييم كه اين خازن از بهترين نوع پلاستيك ساخته شده كه با داشتن ارتفاع كم جهت انبار در فضايي با محدوديت ارتفاع پايين كاربرد فراوان دارد ويژگي مهم كه مخزن فريم دار IBC دارد مقاومت بالا جهت حمل مسافت‌هاي طولاني و همچنين ساده كردن محصولات به كشورهاي خارجي اشاره كرد. به طوري كه مي‌توان گفت به راحتي ۲۰ عدد مخزن فريم دار IBC در كانتينرهاي جاي مي‌شود و قابل حمل است  تكنولوژي حدود ۵۰ سال پيش وارد صنعت شده تا فرايند هم و انبارش بهتر و راحت تر نسبت به تانكر هاي بزرگ پيش مي‌رود شركت ما محصولات گروه مخزن فريم دار IBC را به صورت غير حضوري به سراسر كشور ارسال مي‌كند و راحتي هم را براي شما امكان پذير مي كند جالب است بدانيد مخزن فريم دارIBC جهت واردات آب شور از اروپا استفاده شده و بسيار سالم مي باشد مخزن فريم دار IBC به صورت فلزي مناسب براي نگهداري مايعات مثل مواد پتروشيمي و مواد شيميايي خطرناك انواع روغن ها مي باشد مخزن فريم دار IBC فلزي از ۵۰ سال پيش در صنايع مختلف وارد شده و شناخته شده است ولي از حدود ۲۵ سال پيش مدل هاي مختلف مخزن IBC فريم دار فلزي مطرح شد كه عمليات بهتر و آسان تري نسبت به تانكر هاي بزرگ جابجايي و نگهداري مايعات فراهم كرده است اين حق مشتري است كه مخازن درخواستي خود را از جمله مخزن IBC فريم دار فلزي را بدون مراجعه به فروشگاه بدون اينكه وقت و هزينه بگذاريد به صورت مستقيم خريداري كرده در مدل و طرح هاي دلخواه آن را درب منزل تحويل بگيريد.

براي خريد مخزن فريم دار مي توانيد از طريق سايت شركت ما اقدام كنيد هر چقدر كه لايه‌هاي مخزن فريم دار بيشتر باشد مقاومت آن بيشتر است از كيفيت بالايي برخوردار است به طوري كه مي تواند در برابر تمايل پايين از يخ زدگي آب درون تانكر جلوگيري كند قيمت مخزن فريم دار IBC به عوامل مختلفي بستگي دارد از جمله مارك اين مخزن ها و شركتي كه اين مخزن ها را توليد و به بازار عرضه مي كند.

يعني هر چقدر اين شركت ها معتبر تر باشند و گذشته درخشان داشته باشند قيمت محصولاتش بيشتر و كيفيت آنها بهتر است مخزن ۱۰۰۰ ليتري فريم دار معمولاً براي نگهداري و آب به خوردني شهري يا جابجايي مواد شوينده از آن استفاده مي شود نوعي مخزن ها از نوعي پلاستيك با كيفيت و مرغوب است كه به دليل داشتن ارتفاع كم در فضاهاي كوچك و ارتفاع كم كاربردهاي خوبي خواهد داشت مخزن ۱۰۰۰ ليتري قابل حمل فريم دار IBC براي نگهداري آب كاربرد فراواني دارد و مهمترين ويژگي اين مخزن اين است كه قابليت اين را دارد كه داخل وانت و نيسان مي‌تواند جاي بگيرد و مخزن فريم فلزي باعث شده كه در مسافت‌هاي طولاني مقاومت بيشتري داشته باشد. براي خريد اين محصول با شركت ما تماس گرفته تا مشاوران ما شما را به صورت رايگان راهنمايي كرده و شما محصول خود را انتخاب و ثبت كنيد و ما اين محصول را به راحتي در به منزل شما ارسال مي كنيم.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۰۹:۲۰ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی