مطلب آزاد
مطلب آزاد

 دستگاه هاي مخصوص تهيه خمير

 

 از فروشگاه هاي معتبر به صورت حضوري و غيرحضوري براي  خريد خمير گير اقدام كنيد.در گذشته درست كردن خمير از آرد با دست مشكلاتي از قبيل هدر رفتن زمان و طولاني شدن خمير گيري، و به دنبال آن ورود ميكروب‌ها و آلودگي‌ها به داخل خمير را در پي داشت. با پيشرفت تكنولوژي و ورود دستگاه‌‌هاي مدرن و مجهز از جمله دستگاه خمير گير يا خمير كن در تجهيزات نانوايي و قنادي، امروزه نه تنها سرعت خميرگيري افزايش يافته است، بلكه اين عمل بدون دخالت دست و به صورت كاملا بهداشتي صورت مي‌گيرد.

 

دستگاه خميرگير از دستگاه هاي پر كاربرد صنعتي مي باشد كه خيلي از اصناف صنعتي كه در زمينه مواد غذايي فعاليت مي كنند به حداقل يك دستگاه خمير كن نيازمند هستند.

 

اين دستگاه كه بر اساس نياز هاي مشتري و با جديدترين متدهاي روز دنيا طراحي و توليد مي گردد.

 

سايز كوچك اين محصول مي تواند به عنوان دستگاه خمير گير خانگي نيز مورد استفاده قرار گيرد.دستگاه خمير همزن و خميرگير يا ميكسر نانوايي با ظرفيت هاي مختلف بر اساس نياز شما طراحي شده است كه در دو نوع : خمير گير آلومينيوم ، خميرهمزن استيل بر اساس استانداردهاي صنعتي توليد مي شود كه براي هم زدن همه نوع خمير مورد استفاده قرار مي گيرد.

 

خميرهمزن ها در اندازه هاي هفت كيلو تا ۲۴۰ كيلويي براي كاربرد خانگي و نانوايي و صنعتي توليد مي گردد.

 

خميرگير داراي همزن و ديگ پاتيل استيل يا آلومينيوم مي باشد كه جهت بالا بردن كيفيت از استيل توليد مي نمايد.براي خريد انواع خمير گير ها در هر اندازه اي كه بخواهيد باما تماس بگيريد مشاوران ما شما را راهنمايي ميكنند .

 

دستگاه خمير گير دستگاهي است كه براي تهيه انواع خمير و هم زدن آرد مورد استفاده قرار مي‌گيرد. كاربرد اين دستگاه تنها به مخلوط كردن خمير محدود نمي‌شود. علاوه بر هم زدن خمير، از اين دستگاه مي‌توان به عنوان ميكسر براي هم زدن گوشت و ساير مواد غذايي  در كارخانجات سوسيس و كالباس نيز استفاده ميشود.دستگاه‌ خمير گير كه از مهم ترين تجهيزات نانوايي و قنادي است، داراي يك ديگ يا پاتيل براي ريختن آرد، آب و ساير مواد در آن و يك چنگك براي هم زدن خمير است. اين دستگاه در دو جنس استيل و آلومينيوم، براي مصارف صنعتي، نيمه صنعتي و خانگي در اندازه‌هاي ۵ تا ۲۴۰ كيلويي كاربرد دارد. جنس ورقه‌هاي به كار رفته در دستگاه‌ خمير كن از استنلس استيل بوده و در برابر ضربه، و خش و زنگ زدگي مقاوم است. برق  مصرفي دستگاه خمير گير نيز به دو شكل تك فاز و سه فاز است.

 

 با آماده سازي سريع خمير توسط اين دستگاه مي‌توان به راحتي و به شكل چشمگيري سرعت كار را در نانوايي‌ها، رستوران‌ها و ، قنادي‌ها و شيريني پزي‌ها، پيتزا فروشي‌ها و فست‌فودها افزايش داد.انواع دستگاه‌ خمير گير با توجه به كاربرد، نوع استفاده و حجم خميري كه مي‌خواهيد توليد كنيد در اندازه‌‌ها   مختلف وجود دارند و به انواع گوناگون تقسيم مي‌شوند. اما به طور كلي اصلي‌ترين معيار سنجش و انتخاب دستگاه خمير گير بر اساس قابليت تحمل وزن اين دستگاه‌ها است. جنس دستگاههاي خمير گير از استيل با كيفيت بوده و به راحتي قابل شست‌وشو هستند.مي‌توانيد با مشاوران ما تماس حاصل فرماييد تا براي انتخاب مناسب‌ترين نوع دستگاه شما را راهنمايي كنند. با خريد دستگاه خمير گير به صورت آنلاين از وب سايت ماعلاوه بر كيفيت بالاي محصول از ارزان‌ترين قيمت اين دستگاه بهره‌مند شويد.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۲۷:۵۱ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی