مطلب آزاد
مطلب آزاد

 All in one  SEO

 

آموزش افزونه  All in one SEO  براي كمك به شما در جهت بهينه سازي وب سايت براي موتورهاي جستجو ايجاد شده است استفاده از اين افزونه آسان بوده و به گونه اي طراحي شده كه مبتدي ها بتوانند به راحتي از آن استفاده كنند در اين مقاله به آموزش افزونه All in one SEO كه يكي از بهترين افزونه هاي سئو وردپرس است پرداخته نحوه عملكرد اين افزونه و تاثير آن بر سئو سايت وردپرسي شما را مورد بررسي قرار مي‌دهيم باعث مي‌شود ابتدا سايت شما در موتورهاي جستجو بالا تر شود اگرچه وردپرس به صورت پيش فرض براي سئو و بهينه سازي شده است اما به غير از تنظيمات پيش فرض تنظيمات زيادي ديگري مانند اضافه كردن متاتگ ها ،ساخت نقشه XML سايت پرهيز از محتواي ‏داپليكيت و بسياري موارد ديگر وجود دارد كه باعث مي‌شود سايت شما مورد پسند موتورهاي جستجو قرار گيرد افزونه  All in one SEO باعث مي شود بتوانيد تنظيمات لازم براي بهبود سئو سايت را به سادگي انجام دهيد اين افزونه جايگزين مناسبي براي افزونه Yoast SEO است ما در اينجا با مقايسه Yoast SEO All in one SEO شما را با ويژگي هاي مختلف اين دو افزونه و كاربردهاي آن ها آشنا مي كند.

 

در اين آموزش افزونه All in one SEO را مورد بررسي قرار داده و نحوه تنظيمات اين افزونه و كار با آن را توضيح خواهيم داد ما در اينجا مي خواهيم و مختصري از آموزش All in one SEO و نحوه كنترل سئو سايت در وردپرس بپردازيم ابتدا افزونه را از پايين صفحه دريافت نموده و آن را در سايت خود در بخش افزونه ها نصب مي كنيم اگر منوي افزونه را نديديد و اطلاعات جزئي تري لازم داريد به راهنمايي گام به گام ما در مورد آموزش نصب افزونه وردپرس مراجعه كنيد. بعد از اينكه افزونه نصب شد آن را فعال كنيد پس از فعالسازي منو جديدي به نام All in one  SEO به پيشخوان وردپرس اضافه ميشود با كليك بر روي اين منو وارد صفحه تنظيمات كلي افزونه مي شويد كه در آن مي توانيد تنظيمات مورد نظر خود را اعمال كنيد صفحه تنظيمات كلي افزونه All in one SEO شامل آيتم هاي مختلفي است كه در آموزش افزون آنها را مورد بررسي قرار مي دهيم.

 

در كنار هر يك از گزينه هاي صفحه تنظيمات يك آيكون علامت سوال قرار دارد كه با كليك بر روي آن يك پيام راهنما درباره آن آيتيم و كاري كه انجام مي دهد نشان داده مي شود اولين گزينه در صفحه تنظيمات كلي افزونه تنظيم URL هاي استاندارد يا يا كانونيكال است است فعال كردن اين گزينه و مشخص كردن يك آدرس استاندارد براي هر پست مانع از ايجاد محتواي تكراري و جريمه شدن از طرف گوگل مي‌شود براي آشنايي بيشتر با مفهوم محتواي تكراري يا دوپليكيت URL كانونيكال مقاله تگ چيست را مطالعه كنيد در يك نصب معمولي وردپرس يك پست در مكان هاي مختلف مانند صفحه اصلي ،صفحه بايگاني، صفحه نويسنده، صفحات دسته و برچسب نشان داده مي‌شود به همين دليل توصيه مي‌شود به جاي استفاده از كل مقاله خلاصه يا گزيده‌اي از آن را در صفحات آرشيو وردپرس استفاده كنيد انتشار كامل مقالات در تمام صفحات باعث ايجاد محتواي تكراري مي شود.

 

مادر آموزش هاي خود تمامي نكات را جزء به جزء براي شما بازگو مي كند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۵۱:۱۷ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی