مطلب آزاد
مطلب آزاد

 ماشين هاي ظرفشويي ال جي

 

در هر خانه اي وسيله هاي گوناگوني اعم از تلويزيون، يخچال، فريزر، ماشين لباسشويي، ماشين ظرفشويي و… وجود دارد. ماشين ظرفشويي يكي از وسايلي است كه امروزه طرفداران زيادي پيدا كرده است. ماشين ظرفشويي ال جي يكي از برندهاي معروف در بازار كشور ما مي باشد.

ممكن است شما درباره اينكه چگونه بايد از ماشين ظرفشويي LG نگه داري كنيد، اطلاعي نداشته باشيد و يا حتي در هنگام استفاده از آن با مشكلاتي مواجه شويد. در ادامه با ما همراه باشيد تا اطلاعات مفيد و كاملي در اين زمينه در اختيار شما قرار دهيم.

 

تميز كردن فيلتر ها

براي تميز كردن فيلترها، ما بايد در ابتدا طبقه هاي پاييني را بيرون كشيده و فيلتر شبكه اي را خلاف جهت عقربه هاي ساعت بچرخانيم. در صورت لزوم آنرا تميز كرده و سپس آنرا در جاي خود قرار دهيم.

توجه داشته باشيد بهتر است كه بعد از هر بار شست و شو فيلتر هارا تميز كنيد.

تميز كردن آبفشان تحتاني

مطمئن شويد كه سوراخ خروج آب با موادي مسدود نشده باشد. بازو را به سمت بالا بكشيد و در صورت نياز آنرا تميز كرده و سپس در محل خود قرار دهيد.

تميز كردن آبفشان فوقاني

طبقه بالايي را به سمت خود بكشيد. از مسدود نبودن خورجي هاي آب مطمئن شويد. در صورت نياز به تميز كردن بازو، مهره هاي آنرا باز كرده و بازو را بيرون آوريد. پس از تميز كردن بازو را در محل خود قرار دهيد.

تميز كردن فيلتر شلنگ ورودي آب

توجه داشته باشيد كه رعايت نكاتي كه در اين مقاله ذكر شده است نياز به تعمير ماشين ظرفشويي ال جي را كاهش مي دهد.

در صورتي كه آب ورودي به دستگاهتان كم باشد بايد از مسدود نبودن اين فيلتر اطمينان حاصل كنيد.

 براي اين كار شما بايد آب ماشين ظرفشويي را قطع كرده و آنرا خاموش و از پريز جدا كنيد. سپس شير آب را ببنديد، شلنگ را جدا كنيد و فيلتر را در بياوريد. در زير شير آب بگيريد و به خوبي آنرا تميز كنيد.

پس از اتمام كار، فيلتر را به صورت صحيح در محل خود قرار دهيد و شلنگ آب را دوباره متصل كنيد. در صورتي كه با نشتي آب مواجه شديد دوباره شلنگ را بررسي كنيد.

در صورت نياز به كمك براي تعمير ماشين ظرفشويي ال جي در اصفهان مي توانيد با شركت صفاهان سرويس تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۵۲:۱۶ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی