مطلب آزاد
مطلب آزاد

 

كناف چيست و چه كاربردهايي دارد؟

 

ساختار كلي اين سيستم ها به شكل صفحات روكش دار گچي، سيماني و يا مقاطع فولادي گالوانيزه مي باشد. از اين صفحات جهت پوشش و پروفيل هاي فولادي به عنوان زير سازي استفاده مي شود. معمولاً اجراي كناف در شيراز    با توجه به شرايط و نوع نياز مورد نظر در ضخامت هاي متفاوتي عرضه مي‌شود.

 

مزاياي اجراي كناف

كناف ها به علت سهولت در ساخت و ساز و دقت اجرايي بالا، نسبت به روش هاي سنتي بسيار محبوب‌تر مي‌باشد؛ چراكه در زمان و هزينه هاي ساخت و ساز صرفه جويي قابل ملاحظه اي را به دنبال دارد. به همين دليل، اجراي كناف در شيراز يكي از بهترين و كم هزينه ترين مصالح ساختماني به شمار مي رود.

كناف نه تنها باعث كاهش بار مرده ساختمان مي شود، بلكه موجب كاهش نيروي ناشي از زلزله مي‌گردد و اين امر موجب مي‌شود كه هزينه‌هاي مربوط به سازه و پي كاهش يابد.

ساختار كناف به گونه اي مي باشد كه داراي عايق حرارتي و صوتي مناسب بوده و در برابر رطوبت مقاوم مي باشد.

كناف با توجه به ساختار مقاومي كه در برابر آتش سوزي دارد، مي‌تواند سازه و يا فضاهاي مورد نظر ساختمان را در مقابل آتش مستقيم يك تا دو ساعت مقاوم نمايد.

از ديگر مزاياي اجراي كناف در شيراز مي توان به مواردي همچون؛ ايجاد تغييرات با توجه به نيازها يا كاربري بنا، سهولت در انجام تعميرات، دسترسي سريع به تاسيسات، حمل و نقل آسان و ارزان اشاره نمود.

 

صوت در سيستم اجراي كناف در شيراز

معمولا ميزان صدايي كه در اثر كوبش در سقف هاي ساختمان ايجاد مزاحمت مي‌كند در سقف هاي مختلف متفاوت مي باشد.

به طور مثال؛ اگر سقف ما تيرچه بلوك باشد ميزان صداي ايجاد شده در اثر ضربه بالا مي باشد، به همين دليل براي پايين آوردن اين مقدار بايد بر روي سقف عمل كف سازي اجرا شود. سپس پوكه معدني ريخته و بعد از آن خاك ريزي  و سيمان كاري شود. در نهايت مي توانيم از يك لايه اليافي مانند موكت استفاده كنيم تا صداي كوبه اي كه به طبقه پايين مي‌رسد كاهش يابد.

اگر از سقف كاذب كناف به صورت يكپارچه و يا مشبك استفاده كنيم؛ ديگر نيازي به هيچ مصالح مصرفي جهت كاهش صداي كوبه اي نداريم.

 

رطوبت در سيستم اجراي كناف در شيراز

معمولا كناف ها صفحات روكش داري هستند كه كه گچ تشكيل دهنده‌ي آن با مواد مقاوم در برابر رطوبت تركيب شده و كاغذ روكش آن با مواد مقاوم رطوبت پوشش داده مي‌شود. از همين رو كناف ها مقاومت بالايي در برابر رطوبت دارند و گزينه مناسبي جهت استفاده در حمام، آشپزخانه و دستشويي به شمار مي‌روند.

علاوه بر آن از اين پنل هاي گچي مي توان به عنوان ديوارهاي جداكننده و پارتيشن كناف، ديوارهاي پوششي كناف، انواع سقف كاذب يكپارچه، سقف مشبك كناف، پوشش ستون و تيرهاي فلزي و بتني استفاده نمود.

يكي از ويژگي‌هاي بسيار محبوب اين نوع پنل هاي گچي؛ قابليت رنگ كردن ضد رطوبت اين نوع كناف ها مي باشد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۰۵:۳۴ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی