مطلب آزاد
مطلب آزاد

 تاثير كراتين بر موها

 

قبل از آشنايي با كراتين مو در اصفهان ابتدا بهتر است بدانيم كراتين چيست؟كراتين پروتئين اصلي موجود در پوست، مو و ناخن است كه باعث حفاظت و عدم شكنندگي آن ها مي شود. اين ماده مسئول فعاليت هاي حياتي سلول از قبيل توليد پروتئين است و به همين دليل باعث شادابي و درخشندگي مو مي شود.

پس وقتي ميزان اين ماده براثر قرار گرفتن در معرض آفتاب مستقيم، مواد شيميايي يا تغيير سبك زندگي، در سلول هاي پوست و مو كم مي شود، موها شادابي خود را از دست داده و به اصطلاح وز و زبر خواهند شد.

اگر براي لخت و براق شدن موهايتان روش كراتين مو  را انتخاب كرديد بهتر است همه چيز را درباره كراتين مو بدانيد. امروزه با وجود مواد و دستگاه هايي كه در سالن هاي آرايش و زيبايي وجود دارد صاف شدن موها ديگر آرزوي محال نيست.

روش هاي كراتينه كردن مو

كراتينه مو در اصفهان مانند ساير روش‌هاي درماني براي مو، انواع مختلفي دارد. پيشنهاد مي‌كنم قبل از انجام آن، ابتدا درباره انواع روش‌هاي كراتينه كردن مو بخوانيد تا بهترين روش را براي موهاي خود انتخاب كنيد.

كراتينه برزيلي

كراتينه برزيلي، وز مو را از بين مي‌برد و موها را صاف مي‌كند در حالي كه حجم موها را نيز حفظ مي‌كند. كراتينه موي برزيلي براي كساني مناسب است كه موهاي خيلي فر دارند كه به رطوبت نيز بسيار حساس است. روش كراتينه برزيلي به اين صورت است كه مواد كراتينه مو را روي مو مي‌گذارند، سپس با يك برس گرد فلزي و سشوار موها را خشك مي‌كنند. سپس توسط اتوي موي حرفه اي، موها را صاف مي‌كنند. با توجه به حجم موها اين پروسه حدود يك ساعت الي يك ساعت و نيم به طول مي‌انجامد.

ماندگاري كراتينه برزيلي، بين۳ تا ۶ ماه مي‌باشد. در اين روش موها با روغن‌هاي ضروري و مفيد به خوبي تغذيه مي‌شود در حالي كه يك لايه از پروتئين روي موها را پوشانده و باعث صافي و نرمي آن مي‌شود. شما مي‌توانيد در همان روز موهايتان را بشوييد و حالت دهيد. اكثراً درمان هاي كراتينه موي برزيلي حاوي فرمالدهيد نيستند.

كراتينه احيايي

كراتينه احيايي، وز موها را از بين مي‌برد درحالي كه حالت و فر موها را حفظ مي‌كند. براي كساني مناسب است كه فر موهايشان را دوست دارند ولي بدون استفاده از كلي محصول فر كننده، موهايشان را نمي توانند طوري كه دوست دارند حالت بدهند. كراتينه احيايي براي كساني كه موي مجعد دارند بسيار مناسب است و فرمالدهيد آزاد نمي‌كند. در اين روش آرايشگر، موي شما را از ريشه تا نوك، با مواد كراتينه مو مي‌پوشاند. سپس توسط سشوار و يك اتوي موي سراميكي موها را صاف مي‌كنند. بعد از اين پروسه موهاي شما تا حدود دو ماه قابل كنترل است.

كراتينه مو مردانه

كراتينه مو فقط مختص خانم ها نيست و در بسياري از سالن‌ها و آرايشگاه‌هاي مردانه نيز اين روش روي موهاي آقايان، به خصوص آقاياني كه موهاي بلند يا مجعد دارند نيز انجام مي‌شود. كراتينه مو مردانه در واقع جايگزين روش‌هاي سنتي نظير گلت كردن موها كه در آرايشگاه‌هاي مردانه رايج بود شده‌است. در اين روش علاوه بر نرم شدن موها، خشكي موها بر طرف گشته و مردان نيز مي‌توانند از لذت داشتن موهاي صاف و بدون موج بهره‌مند شوند.

روش هاي متفاوتي براي كراتين درماني موها وجود دارد و آرايشگري كه در اين زمينه مهارت دارد با توجه به نياز و نوع موهاي شما، بهترين مواد با فرمول مناسب را برايتان در نظر مي‌گيرد. بعضي از انواع كراتينه مو ماندگاري بالاي چند ماه يعني از 3 الي 6 ماه دارند؛ در حالي كه برخي فقط براي از بين بردن وز مو به كار مي‌روند و ماندگاري كمتري و حداكثر دو ماه دارند. در هر صورت به اين نكته توجه داشته باشيد كه در روش كراتينه كردن موها، منافد موها با كراتين پر مي شود و پس از چندين ماه شستشو، اين پروتئين‌هاي تزريق شده از بافت موها شسته مي‌شوند.

 

نكته :

ممنوعيت براي بانوان :  زنان باردار توصيه مي‌شود كه موهاي خود را كراتينه نكنند. اين كار ممكن است براي سلامتي آن ها و براي سلامتي فرزندان‌شان، خطرآفرين باشد. درمان با كراتين موجب آزاد شدن فرمالدهيد مي‌شود؛ ماده‌اي شيميايي كه حتي آرايشگران نيز در معرض خطر آن قرار مي‌دهد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۱۷:۵۲ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی