مطلب آزاد
مطلب آزاد

 مزاياي پروتئين درماني 

پروتئين كراتين بخش عمده مو را تشكيل مي دهد .اين پروتئين نقش مهمي در سلامت و تقويت موها را ايفا ميكند .عدم مراقبت از موها و آسيب هاي ناشي از رنگ هاي مكرر و آلودگي هاي موجود در محيط مي تواند منجر به تجزيه كراتين شود. در اين صورت بر اثر كمبود پروتئن از ظاهر ناخوشايندي برخوردار مي شود شيوه زندگي و نوع رژيم غذايي نقش موثري در كمبود پروتئين دار.
حفظ رژيم غذايي متعادل و غني از پروتئين امري ضروري براي رشد و تقويت موها به شمار مي رود. عدم مصرف پروتئين مي تواند باعث ريزش مو شود در اين شرايط براي كمك به رشد و سلامت مو نياز به پروتئين درماني خواهيد داشت.
پروتئين درماني در اصفهان براي موهايي كه براثر رنگ خشك و آسيب ديده شدن و يا موهايي ك نازك و ضعيف هستن بسيار مناسب است و علاوه بر ترميم مو باعث ميشود مو شفاف و براق شود .

 

با استفاده از پروتئين درماني در اصفهان مي توان موها را نرم و خوش حالت كرد. موهايي كه دميج شده و دچار خشكي و اسيب زيادي هستند پس از عمليات احيا و ترميم مو با پروتئين، صاف و براق مي شوند.

در برخي مراكز زيبايي اين شيوه به كراتين درماني و نانو كراتين مو نيز معروف شده كه در واقه اشاره به همان پروتئين تراپي و ترميم كراتين مو دارد.

برخي از فوايد پروتئين درماني مو اين ها هستند:

  • تقويت ريشه مو
  • نرم كنندگي ساقه مو
  • مرطوب كنندگي مو
  • ترميم موهاي آسيب ديده
  • حجم دادن به موها
  • ضخيم شدن رشته هاي مو
  • رشد مو و افزايش بلندي مو
  • صاف و درخشان شدن موها

 

از كجا بفهميم كه موهايمان نياز به پروتئين درماني دارد؟

 

موي انسان از پروتئيني به نام كراتين تشكيل شده است كه تقريبا 95 درصد محتواي داخل مو ها را تشكيل مي دهد و باعث شكل بهتر و قدرت بيشتر مو مي شود. وقتي كه مو در معرض عوامل طبيعي مثل نور خورشيد، باد، گرما و مواد شيميايي خاص قرار مي گيرد، همه اين عوامل باعث شكنندگي پروتئين هاي داخل آن مي شوند و در نتيجه در مدت زمان طولاني، انعطاف پذيري و قدرت خود را از دست مي دهد و دچار شكنندگي مي شود. تنها راه براي بازيابي مو ها، اين است كه آن ها را با پروتئين درمان كنيم.

اينكه بدانيم موهاي ما چه زماني به پروتئين تراپي در اصفهان نياز دارند ، كار سختي است اما علائم خاصي هم هستند كه مي توانيد با بررسي آن ها متوجه شويد كه موهاي تان نياز به پروتئين تراپي دارند :

  1. مشاهده هر گونه شكنندگي روي موها
  2. نازك شدن موها
  3. زبر شدن بيش از حد موها
  4. متخلخل شدن موها
  5. خشكي بيش از حد روي مو ها، حتي با وجود استفاده از محصولات مرطوب كننده يا نرم كننده
  6. كاهش انعطاف پذيري مو
  7. ايجاد حس چسبندگي هنگام لمس كردن موها

مي توانيد يك تست ساده هم انجام دهيد. به اين صورت كه كمي موهاي خود را بكشيد، اگر ديديد كه موهاي تان به راحتي مي شكند، يعني كمبود پروتئين دارد. فرقي ندارد كه اين تست را روي مو هاي خشك يا خيس انجام دهيد.

 

اينكه هر چند وقت يكبار موهاي خود را پروتئين درماني كنيد ، به نوع درمان يا موادي كه براي اين كار انتخاب مي كنيد و همچنين نوع موي شما بستگي دارد.

برخي از انواع ملايمتر از مواد پروتئين مي توانند بيشتر استفاده شوند (به عنوان مثال هفته اي يكبار) ، در حالي كه اگر از مواد و يا محصولات قوي تر استفاده كنيد ، تعداد دفعات بايد كمتر باشد (هر 4 تا 6 هفته يك بار ) و با مراقبت و احتياط بيشترو زير نظر مراكز و متخصصين در اين زمنيه بهتر است انجام شود.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۱۶:۳۶ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی