مطلب آزاد
مطلب آزاد

مشكلات منافذ پوست

 

منافذ باز پوست، به سلامتي شما آسيب نمي‌رسانند، و فقط يك مشكل پوستي هستند و مربوط به زيبايي پوست شما مي‌شوند. بعضي از افراد دوست دارند آن‌ها را درمان كنند، و يا به دنبال راه‌هايي براي پيشگيري از آن‌ها هستند تا پوست شاداب‌تري داشته باشند. در افرادي كه پوست‌شان مستعد جوش است، منافذ باز پوست‌شان مسدود مي‌شود و به جوش‌هاي سر سياه يا سر سفيد تبدبل مي‌شود. كاهش ميزان كلاژن توليدي پوست، نيز ممكن است اين منافذ را بازتر و بزرگ‌تر كند؛ كلاژن، ماده‌اي است كه در لايه‌ي مياني پوست توليد مي‌شود و عاملي براي استحكام پوست است و با افزايش سن و متاثر از عوامل محيطي مثل آلودگي و نور خورشيد،‌ ميزان آن كاهش مي‌يابد. خدمات مربوط به  منافذ باز در اصفهان، براي تميز كردن عميق  پوست از چربي‌ها، پوست‌هاي مرده و چيزهاي اضافي روي  پوست است، و در نتيجه اين طور به نظر مي‌رسد كه  منافذ كوچك يا بسته شده‌اند.

عوامل به وجود آورنده‌ي منافذ باز

 

  • كاهش استحكام و خاصيت ارتجاعي پوست در اطراف منافذ
  • نور خورشيد و آسيب‌هاي ناشي از آن
  • توليد زياد چربي (سبوم) در پوست
  • ضخيم شدن فوليكول‌هاي مو
  • كاهش توليد كلاژن پوست
  • ژنتيك يا وراثت


راه‌هاي پيشگيري

شما نمي‌توانيد عوامل ژنتيكي و ارثي يا سن خود را تغيير دهيد، اما مي‌توانيد روش‌هاي معمول مراقبت از پوست را انجام دهيد تا منافذ باز پوست‌تان بسته نشوند و پوست زيباتري داشته باشيد:

 

  • با لايه‌برداري روزانه پوست خود را تميز نگه داريد.

 

  • هر ورز كرم ضدآفتاب بزنيد و از پوست خود در برابر نور خورشيد محافظت كنيد.

 

  • از محصولات بهداشتي و آرايشي استفاده كنيد كه “غير كومدون زا ” هستند؛‌ چون تركيبات به كار رفته در اين محصولات، منافذ پوست را مسدود نمي‌كنند و آن‌ها را نمي‌بندند.

 

  • هميشه پوست‌تان را مرطوب كنيد، حتي اگر چرب باشد. مرطوب كننده‌هايي وجود دارند كه به طور خاص براي اين نوع پوست‌ها طراحي شده‌اند.

 

  • از محصولات تقويت كننده كلاژن و آن‌هايي كه حاوي آنتي اكسيدان هستند، استفاده كنيد؛ اين محصولات نه تنها براي درمان منافذ باز پوست موثر هستند، بلكه مانع از تشديد چين و چروك روي پوست‌تان مي‌شوند.

 اما اگر در حال حاضر منافذ باز پوست‌تان بزرگ هستند و ظاهر پوست‌تان را زشت كرده‌اند، بهتر است درمان منافذ باز در اصفهان را در كلينيك ما انجام دهيد و سپس اين مراقبت‌ها را انجام دهيد تا مجددا مجبور به درمان آن‌ها نشوبد.

روش‌هاي درمان و بستن منافذ باز پوست صورت

 

براي اينكه پوست بتواند نفس بكشد و شاداب باشد، نبايد منافذ آن مسدود و به اصطلاح بسته شوند؛ پس بايد به دنبال روش‌هايي باشيم كه آلودگي‌ها، چربي‌ها و پوست‌هاي مرده را از بين ببرد و پوست تميز شود.

 شما نمي‌توانيد منافذ باز پوست را از بين ببريد، بلكه مي‌توانيد ظاهر آن‌ها را بهبود دهيد.

 بخار گرم

بخار گرم براي صورت،‌ به تميز شدن منافذ كمك مي‌كند و كوچك‌تر مي‌شوند، در نتيجه درخشندگي تازه‌اي به پوست شما مي‌بخشد.

 ماسك‌هاي صورت

ماسك‌هايي كه روي پوست خشك مي‌شوند، براي از بين بردن جوش‌هاي سرسياه موثر هستند و همچنين به كوچك شدن منافذ باز نيز كمك مي‌كنند. در واقع، ماسك‌هاي صورت، ناخالصي‌هاي منافذ را بيرون مي‌كشند و باعث كوچكتر شدن آنها مي‌شوند.

لايه‌برداري

لايه‌برداري پوست، براي از بين بردن چربي‌ها، آلودگي‌ها و … كه منافذ باز را مي‌بندند، مورد استفاده قرار مي‌گيرد. براي پاكسازي و لايه‌برداري پوست، مي‌توانيد از كرم‌ها و لوسيون‌ها استفاده كنيد، اما روش‌هاي درماني زيادي وجود دارد كه هم موثر هستند و خيلي زود شما را به نتايج دلخواه‌تان مي‌رسانند؛‌ فشيال پوست توسط كلينيك‌هاي زيادي انجام مي‌شود، اما يكي از بهترين روش‌ها، ميكرودرم ابريژن است. اين روش در كلينيك مدرن ليزر، در دو مرحله انجام مي‌شود، ابتدا سطح پوست تراشيده مي‌شود و سپس ناخالصي‌هاي پوست با مكش، از روي پوست برداشته مي‌شوند. در اين روش، از مواد شيميايي استفاده نمي‌شود و يك روش غيرتهاجمي (بدون درد، خونريزي و سوختگي) است. با ميكرودرم، پوست مرده و خشك در  سطح پوست از بين مي‌روند، تا پوست تازه و سالم زير آن خود را نشان دهد.

 

ليزر درماني

درمان حرفه‌اي و غيرتهاجمي با ليزر فوتونا، يك روش فوق‌العاده موثر است كه توسط كلينيك پوست و مو انجام مي‌شود. ليزر فوتونا با نفوذ به لايه‌هاي پوست، در چهار مرحله همزمان، پوست را تحريك مي‌كند تا كلاژن بيشتري بسازد و براي درمان منافذ باز كه با افزايش سن و نور خورشيد بزرگ شده‌اند، مفيد و موثر است. از آنجايي كه ليزر فوتونا طيف گستره‌اي از مشكلات پوستي را درمان مي‌كند و برخي از اين مشكلات پوستي، عامل مهمي در بزرگ شدن منافذ باز پوست هستند، به جرات مي‌توانيم بگوييم كه فوتونا، بهترين روش كوچك كردن و درمان منافذ باز است كه توسط مجموعه ما انجام مي‌شود. درمان‌هاي جوانسازي با فوتونا شامل: درمان انواع جوش، آكنه و جاي جوش نيز مي‌شود.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۰۱:۱۸ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی