مطلب آزاد
مطلب آزاد

استفاده از خالكوبي

 

از بين بردن  تتو در اصفهان تفاوت چنداني با تاتو ندارد. به عبارت ديگر، بيش از يك راه براي انجام اين كار وجود دارد و مهم نيست كه شما از كدام يك از آن ها استفاده مي كنيد، موضوع مهم اين است كه در حالت اندكي از آثار را بر جاي مي گذارد. 

نكته ي قابل توجه اين است كه بسياري از افراد تلاش مي كنند كه در منزل اين عمل را انجام دهند اما متاسفانه عوارض جانبي بسيار خطرناكي را براي خود مي آفرينند.

مجموعه مدرن ليزر با هدف ايجاد انقلابي در زمينه پزشكي در اصفهان تاسيس شد. اين مجموعه با به كارگيري پيشرفته ترين دستگاه هاي روز دنيا در زمينه پوست، مو،لاغري، شروع به فعاليت كرد. نام اين مجموعه مدرن ليزر ناميده شد چرا كه ما توانسته بوديم مدرن ترين و با كيفيت ترين دستگاه هاي پزشكي را در اختيار شما قرار دهيم.

اين دستگاه ها شامل موارد زير مي باشد:

  1. كندلا: انتخاب شده به عنوان بهترين ليزر رفع مو، توسط متخصصان پوست آمريكا
  2. فتونا: برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  3. ويرا و مگاسون: بهترين دستگاه هاي از بين برنده چاقي موضعي مقاوم(سفت و نرم)

در نهايت حذف تاتو به سه شكل مختلف انجام مي شود: جراحي ليزر، برداشتن جراحي و درمان هاي خانگي. اما هيچ كدام از اين گزينه ها به اندازه ي ليزر نمي تواند موثر و بدون عوارض باشد. همانطور كه گفته شد روش هاي خانگي اصولا خسارات جبران ناپذيري را براي افراد ايجاد مي كنند.

به طور كلي، رفع تاتو حذف رنگ هايي مانند قرمز، آبي و سياه راحت تر است، در حالي كه نارنجي و زرد، صورتي، بنفش و قهوه اي سخت تر از بين مي روند.  دشوار ترين سايه هاي جوهر براي از بين بردن سبز، آبي روشن، چركي و اساسا هر رنگ نئوني است. تمام اين گفته ها، گزارش هاي دقيق و علمي مي باشند.

به گفته متخصصان هرچه تاتو به قلب يا عروق خوني بزرگ تر نزديك تر باشند، برداشتن آن راحت تر است. به همين ترتيب، ريشه كن كردن تاتو در بند انگشت، دست، پا و مچ پا معمولا دشوارترين است.

چه عواقبي مي تواند رفع تاتو را به حداقل برساند؟

ممكن است در ابتداي كار از درد طولاني تا زخم قابل مشاهده را در وجود خود احساس كنيد. در واقع ممكن است احساس كنيد كه در جاي آن ها يك خال بزرگ وجود دارد. اين وضعيت تا مدتي ممكن است براي شما ناگوار باشد اما پس از مدتي تمامي اين عوارض از بين خواهند رفت.

پس از تصميم به رفع تاتو ، بهتر است ابتدا به يك كلينيك با مجوز رسمي مراجعه نماييد، و از آن ها راهنمايي دريافت كنيد. اين به معناي نشستن با يك متخصص پوست يا جراح پلاستيك است كه متخصص رفع تاتو در اصفهان مي باشد و اگرچه برخي از تاتوكار ها ادعا كنند كه مي توانند اين كار را نيز بر عهده بگيرند اما پيشنهاد ما به شما اين است كه رفع تاتو را به يك كلينيك مورد اطمينان بسپاريد. هميشه بهتر است اقدامات مهم را به دست يك متخصص پزشكي بسپاريد.

اگر احساس درد رفع تاتو  شما را مردد كرده است، به ياد داشته باشيد كه يك كلينيك معتبر سعي مي كند تا با بي حس كننده موضعي براي پوست شما، به كاهش درد شما نيز كمك كند، در نتيجه در طول درمان درد زيادي احساس نخواهيد كرد.

اصولا هر جلسه مي تواند بين ۴۵ دقيقه يا بيشتر طول بكشد. اين شامل عكسبرداري از تاتو، تزريق ماده بي حسي، يخ زدن ناحيه، استفاده از ليزر و در نهايت بانداژ كردن مي باشد. ليزر درماني بسيار مختصر است. به طور طبيعي زمان جلسه مي تواند بر اساس اندازه تاتو و نوع ليزر كمترين زمان را به خود اختصاص مي دهند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۳۴:۳۵ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی