مطلب آزاد
مطلب آزاد

كاربرد كوتيشن در زيبايي

 

در اين مقاله قصد داريم تا شما را با كويتيشن در اصفهان آشنا كنيم. براي از بين بردن چربي‌هاي زيرپوستي كه به صورت برآمدگي يا فرورفتگي روي پوست ايجاد مي‌شوند، و همچنين رسوبات چربي موضعي در بدن، بهبود عادت‌هاي غذايي، رژيم چربي‌سوزي و ورزش كردن، به تنهايي موثر نيستند.

در اين مطلب، به طور خاص درمورد دستگاه كويتيشن صحبت مي‌كنيم. كويتيشن ، يكي از خدمات ما براي درمان چاقي و سلوليت‌هاي نرم است. امروزه اين روش طرفداران زيادي دارد و جايگزين روش سنتي ليپوساكشن شده است.

چاقي در اصفهان

مجموعه مدرن ليزر، براي درمان انواع چاقي موضعي در قسمت‌هاي مختلف بدن و متناسب با نوع چاقي شما، از چهار دستگاه مختلف استفاده مي‌كند. اين دستگاه‌ها عبارتند از:

  • دستگاه ال پي جي (LPG): درمان چاقي و سلوليت‌ها با استفاده از مكش.
  • آر اف (RF): درمان چاقي و سلوليت‌ها با استفاده از امواج راديويي.
  • كويتيشن (Cavitation): براي درمان چاقي و سلوليت‌هاي نرم.
  • شاك ويو (Shock Wave): براي درمان چاقي و سلوليت‌هاي سفت.

برا آشنايي بيشتر با اين دستگاه‌ها و عملكرد آن‌ها، مقالات مدرن ليزر را دنبال كنيد.

ممكن است درباره‌ي نارضايتي افراد از ‌تاثير روش‌هاي درمان چاقي چيزهايي شنيده باشيد، مي‌دانيد مشكل كجاست؟ سلوليت‌ها يا چربي‌هايي كه در لايه‌هاي زيرين پوست ايجاد مي‌شوند، انواع مختلفي دارند و در قسمت‌هاي مختلف بدن مثل: پهلو، شكم، سينه، ران، باسن، بازو و غبغب، به وجود مي‌آيند.

نكته‌ي مهم اين است كه، قبل از شروع درمان، بايد بدن شما آناليز شود تا ميزان توده عضلاني، چربي و آب بدن شما، به طور دقيق مشخص شود و متناسب با نتيجه‌ي اين آناليز و همچنين عوامل موثر بر چاقي و افزايش وزن شما، روش درماني مناسب انتخاب مي‌شود. گفتني است كه، در مجموعه ما، تست و آناليز بدن، با دستگاه اسكين آناليزر به صورت رايگان انجام مي‌شود.

انواع روش‌هاي كلينيك كويتيشن براي درمان چاقي

روش‌هاي درمان چاقي به دو دسته تقسيم مي‌شوند.

  • درمان چاقي موضعي با دستگاه
  • ليزر افزايش سوخت‌وساز بدن

ليزر افزايش سوخت و ساز بدن، روشي است كه در آن اشتها شما كنترل مي‌شود و هنگامي كه احساسات مختلفي اعم از ناراحتي، خوشحالي، استرس و عصبانيت داريد، مي‌توانيد اشتها خود را كنترل كنيد تا زياد غذا نخوريد. به اين روش طب سوزني ليزري هم گفته مي‌شود، و عملكرد آن مشابه طب سوزني سنتي است، ولي با ليزر انجام مي‌شود و بدون درد، خونريزي و سوختگي است.

در واقع طب سوزني ليزري، همراه با رژيم درماني انجام مي‌شود، تا هم رعايت رژيم غذايي براي‌تان آسان‌تر شود و هم نتيجه‌‌ي بهتري نسبت به وقتي كه رژيم درماني به تنهايي استفاده مي‌شود، داشته باشد. اين روش درماني براي كاهش وزن كلي بدن است، اما روي لاغري و كاهش سايز نقاط خاص بدن متمركز نمي‌شود.

لاغري موضعي، برعكس روش‌ افزايش سوخت‌و‌ساز بدن، به كاهش وزن كلي كمكي نمي‌كند و فقط كاهش سايز در نقاط خاصي از بدن را انجام مي‌دهد.

كرايوليپوليز، نيز يكي از روش‌هاي درماني براي درمان چاقي موضعي است. اين روش با انجماد سلول‌هاي چربي در قسمت‌هاي خاص بدن، بافت‌هاي چربي كه در لايه‌هاي زيرين پوست ذخيره شده‌اند را منجمد مي‌كند. در كرايوليپوليز، تعداد سلول‌هاي چربي كم مي‌شود.

لاغري و رفع چربي با كويتيشن چگونه انجام مي‌شود؟

كويتيشن، يكي از دستگاه‌هاي روش لاغري موضعي است و به كمك امواج صوتي با فركانس پايين، به لايه‌هاي زيرين پوست نفوذ مي‌كند و سلول‌هاي چربي را در محل موردنظر گرم مي‌كند و باعث ارتعاش آن‌ها مي‌شود، نهايتاً اين فشار، سلول‌هاي چربي را مي‌شكند و تجزيه مي‌كند، و سپس اين چربي‌ها از بدن دفع مي‌شوند.

 



امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۴۰:۵۱ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی