مطلب آزاد
مطلب آزاد

درمان نقاط قهوه اي روي پوست

 

كك و مك، نقاط دايره‌اي مسطح و قهوه‌اي رنگ هستند كه روي پوست ايجاد مي‌شوند. كك و مك اغلب روي پوست صورت ايجاد مي‌شوند و در افرادي كه بور هستند و پوست خيلي روشني دارند، بيشتر ديده مي‌شود. اين كك و مك ها كاملاً بي ضرر هستند و به ندرت تبديل به سرطان پوست مي‌شوند، اما وجود آن‌ها براي برخي افراد آزاردهنده است.

اگر شما روي صورت‌تان كك و مك داريد و به دنبال موثرترين روش‌ها براي درمان آن‌ها هستيد، پس در اين مطلب با مدرن ليزر همراه باشيد تا با عوامل ايجادكننده و روش‌هاي موثر براي درمان كك و مك در اصفهان آشنا شويد.

عوامل به وجوآورنده‌ي كك و مك

به طور كلي، كك و مك‌ها، رنگ يكساني دارند، اما در بعضي موارد ممكن است تا حدودي از نظر رنگي نيز متفاوت باشند، مثلا مايل به قرمز، زرد، قهوه‌اي روشن، و يا قهوه‌اي تيره باشند؛ اما در اصل كمي تيره‌تر از پوست اطراف خود هستند.

 

 آن‌ها ممكن است بعد از قرار گرفتن در معرض آفتاب، تيره‌تر و نمايان‌تر شوند. اكثر كك‌ها با قرار گرفتن در معرض نور ماوراء بنفش (نور خورشيد) ايجاد مي‌شوند و به طور معمول در زمستان كمرنگ و يا محو مي‌شوند. اين مساله در افرادي كه  پوست‌شان خيلي روشن است به وفور ديده مي‌شود، و حتي كودكان 1 يا 2 سال نيز ممكن است اين مشكل پوستي را تجربه كنند.

 

كك و مك در اثر افزايش ملانين (رنگدانه‌هاي پوست) و سلول‌هاي به وجود آورنده‌ي اين رنگدانه‌ها (ملانوسيت) ايجاد مي‌شوند.

 

عواملي كه روي ميزان ملانين توليدي پوست تاثير مي‌گذارد و آن‌ را افزايش مي‌دهد موارد زير هستند:

  • عوامل ژنتيكي و وراثت
  • تغييرات هورموني
  • افزايش سن
  • سبك زندگي ناسالم (خواب ناكافي و … )

انواع كك و مك‌‌

براي درمان كك و مك در اصفهان توسط مجموعه مدرن ليزر، ابتدا نوع كك و مك پوست شما مشخص و سپس روش‌هاي درمان آن تعيين مي‌شوند.

 

كك و مك‌هاي ساده

لك‌هاي ريز و مسطح و بهرنگ قهوه‌اي روشن هستند، كه به طور معمول در ماه‌هاي آفتابي ظاهر مي‌شوند. اگرچه ممكن است روي هر نوع پوستي ظاهر شوند، اما در افرادي كه پوست روشن‌تري دارند، بيشتر ديده مي‌شوند. افرادي كه موهاي مايل به قرمز و چشم‌هاي سبز دارند، بيشتر مستعد ابتلا به اين نوع كك و مك هستند. استفاده منظم از ضد آفتاب مي تواند مانع از پيشرفت آن‌ها شود.

 

كك و مك‌هاي آفتاب سوخته

 

اين نوع كك و مك‌ها بزرگترهستند و با فاصله از يكديگر روي پوست ظاهر مي‌شوند. معمولا اين كك‌ها در قسمتي از پوست كه قبلا دچار آفتاب سوختگي شده ايجاد مي‌شوند. به آنها كك و مك خورشيدي نيز گفته مي‌شود، و با قرار گرفتن در معرض نور خورشيد تيره‌تر به نظر مي‌رسند. مثال كك و مك‌هاي ساده، فصلي نيستند و بيشتر در افراد مسن ديده مي شوند.

 

رفع و درمان كك و مك صورت

كك‌ها با برآمدگي‌هاي غيرمعمول ممكن است به سرطان بدخيم پوست تبديل شوند. لكه هاي عجيب و غريب و يا علائم رنگي يا رنگدانه اي بايد توسط متخصص پوست شما بررسي شود.

روش‌هاي درماني كه در كلينيك‌ پوست و مو انجام مي‌شوند، به كمرنگ شدن و حذف دائمي آن‌ها كمك مي‌كنند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۱۷:۲۷ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی