مطلب آزاد
مطلب آزاد

كاربرد ميكرودرم  چيست؟

 

در اين مقاله قصد داريم تا شما را با ميكرودرم ابريژن در اصفهان آشنا كنيم. ميكروردم ابريژن سطح پوست را دوباره جوان مي‌كند، و در نتيجه چهر‌ه‌اي درخشان‌تر و شاداب‌تر خواهيد داشت. ميكرودرم در اصفهان، پوست را پاكسازي مي‌كند و تعداد زيادي از مشكلات پوستي مثل آكنه، جاي زخم آكنه، لكه‌هاي پوستي، آفتاب سوختگي، خطوط و چروك‌هاي ريز را درمان مي‌كند. درمان مشكلات پوستي با ميكرودرم ، يكي ديگر از خدمات مدرن ليزر است كه در ادامه بيشتر با آن آشنا مي‌شويد.

اين روش براي انواع پوست‌ها با رنگ‌هاي مختلف مناسب است، و بعد از درمان، روي پوست، زخم و لك (تغيير رنگ) ايجاد نمي‌شود؛ ميكرودرم روش سريعي است، و بدون نياز به تزريق و بي‌حسي انجام مي‌شود و به دليل اثربخشي بالايي كه دارد، طرفداران زيادي پيدا كرده است.

اين روش، فرآيند استفاده از كريستال‌هاي بسيار كوچك براي لايه‌برداري از پوست، و سپس استخراج باقي مانده‌ها و ناخالصي‌هاي پوست با مكش است. در اين روش، از مواد شيميايي استفاده نمي‌شود و يك روش غيرتهاجمي (بدون درد، خونريزي و سوختگي) است. با استفاده از اين روش، پوست مرده و خشك سطح پوست از بين مي‌رود، تا پوست تازه و سالم زير بدن خود را نشان دهد.

دستگاه ميكرودرم ابريژن

اين دستگاه دو عملكرد دارد. در مرحله اول، دستگاه به آرامي پوست شما را مي‌تراشد- كه اين كار مي‌تواند با روش‌هاي ديگر هم انجام شود. كريستال‌هاي به كار رفته در اين روش، از موادي تشكيل شده‌اند كه رايج‌ترين آنها اكسيد آلومينيوم است، و مي‌تواند از اكسيد منيزيم، كلريد سديم و حتي الماس هم باشند!

در مرحله دوم، سلول‌هاي مرده پوست كه توسط كريستال‌ها خارج شده‌اند، از بين مي‌روند. اين كار توسط مكشي كه در داخل دستگاه تعبيه شده است، انجام مي‌شود و شدت اين مكش قابل تنظيم است.

 

مزايا

  • ظاهر پوست را بهبود مي‌دهد
  • سريع است
  • عوارض جانبي كم و خفيفي دارد
  • بدون سوزن و تزريق
  • بدون درد
  • مناسب براي همه افراد با هر نوع پوست
  • بسيار موثر

 

مزاياي ديگر درمان با ميكرودرم

 

افزايش گردش خون

اين فرايند، گردش خون و غدد لنفاوي را در اعماق پوست بهبود مي‌دهد، كه باعث مي‌شود سلامت لايه‌هاي زيرين پوست افزايش يابد. افزايش جريان خون به معناي اكسيژن بيشتر و رسيدن مواد مغذي به سلول‌ها است؛ اين روند سلول‌ها را ترميم مي‌كند، بنابراين پوست تقويت مي‌شود و خاصيت ارتجاعي افزايش مي‌يابد.

 

تاثير محصولات مراقبت از پوست را افزايش مي‌دهد

اين روش، با از بين بردن سلول‌هاي مرده پوست و بهبود گردش خون، به جذب بيشتر محصولات مراقبت از پوست كمك مي‌كند؛ ‌براي مثال اگر از محصولات ضد آكنه براي پوست صورت‌تان استفاده مي‌كنيد، بعد از انجام اين روش، جذب و تاثيرگذاري اين محصولات روي پوست‌تان بيشتر مي‌شود و نتايج بهتري دارد.

 

اندازه و سلامت منافذ پوست

نه تنها مي‌تواند منافذ باز پوست را ببندد، بلكه تعداد آنها را نيز كاهش مي‌دهد. همه ما از بدو تولد روي پوست‌مان منافذ باز داريم، اما برخي از عوامل خارجي باعث بزرگتر شدن آن‌ها مي‌شود. منافذ پوست در اثر آلودگي و چرب شدن پوست، افزايش سن، پيري پوست‌ و نور خورشيد، بزرگ مي‌شوند. اين روش درماني مي‌تواند به درمان منافذ باز پوست كمك كند و با بهبود گردش خون، التهاب پوست را كاهش دهد و پاكيزگي و سلامت طبيعي پوست را افزايش دهد.

 

ايمن بودن

در حال حاضر بسياري از افراد اين شيوه‌ را به ساير روش‌هاي درماني مانند درمان با ليزر و لايه‌برداري شيميايي ترجيح مي‌دهند، زيرا ايمن‌تر است و نتايج عالي به همراه دارد. يكي از بي‌خطرترين روش‌هاي زيبايي و جوانسازي پوست است كه شما مي‌توانيد انجام دهيد و نيازي به مصرف دارو و دوره نقاهت طولاني مدت ندارد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۳۲:۳۶ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی