مطلب آزاد
مطلب آزاد

مشكلات ظاهري چشم

 

پف زير چشم، يك مشكل پوستي است و درمان پف زير چشم موجود است .پف زير چشم باعث مي‌شود خسته به نظر برسيد و زيبايي ظاهري چشمان‌تان را كم مي‌كند. پف زير چشم، سن شما را بيشتر نشان مي‌دهد.

 

عوامل زيادي هستند كه منجر به پف زير چشم مي‌شوند و راه‌هاي درمان موثري براي آن وجود دارد. با ما همراه باشيد تا با عوامل به وجود آورنده‌ و روش‌ درمان پف چشم در اصفهان كه توسط كلينيك مدرن ليزر انجام مي‌شود، بيشتر آشنا شويد.

 

عوامل به وجودآورنده‌ي پف زير چشم

عوامل ايجاد‌كننده پف زير چشم، به دو دسته‌ي موقت و دائمي تقسيم‌بندي مي‌شوند. عواملي كه به صورت موقت منجر به پف زير چشم مي‌شوند، به سادگي و با رعايت نكات ساده برطرف مي‌شوند؛ اما آن دسته از عواملي كه دائمي هستند فقط در كلينيك‌هاي زيبايي قابل درمان هستند.

عوامل موقت به وجود آورنده‌ي پف زير چشم

خوردن نمك زياد
خوردن نمك و سديم زياد، باعث مي‌شود بدن آب بيشتري را در خود ذخيره كند. آب اضافي، منجر به پف كردن صورت و چشم‌ها مي‌شود. اگر دقت كرده باشيد، بعد از يك وعده‌غذايي شور، صورت و چشمان‌تان پف مي‌كنند! از آنجايي كه پوست اطراف چشم بسيار نازك و حساس است، بيشتر پف مي‌كند و متورم مي‌شود. بهتر است ميزان نمك را در رژيم غذايي‌تان كاهش دهيد و زياد آب بنوشيد و خوراكي‌هايي كه پتاسيم دارند را مصرف كنيد (مثل موز، ماست، سيب‌زميني و … ).

 

خواب ناكافي
خواب ناكافي منجر به پف زير چشم مي‌شود. همچنين مي‌تواند باعث افتادگي پلك، قرمزي چشم و تيرگي زير چشم شود. خواب ناكافي، ماهيچه‌هاي اطراف چشم را ضعيف مي‌كند و باعث مي‌شود تا ميزان توليد كلاژن كاهش يابد. كلاژن، فاكتور مهمي براي حفظ استحكام پوست و مانعي براي افتادگي و چروك پوست است. به دنبال كاهش كلاژن، آب و مايعات زير پوست، در زير چشم جمع مي‌شوند. پس با خواب كافي مي‌توانيد از بروز پف زير چشم جلوگيري كنيد.

 

 انسداد مجراي اشك
اگر از مجراي چشم اشك خارج نشود، مايعات زير پوست، در اطراف چشم و زير آن جمع مي‌شوند و در نتيجه زير چشم پف مي‌كند. اين اختلال بيشتر در نوزادان است ولي مي‌تواند در بزرگسالان هم رخ دهد. مجراي اشك بر اثر عفونت چشم و جراحي چشم مسدود مي‌شود. كه در برخي موارد بعد از گذشت چند روز و استفاده از كمپرس گرم و شستشو با مواد ضذعفوني كننده بهبود مي‌يابد و در موارد حادتر براي درمان پف زير چشم در اصفهان با مراجعه به پزشك و مصرف دارو برطرف مي‌شود.

 

نور خورشيد
نور خورشيد، توليد كلاژن در پوست شما را كاهش مي‌دهد. كاهش اين ماده، عاملي براي ايجاد چين و چروك، سياهي و پف زير چشم است. پس بهتر است از كرم ضدآفتاب استفاده كنيد و در معرض نور شديد خورشيد قرار نگيريد.

 

حساسيت و آلرژي
آلرژي باعث مي‌شود مايعات زير پوست در سينوس‌ها و اطراف چشم شما جمع شوند و در نتيجه زير چشم‌ها پف مي‌كند. آلرژي يكي از دلايل عمده پف چشم است. بدن براي مقابله با عوامل حساسيت‌زا، به طور طبيعي، پروتئين ايمني به نام هيستامين در بدن آزاد مي‌شود و در نتيجه چشمان شما حساس و آبكي مي‌شود و متورم مي‌شود. سعي كنيد از عوامل حساسيت‌زا دوري كنيد و داروهاي ضد حساسيت مصرف كنيد.

 

جراحت چشم
همانطور كه پيش‌تر هم گفته شد، پوست اطراف و زير چشم بسيار نازك است و حتي يك خراش سطحي در اطراف چشم، مي‌تواند منجر به تورم آن و پف زير چشم شود.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۲۶:۵۱ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی